eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA "ROZBUDOWA BUDYNKU NR 91 NA CELE BADAWCZE WRAZ Z INSTALACJAMI, BUDOWA ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE, BUDOWA LOKALNEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM ROZSĄCZANIA, PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH MURÓW OPOROWYCH".



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074428-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA "ROZBUDOWA BUDYNKU NR 91 NA CELE BADAWCZE WRAZ Z INSTALACJAMI, BUDOWA ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE, BUDOWA LOKALNEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM ROZSĄCZANIA, PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH MURÓW OPOROWYCH".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560222-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027348-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, Krajowy numer identyfikacyjny 1015399000000, ul. ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 614 425, e-mail witu@witu.mil.pl, faks 227 614 446.
Adres strony internetowej (url): www.witu.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA "ROZBUDOWA BUDYNKU NR 91 NA CELE BADAWCZE WRAZ Z INSTALACJAMI, BUDOWA ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE, BUDOWA LOKALNEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z SYSTEMEM ROZSĄCZANIA, PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH MURÓW OPOROWYCH".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPR/12//17/5/2015/L3

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i branżowe polegające na rozbudowie i przebudowie obiektu nr 91 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie określonym w dokumentacji projektowej dostępnej na serwerze WITU.


II.4) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45320000-6,

45330000-9,

45310000-3,

45223800-4,

45314310-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
150 dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający , działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze znacznym podwyższeniem poziomu wód gruntowych spowodowanym intensywnymi opadami w miesiącach sierpień-październik 2017 r. zwiększył się zakres czynności budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zob. się wykonać przedmiot umowy w terminie do 30.04.2018 r. Wartość umowy wynosi: 1.402.603,16 zł. netto 1.725.201,89 zł. brutto zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do umowy powiększonym o wartość kosztorysu dodatkowego stanowiącym załącznik nr 2 do aneksu. Podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy, w stosunku do złożonej oferty, o kwotę w wysokości 143.419,24 zł. netto, 176.405,67 zł brutto zgodnie z kosztorysem dodatkowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego aneksu. Limit środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania i wypłacanych na podstawie częściowego protokołu odbioru wyczerpuję się przy osiągnięciu 70% wartości umowy brutto tj. 1.207.641,32 zł Pozostałą wartość umowy brutto tj. 517.560,57 zł. Wykonawca otrzyma po podpisaniu protokołu odbioru końcowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.