eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500075489-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1085840700000, ul. ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5493727, 5493737, e-mail zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks 225 493 737.
Adres strony internetowej (url): www.zgnmokotow.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGN/TZ/PNK/22/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Olkuskiej 6 m 22 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ. 3.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach robót: 3.1.2.1. Branża budowlana - wykucie ościeżnic drewnianych i obsadzenie nowych stalowych z pomalowaniem - skasowanie wykwitów (zacieków) - w łazience - naprawa pęknięć tynku na ścianach i sufitach - przecieranie istniejących tynków - wykonanie pasów tynku o szerokości do 15 cm - wykonanie tynku zwykłego kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej w miejscach po zamurowanych przebiciach - wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 15 cm na murach z cegieł - po robotach sanitarnych i elektrycznych - zerwanie posadzek z PCV - wykonanie podłoża z płyt twardych spielśnionych OSB gr 22 - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności- sufitów i ścian - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, ścian - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem - lamperii w łazience i p. pokoju - montaż posadzek oraz listew przysciennych drewnianych z PCV - dopasowanie stolarki drzwiowej - dopasowanie skrzydeł okiennych PCV i drzwiowych - wymiana klamek z szyldami - do drzwi zewnętrznych - obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - - założenie na nowym miejscu klamek z szyldami - do okien PCV - montaż nawiewników higrosterowanych w oknach, obejmujące: - zdjęcie skrzydła - wytrasowanie miejsca do montażu nawiewnika - nawiercenie otworów - montaż nawiewnika - obsadzenie skrzydła i regulacja - w oknie PCV - mycie po robotach malarskich - jednokrotne malowanie grzejników oraz rur stalowych - jednokrotne malowanie parapetów wewnętrznych oraz stolarki okiennej drewnianej - wymiana progu wejściowych do kuchni łazienki i pokoju - montaż szafki pod zlewozmywak - montaż szyby w ramie okiennej drewnianej stałej - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi 3.1.2.2. Branża sanitarna: - demontaż rury stalowych ocynk. zw + cw dn 15- 20 mm - demontaż rury PCV dn 50mm - demontaż rury żeliwnej dn 100mm - demontaż wanny 1400 z syfonem - demontaż baterii wannowej z prysznicem - demontaż zaworu odcinającego do WC 15x15 - demontaż zestawu WC / kompakt / - demontaż umywalki z syfonem - demontaż baterii zlewowej ( nad umywalką) - montaż rur PP STABI PN20 dn 20 (cw) - montaż rur PCV dn 50- 110mm - dodatki za podejścia wodne ( poł. elastyczne) WC +UM - dodatki za podejścia wodne ( sztywne) PA+WAN +ZL - dodatki z podejścia kanalizacyjne PCV dn 50mm- dn 110mm - sprawdzenie szczelności instalacji wodnej ( rozprowadzenia) - montaż zestawu WC ( miska ustępowa + dolnopłuk) - montaż zaworu odcinającego do WC dn 15 x15mm - montaż zaworu odcinającego do PAdn 20 x15mm - montaż zlewozmywaka 1 kom. z/o emaliowany na wspornikach - montaż syfonu zlewowego pojedynczego z PCV dn 50mm - montaż baterii zlewozmywakowej ściennej - montaż umywalki 500 z/o z syfonem, na wspornikach - montaż baterii umywalkowej stojącej - montaż wanny 1500 b/o z kpl nóżek mocowanych do podłoża - montaż baterii wannowej ściennej z prysznicem ręcznym - zakorkowanie lokalowej instalacji gazu dn 15 mm - podłączenie KG - zakorkowanie podejścia gazomierzowego dn 25mm ( prawe oczko) - przebicie otworów w ścianie gr 1/2c( zw+cw+kan) - wykucie i zamurowanie bruzd pionowych L=0,80 do podłączenia baterii wannowej, zlewowej i PA - transport złomu z przeprowadzonego remontu 3.1.2.3. Branża elektryczna: Instalacja zasilająca