eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-08

Ogłoszenie nr 500075156-N-2018 z dnia 08-04-2018 r.

Gminny System Wodociągów i Kanalizacji KAMIENICA sp. z o.o.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523622-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny System Wodociągów i Kanalizacji KAMIENICA sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2155082700000, ul. Stara Kamienica , 58512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 75 14 516, e-mail biuro@gswik-kamienica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gswik-kamienica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica w tym: I. SIEĆ WODOCIĄGOWA (a) roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg: bitumicznej -ok.1271,2m2 (b) roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - ok.5099,6 m3 (c) wykonanie węzła do przepompowywania wody- pompownia wody- 3kpl z zasilaniem energetycznym- linią kablową w tym: (c1) pompownia P1, główna wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych w jednym ogrodzeniu z przepompownią ścieków, ogrodzenie i utwardzenie terenu - ok.50 m2 (c2) pompownia P2, strefowa, wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych, ogrodzenie i utwardzenie terenu - ok.16 m2 (c3) pompownia P3, strefowa, wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych, ogrodzenie i utwardzenie terenu - ok.16m2 (d) roboty montażowe w zakresie budowy wodociągów łącznie ok. 4 321,15mb w tym: Ø40-ok.667,64mb; Ø 50-ok.30,7mb; Ø 63-ok.102,18mb; Ø 125-ok.2360,63mb; Ø 160-ok.1160mb. II. KANALIZACJA SANITARNA (a) roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg: ok.1271,2m2 (b) roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 6780,62 m3 (c) roboty montażowe w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków łącznie ok.4 588,10mb w tym: Ø 200-ok. 2145,99mb; Ø 160- ok. 1282,11mb; Ø 90-ok. 1160mb. III. PRZEPOMPOWNIA ŚCIEKÓW - wraz z uzbrojeniem towarzyszącym, wydajność 5l/sek, lokalizacja wspólna z pompownia wody P1i wspólnym zasilaniem energetycznym- linią kablową w tym: (a1) wykonanie ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej -50m2 (a2) wykonanie ogrodzenia z siatki (a3) dostawa i posadowienie pompowni z kompletnym wyposażeniem - 1 kpl. Na terenie objętym inwestycją zlokalizowana jest zabudowa mieszkalno- gospodarcza rozproszona. Występują instalacje i sieci uzbrojenia terenu tj. kable energetyczne, telefoniczne, drogi powiatowe i gminne. Projektowana sieć lokalizowana jest na użytkach rolnych, na działkach prywatnych, działkach drogowych gminnych, powiatowych oraz pod ciekiem - potokiem "G". Zaprojektowana została sieć wodociągowa z rurociągiem zasilającym o średnicy 160 mm z polietylenu (PE) z trzema pompowniami, hydrantami i osprzętem, Sieć wodociągowa zasilana będzie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej w Starej Kamienicy. Woda po terenie zabudowanym wsi rozprowadzana będzie siecią rozgałęzioną bez pierścieni. Na odgałęzieniach zaprojektowane zostały hydranty o średnicy 80 mm, nadziemne, z zasuwami odcinającymi. Sieć pracować będzie w trzech strefach ciśnienia. Do podniesienia ciśnienia zaprojektowano trzy pompownie strefowe w komorach betonowych podziemnych. Dla umożliwienia spustu wody zaprojektowano zasuwy spustowe w komorach pompowni strefowych. Gałązki zasilające poszczególne budynki wprowadzono na działki przyszłych odbiorców i zakończono je zaślepkami bez zaworów głównych i zestawów wodomierzowych. Zaprojektowana została sieć kanalizacyjna z główną pompownią ścieków. Ścieki z zabudowań kanałami z terenu wsi spływać będą grawitacyjnie do jednej z pompowni ścieków, skąd ścieki podawane będą poprzez rurociąg tranzytowy o średnicy 90mmz rur polietylenowych do studzienki rozprężnej i dalej do studzienki odbiorczej w Starej Kamienicy. Odbiornikiem ścieków jest istniejąca sieć kanalizacyjna w Starej Kamienicy. Zaprojektowane zostały odcinki sieci kanalizacyjnej na działkach prywatnych stanowiące przyłącza. Zaprojektowano instalacje elektryczne zasilające pompownie wody i pompownie ścieków. Ze względu na kolizję projektowanych sieci z miejscową kanalizacją deszczową w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową zachodzi konieczność czasowego demontażu i odtworzenia kolizyjnych odcinków kanalizacji deszczowej średnicy 300 mm. Odcinki te zostały wskazane na PZT. Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków. Przedmiot zamówienia odpisany w punkcie 1. ma wyłącznie charakter poglądowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową . Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności: roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne wykonywane ręcznie, proste roboty budowlane nie wymagające szczególnych umiejętności i przygotowania zawodowego. Wykonywanie ww. czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974..- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. 6.1 Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6.3. 6.