To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074515-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostawa i montaż regałów metalowych stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we
Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610906-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000,
ul. pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7779230, 7779231, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks
717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż regałów metalowych stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/65/2017/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych stacjonarnych o parametrach technicznych określonych w Załączniku nr 1.2 do SIWZ oraz ich montaż w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu wg załączonej aranżacji stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Szacunkowa ilość i rodzaj zamawianych regałów przesuwnych i stacjonarnych została określona w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 1.Wykonawca dostarczy i zamontuje regały w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu, w godzinach 8.00 do 15.30 od poniedziałku do piątku. 2.Wykonawca dostarczy regały na własny koszt i ryzyko. 3.Dostarczone regały metalowe stacjonarne muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na zamontowane regały.Gwarancja biegnie od dnia zamontowania regałów, potwierdzonego protokołem odbioru regałów. 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r (Dz.U. nr 14 poz. 67 ze zm.). 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i niezakłóconą pracę w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac montażowych Wykonawca zabezpieczy teren przed dostępem osób trzecich. 7.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego montażu regałów metalowych zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obowiązującymi normami. 8.W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny nadzór techniczny, bezpłatną coroczną konserwację regałów i bezpłatne usuwanie usterek w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna. 9.Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez strony, bez zastrzeżeń. 10.Ustala się, że iż przed wydaniem przedmiotu umowy, ilość oraz jakość dostarczonych i zamontowanych regałów metalowych stacjonarnych zostanie sprawdzona przez strony w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. 11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad podczas odbioru regałów, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad, a Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin do wymiany regałów na wolne od wad. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest dokonać wymiany na własny koszt, a za datę odbioru uważa się datę odbioru wymienionych regałów stwierdzoną protokółem odbioru. 12. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru z dołączoną kartą gwarancyjna i instrukcją użytkowania regałów. 13.Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks lub e-mail. Wykonawca najpóźniej w chwili podpisania umowy dostarczy powyższe Zamawiającemu. 14.Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne/ świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu/ dotyczące oferowanych regałów metalowych stacjonarnych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: oatest klasyfikacji ogniowej regałów, ocertyfikat /deklaracja zgodności regałów z Polską Normą lub Aprobata Techniczna, oatest kontroli bezpieczeństwa pracy, obadania stabilności i wytrzymałości regałów, oatest higieniczny/certyfikat na zastosowaną farbę proszkową przy malowaniu regałów. 15.Dostarczone regały metalowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.11.00 - Regały archiwalne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40650.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40540.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.