lokal: - WLZ- wymienić na nową wykonaną przewodem YDYp 3x4 mm2 układanym w tynku długość WLZ ok. 8 mb - Tablica licznikowa TL - wymienić na nową 1-fazową wykonaną z tworzywa, - Zabezpieczenie przedlicznikowe - pozostaje istniejące. - Tablica mieszkaniowa - wymienić na nową obudowę S-8 - Zabezpieczenia zalicznikowe - w nowej tablicy należy zamontować jeden nowy wyłącznik różnicowo-prądowy RCD 25/0,03A, jeden nowy wyłącznik instalacyjny S-301 B-10 i pięć nowych wyłączników instalacyjnych S-301 B-16. Instalacja elektryczna w lokalu: - należy wykonać nową instalację elektryczną, układając w bruzdach przewody YDYp 3x2,5 dla obwodów gniazd wtykowych i YDYp 2/3/4x 1,5 dla obwodu oświetleniowego. Należy wydzielić sześć obwodów, w tym pięć obwodów gniazd wtykowych (jeden obwód gniazd ogólnych, jeden obwód gniazdo w łazience, jeden obwód gniazdo w kuchni 2,0kW, jeden obwód gniazdo pralki w kuchni, jeden obwód pozostałych gniazd w kuchni) i jeden obwód oświetleniowy. - wykonać połączenia wyrównawcze przewodem DY 4mm2 układanym pod tynkiem zgodnie z wymogami. Osprzęt instalacyjny: - istniejące siedem p/t gniazd wtykowych IP-20 należy wymienić na nowe p/t gniazda IP-20 z bolcem ochronnym. Dodatkowo należy zamontować siedem nowych p/t gniazd wtykowych IP-20 z bolcem i jedno gniazdo IP-44 w łazience - istniejące cztery wyłączniki jednobiegunowe należy wymienić na cztery nowe wyłączniki jednobiegunowe. Dwa istniejące przełączniki świecznikowe należy wymienić na dwa nowe przełączniki świecznikowe. Przycisk dzwonka należy przełożyć z uwagi na wymianę przewodów. - zastosować osprzęt o podstawowym i jednolitym standardzie. - Rozmieszczenie osprzętu pokazano na rzucie lokalu. - dzwonek elektryczny - wymienić na nowy i zasilić z instalacji oświetleniowej lokalu - oprawa oświetleniowa w łazience - wymienić na nową oprawę oświetleniową IP-44 montowaną na suficie, drugą oprawę zdemontować - domofon - zamontować nowy i sprawdzić instalację domofonową. - wykonanie robót poinstalacyjnych: - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej (rzutu i schematu jednokreskowego), - wykonanie tynku uzupełniającego po obsadzonych puszkach, przebiciach wykutych bruzdach itp, - usunięcie z lokalu i przekazanie do utylizacji zdemontowanych elementów instalacji el., - wywiezienie gruzu na wyznaczone dla miasta miejsce przyjmowania odpadów. Zastosowany osprzęt i przewody muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty. Całość instalacji wykonać w systemie TN-S jako podtynkową zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z PN-IEC 60 364. Miejsca usytuowania osprzętu wyznaczyć zgodnie z zasadami ergonomii i wytycznymi PSEP-E-0001 PRENORMA. Wykonawca zobowiązany jest dokonać formalności związanych z zakupem energii elektrycznej oraz pokryć koszty z tym związane (brak licznika w pustostanie). 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru ds. ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w DOM "Madalińskiego" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa, ul. Wiśniowa 35. 3.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót - stanowiące Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonywane z zgodnie z: 3.5.1. przedmiarami robót, stanowiącymi Rozdział V SIWZ, określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą Rozdział IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45332200-7, 45333000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27436.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Stachlewski P.P.H.U. KRYS-MAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 17
Kod pocztowy: 05-870
Miejscowość: Błonie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20912.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20912.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20912.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.