eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dodruk broszur dotyczący Zadania nr 1 w postępowaniu nr 0002/IAM/2017/9 w ramach zamówienia uzupełniającego.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500075031-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Dodruk broszur dotyczący Zadania nr 1 w postępowaniu nr 0002/IAM/2017/9 w ramach zamówienia uzupełniającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dodruk broszur dotyczący Zadania nr 1 w postępowaniu nr 0002/IAM/2017/9 w ramach zamówienia uzupełniającego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/IAM/2017/11

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia 1. Broszura "Tłumaczenia Literackie" · Format: A5 · Rodzaj papieru: kreda 280g · Uszlachetnienie całości: folia mat 1+1 · Uszlachetnienie okładki: lakier wybiórczy 1+0 · Druk offsetowy · Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4 · Oprawa zeszytowa po długim boku · Ilość stron: 4+4 · Pakowane po: 25 szt. · Nakład: 300 szt. · Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek) 2. Broszura Europejski Rok Dziedzictwa Kulturowego 2018 · Format: A5 · Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 160g · Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+0, lakier wybiórczy 1+0 · Druk offsetowy · Zadruk: okładka 4+0, środek 4+4 · Oprawa zeszytowa po długim boku · Ilość stron: 12+4 · Pakowane po: 25 szt. · Nakład: 300 szt. · Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek) 3. Broszura 1 · Format: A5 · Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 160g · Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0 · Druk offsetowy · Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4 · Szycie: zeszytowe po długim boku · Ilość stron: 16+4 · Pakowane po: 25 szt. · Nakład: 300 szt. · Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek) 4. Broszura 2 · Format: A5 · Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 120g · Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0 · Druk offsetowy · Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4 · Szycie: zeszytowe po długim boku · Ilość stron: 12+4 · Pakowane po: 25 szt. · Nakład: 300 szt. · Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5842.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Janter" s.c., Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 41
Kod pocztowy: 11-300
Miejscowość: Biskupiec
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4596
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4596
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4596
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające na dodruk broszur Kultura zostało udzielone zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości). Niniejsze zamówienie zostało przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu nr 585954-N-2017, data zamieszczenia: 12.09.2017 postępowanie nr 0002/IAM/2017/9. W związku z powyższym zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 6 jest celowe i zasadne. Zamówienie zostało udzielone na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, oraz na warunkach określonych w umowie podstawowej. Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje wykonywanie czterech pozycji spośród usług będących przedmiotem zamówienia podstawowego w określonym czasie, Maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego została podana w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i wynosi 100% wartości zamówienia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.