Ogłoszenie nr 500075025-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Olsztyn: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Pewny start na dobry początek" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.01.00 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej, Numer projektu: RPWM.02.01.00-IŻ.00-28-001/16
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Miejskie nr 24, Krajowy numer identyfikacyjny 88317500000,
ul. ul. Żołnierska
37,
10560
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 336 885, e-mail
przedszkolemiejskienr24@xl.wp.pl, faks
895 336 885.
Adres strony internetowej (url): http://www.pm24olsztyn.dlaprzedszkoli.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych.
Numer referencyjny
5/2017/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają zaproszenia do negocjacji.
II.5) Główny Kod CPV:
39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
37520000-9,
48000000-8,
32332100-0,
30231300-0,
32322000-6,
37310000-4,
30190000-7,
39162100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Tryb z wolnej ręki może być zastosowany, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Wystarczy, że zamawiający przeprowadzi jedno postępowanie, które zostanie unieważnione z uwagi na fakt, że w postępowaniu nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia bądź wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania. Należy pamiętać również o tym, że aby skorzystać z zamówienia z wolnej ręki, pierwotne warunki zamówienia nie mogą zostać w istotny sposób zmienione.
Zamawiający wszczął postępowanie upubliczniając ogłoszenie nr 598243-N-2017 z dnia 2017-10-06 r. na Dostawę wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych i parku linowego i dokonał podziału na części:
Część 1 - Oprogramowanie edukacyjne
Część 2 - Sprzęt Komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie systemowe
Część 3- Pomoce dydaktyczne - wyposażenie sal
Część 4- Zestaw do pracy z dziećmi
Część5- Pomoce dydaktyczne - do zajęć sportowych
Część 6- Pomoce dydaktyczne- do zajęć z muzyki
Część 7 - Pomoce dydaktyczne- stroje ludowe
Część 8 -Pomoce dydaktyczne - wyposażenie pracowni SI
Część 9- Pomoce dydaktyczne - do zajęć
Część 10- Pomoce dydaktyczne- materiały plastyczne
Część 11- Pomoce dydaktyczne- materiały do zajęć sensoryki
Część 12 - Wyposażenie placu zabaw- mini park linowy
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego:
Część 1 - Oprogramowanie edukacyjne, Część 2 - Sprzęt Komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie systemowe, Część 3- Pomoce dydaktyczne - wyposażenie sal. Część 4- Zestaw do pracy z dziećmi. Część 5- Pomoce dydaktyczne - do zajęć sportowych. Część 6- Pomoce dydaktyczne- do zajęć z muzyki. Część 7 - Pomoce dydaktyczne- stroje ludowe. Część 9- Pomoce dydaktyczne - do zajęć, Część 11- Pomoce dydaktyczne- materiały do zajęć sensoryki - unieważniono postępowanie w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w tych częściach nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
Część 10- Pomoce dydaktyczne- materiały plastyczne - odrzucono ofertę, w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ) ofertę Wykonawcy LATER USŁUGI WIELOBRANŻOWE TERESA LASOTA ul. Wojciechowska 5A, 20-704 Lublin z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.
Natomiast dokonano wyboru ofert w części:
Część 8 -Pomoce dydaktyczne - wyposażenie pracowni SI
Część 12 - Wyposażenie placu zabaw- mini park linowy
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i unieważnieniu postępowania w cz. 1. 2. 3 . 4. 5. 6. 7. 9, 10,11 zostało unieważnione w dniu 15.11.2017 r. nr 500059306-N-2017.
W związku z powyższym przesłanki art. 67ust 1 pkt 4 ustawy Pzp zostały w pełni wyczerpane i zasadne jest udzielenie zamówienia w trybie z zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Oprogramowanie edukacyjne
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K. ,
a.gryszan@mojebambino.pl,
ul. Graniczna 46,
93-428,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pomoce dydaktyczne - wyposażenie sal
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K,
a.gryszan@mojebambino.pl,
ul. Graniczna 46,
93-428,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zestaw do pracy z dziećmi
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
"Domino" Hurt-Detal Iwona Niesyto,
bok@domino-edu.pl,
ul. 23 Marca 78/34,
81-820,
Sopot, kraj/woj.
pomorskie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pomoce dydaktyczne- stroje ludowe
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
"N.D.C." Zakład Produkcji Ryszard Pszczółkowski Krawiectwo,
ndc1@wp.pl,
ul. Paukszty 29,
10-680,
Olsztyn, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pomoce dydaktyczne- materiały plastyczne
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K. ,
a.gryszan@mojebambino.pl,
ul. Graniczna 46,
93-428,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pomoce dydaktyczne- materiały do zajęć sensoplastyki
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Sklep Spożywczo - Warzywniczy "Kajtek",
kontaktowy101@gmail.com,
ul. Jeziołowicza 23 A,
10-468,
Olsztyn, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1495N relacji Ryn Reszelski- Kolno, od km 5+275 do km 5+425
- Remont łazienek w budynku Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie
- Remont drogi powiatowej Nr 1993N relacji Tuławki-Maruny, od km 14+215 do km 14+515
- Malowanie pomieszczeń w budynku Centrum Konferencyjnego przy ul. Dybowskiego 11
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla systemu kopii zapasowej lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla Uniwersyteckiego Centrum Informatyzacji Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.