eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074503-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Katowice: Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603660-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500070717-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail is@sl.mofnet.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url): www.slaskie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZKP-39/2017, UNP:2401-17-145374

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Bielsku Białej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/I do SIWZ - Przedmiar robót dla części I Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część II - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/II do SIWZ - Przedmiar robót dla części II Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część III - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/III do SIWZ - Przedmiar robót dla części III Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Część IV - dot. remontu posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Mysłowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/IV do SIWZ - Przedmiar robót dla części IV Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I - IV) Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (dla części I - IV) Wszystkie wyżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. Roboty będą prowadzone na czynnych obiektach, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45432111-5,

45442100-8,

45432100-5,

45421000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od podpisania umowy do 15 grudnia 2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi remontami naprawczymi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Mysłowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD, biuro_remonty@op.pl, ul. Sokolska 80/211, 40-087, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 135581.03 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana w par. 2 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie : "Termin wykonania przedmiotu umowy : od dnia podpisania umowy do 22 grudnia 2017r."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy nr 190/2017 dla części IV, wynika z braku możliwości udostępniania przez Zamawiajacego pomieszczeń biurowych, Wykonawcy Z.R.-B. REM-BUD z Katowic w terminie gwarantującym wykonanie całości przedmiotu umowy tj. do 15.12.2017r. Powyższe spowodowane jest koniecznością osuszenia pomieszczeń objętych pracami remontowymi na skutek awarii instalacji cieplnej oraz przedostawaniem się wody opadowej przez nieszczelną i wypaczoną stolarkę okienną.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiajacy podpisał aneks dot. zmiany terminu wykonania umowy nr 190/2017 z dnia 23.11.2017r. dla części IV na podstawie par. 12 ust. 1 umowy i zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ zmiana terminu wykonania umowy nie dot. kryterium oceny ofert i spowodowana była okolicznością niezawinioną przez firmę Z.R.-B. REM-BUD z Katowic, którą Zamawiający działając z należytą staranności nie mógł przewidzieć ponadto ilość dni o które został przesunięty termin realizacji tj. o 7 dni, nie przekroczył 50% terminu realizacji ww. umowy (22 dni z czego 50% stanowi 11 dni).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.