To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074545-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny: Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych
oraz w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610331-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wielkopolski Oddział Regionalny jest jednostką organizacyjną Zamawiającego
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300130,
ul. ul. Strzeszyńska
36,
60479
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 455 660, e-mail
wielkopolski@arimr.gov.pl, faks
618 400 693.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych oraz w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR15.2610.7.2017.TM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach Biur Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR obejmujące m.in. pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, toalety, ciągi komunikacyjne, hole, dyżurka oraz pomieszczenia biurowe sprzątane na żądanie Zamawiającego (tj. m.in. serwerownie, składnice akt, magazynki). Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 15 918,70 m2; szczegółowy wykaz i rodzaj powierzchni określa załącznik nr 2 do SIWZ (Charakterystyka obiektów). 2.Codzienny czterogodzinny dyżur sprzątaczki w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu. 3.Utrzymanie czystości w garażach we wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ i umowy Biurach Powiatowych ARiMR. 4.Kompleksowe usługi zapewniające utrzymanie w czystości i porządku terenów zewnętrznych we wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ i umowy siedzibach Biur Powiatowych ARiMR. 5.Kompleksowe obustronne mycie wszystkich okien wraz z ramami, parapetami i żaluzjami w siedzibach Biur Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR. 6.Pranie wykładzin dywanowych metodą na sucho przy zastosowaniu naturalnego granulatu we wszystkich pomieszczeniach biurowych w siedzibach Biur Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres realizacji usług, charakterystyka obiektów, wykaz powierzchni, garaży oraz terenów zewnętrznych objętych usługą określają następujące załączniki do SIWZ: a)załącznik nr 2 - Charakterystyka obiektów b)załącznik nr 3 - Zakres realizacji usług c)załącznik nr 4 - Wykaz wyposażenia d)załącznik nr 5 - Wykaz lokalizacji e)załącznik nr 6 - Wykaz garaży f)załącznik nr 7 - Szczegółowy zakres sprzątania terenów zewnętrznych 8. W kosztach usługi w każdym Biurze Powiatowym oraz w każdym budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR należy uwzględnić zakup: środków chemii gospodarczej (m. in. do pielęgnacji powierzchni drewnianych i drewnopodobnych, do gresu, do mycia szyb, toalet, umywalek, środki zapachowe, kostki do WC i in.), środków higieny osobistej (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, mydło w pianie) oraz worków do koszy na śmieci i do niszczarek w ilościach zapewniających stałe zaopatrzenie sprzątanych pomieszczeń (zgodnie z zał. nr 4). Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być bezspornie dobrej jakości, posiadać właściwości odtłuszczająco-myjące, skuteczne w stosowaniu, używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla każdej zmywanej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, które stosowane zgodnie z zaleceniami producenta nie stanowią zagrożenia dla środowiska, zdrowia i życia człowieka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90620000-9, 90914000-7, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
559349.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ORION NEXT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
757866.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- "Wykonanie usługi przeniesienia tymczasowej hali namiotowej na teren nieruchomości przy ul. Zamkowej nr 1 w Skokach"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Trzykrotne koszenie poboczy i trzykrotne koszenie rowów przy drogach gminnych na terenie gminy Zielonki w 2024 roku
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.