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 6.2.1 Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę/ pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie Wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a następnie Zamawiający zatrzyma mu wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Jeżeli wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia Wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp. W celu sporządzenia Wykazu osób - wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym Załącznik nr4. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania co najmniej 50% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, (b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, (c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. 4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 5., dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. (a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; (b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności szczegółowo określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.5 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności: roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne wykonywane ręcznie, proste roboty budowlane nie wymagające szczególnych umiejętności i przygotowania zawodowego. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Rozdziale II. Wzór umowy - §13 . 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej, określony przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Dołączony Przedmiar robót jest wyłącznie obowiązkowy do ustalenia ceny za wykonanie przedmiotu umowy na potrzeby wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ za wykonanie przedmiotu umowy obowiązywać będzie rozliczenie ryczałtowo-obmiarowe, z wykorzystaniem cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym sporządzonym na podstawie ww. Przedmiaru robót oraz obmiaru. 8. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności lub rozbieżności pomiędzy zapisami w Dokumentacji projektowej - Wykonawcę obowiązują zapisy w kolejności: Projekt Budowlany- opis techniczny, Projekt Wykonawczy- opis techniczny, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 9.Wymagany okres gwarancji jakości dla całego przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) - minimum 60 miesięcy, licząc od dnia następnego podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdzono wad lub od dnia następnego podpisania protokołu odbioru usunięcia wad/ usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. Udzielenie gwarancji jakości musi być co najmniej na minimalnych warunkach określonych w projekcie Karty Gwarancyjnej, stanowiącym załącznik do Projektu umowy- Rozdział II.SIWZ Okres rękojmi za wady fizyczne na mocy art. 558 § 1 ustawy -Kodeks cywilny (KC) zostaje rozszerzony do okresu trwania gwarancji jakości dla całego przedmiotu zamówienia (60miesięcy) i na zasadach określonych ustawą KC. 10. Przy realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, żeby Kierownikiem budowy dla: części 1. - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna części 2. - przepompownia ścieków i pompownie wody była ta sama osoba, która jednocześnie będzie koordynatorem prac kierowników robót lub majstrów w branżach: sanitarnej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej. Pełnienie funkcji Kierownika budowy rozpocznie się z dniem przekazania terenu budowy dla Części 1. Kierownik budowy zobowiązany będzie do uczestniczenia w czynnościach przekazania terenu budowy dla wszystkich części zamówienia. Ponieważ Kierownik budowy należeć będzie do personelu Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na Część 1. koszty związane z pełnieniem funkcji Kierownika budowy zarówno dla Części 1. jak i Części 2. uwzględnia w ofercie Wykonawca Części 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233226-9, 45111200-0, 45233220-7, 45232151-5, 45232152-2, 45232423-3, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2545596.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JADAR" s.c. Jarosław Niedzielski, Adam Balicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojcieszyce ul. Brzozowa 5 58-560 Jelenia Góra
Kod pocztowy: 58-560
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3080000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3080000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3080000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: przepompownia ścieków i pompownie wody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 452044.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JADAR" s.c. Jarosław Niedzielski, Adam Balicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojcieszyce, ul. Brzozowa 5 58-560 Jelenia Góra
Kod pocztowy: 58-560
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 606055.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 606055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 606055.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.