eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż regałów metalowych stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074515-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostawa i montaż regałów metalowych stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610906-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż regałów metalowych stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/65/2017/WOU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych stacjonarnych o parametrach technicznych określonych w Załączniku nr 1.2 do SIWZ oraz ich montaż w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu wg załączonej aranżacji stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Szacunkowa ilość i rodzaj zamawianych regałów przesuwnych i stacjonarnych została określona w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 1.Wykonawca dostarczy i zamontuje regały w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu, w godzinach 8.00 do 15.30 od poniedziałku do piątku. 2.Wykonawca dostarczy regały na własny koszt i ryzyko. 3.Dostarczone regały metalowe stacjonarne muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na zamontowane regały.Gwarancja biegnie od dnia zamontowania regałów, potwierdzonego protokołem odbioru regałów. 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r (Dz.U. nr 14 poz. 67 ze zm.). 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i niezakłóconą pracę w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac montażowych Wykonawca zabezpieczy teren przed dostępem osób trzecich. 7.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego montażu regałów metalowych zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obowiązującymi normami. 8.W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny nadzór techniczny, bezpłatną coroczną konserwację regałów i bezpłatne usuwanie usterek w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna. 9.Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez strony, bez zastrzeżeń. 10.Ustala się, że iż przed wydaniem przedmiotu umowy, ilość oraz jakość dostarczonych i zamontowanych regałów metalowych stacjonarnych zostanie sprawdzona przez strony w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. 11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad podczas odbioru regałów, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad, a Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin do wymiany regałów na wolne od wad. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest dokonać wymiany na własny koszt, a za datę odbioru uważa się datę odbioru wymienionych regałów stwierdzoną protokółem odbioru. 12. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru z dołączoną kartą gwarancyjna i instrukcją użytkowania regałów. 13.Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks lub e-mail. Wykonawca najpóźniej w chwili podpisania umowy dostarczy powyższe Zamawiającemu. 14.Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne/ świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu/ dotyczące oferowanych regałów metalowych stacjonarnych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: oatest klasyfikacji ogniowej regałów, ocertyfikat /deklaracja zgodności regałów z Polską Normą lub Aprobata Techniczna, oatest kontroli bezpieczeństwa pracy, obadania stabilności i wytrzymałości regałów, oatest higieniczny/certyfikat na zastosowaną farbę proszkową przy malowaniu regałów. 15.Dostarczone regały metalowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.13.11.00 - Regały archiwalne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czachowskiego 29
Kod pocztowy: 27-310
Miejscowość: Ciepielów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40540.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40540.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98387.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.