eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Odnowienia oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2017r." Cz. II - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075483-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Odnowienia oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2017r." Cz. II - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowienia oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2017r." Cz. II - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.1.12.361.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: - oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem - trasowanie malowanych powierzchni, - malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowym z zastosowaniem kulek odblaskowych - malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowym z zastosowaniem kulek odblaskowych zastosowaniem kulek odblaskowych - malowanie strzałek i innych symboli cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowym z zastosowaniem kulek odblaskowych - frezowanie istniejącego malowania poziomego - malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, gładkie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych - malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, strzałek i innych symboli oraz linii na skrzyżowaniach i przejść dla pieszych cienkowarstwowo farbami chlorokauczukowym z zastosowaniem kulek odblaskowych na istniejącym, zanikającym oznakowaniu grubowarstwowym Odnowienie oznakowania poziomego należy wykonać zgodnie z istniejącym projektem organizacji ruchu, który zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25288.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe MAL - DRÓG Michał Makarski
Email wykonawcy: mal-drog@wp.pl
Adres pocztowy: Ostrowite 7
Kod pocztowy: 83-022
Miejscowość: Suchy Dąb
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31105.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31105.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31105.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu ZDW.RDW1.12.361.07.2017 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział w Ogłoszeniu o zamówieniu (72941-2017 z 25.04.2017r. pkt. II.6 i II.7). Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostało dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (20.06.2017r.). Zamówienie niniejsze polega na udzieleniu podobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego opisem przedmiotu zamówienia. Zostały zatem spełnione wszystkie warunki formalne udzielenia niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. u ustawy Pzp. W wyniku negocjacji cenowych, na które zaproszono ww. Wykonawcę złożona została oferta Wykonawcy. Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym są takie same jak w postępowaniu podstawowym w którym niniejszego Wykonawcę wyłoniono w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość oferty jest taka sama jak wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.