Ogłoszenie nr 500074392-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Kołbaskowo: Remont obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Inwestycja dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21668-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 21668-2017 ; 31725-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 67648-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981,
ul. Kołbaskowo
106,
72001
Kołbaskowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 119 521, e-mail
serszen@kolbaskowo.pl, faks
091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.kolbaskowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp.271.1.2017.ŻS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn: remont obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo. CPV: 45000000-7: Roboty budowlane, 45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233250-6: Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45233253-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45223820-0: Gotowe elementy i części składowe, 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. remont bieżni lekkoatletycznej okrężnej o dł. 333,33 m wraz z prostą o dł. 100,0 m z zastosowaniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2.2. remont boiska do piłki nożnej wewnątrz areny o polu gry 50,0 x 90,0 m z zastosowaniem nawierzchni z trawy syntetycznej, 2.3. remont boiska do piłki ręcznej o wym. 22,0 x 44,0 m z zastosowaniem nawierzchni z trawy syntetycznej, 2.4. remont boiska do koszykówki o wym. 15,0 x 26,0 m z zastosowaniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2.5. rozbiórkę istniejących nawierzchni i urządzeń, 2.6. wykonanie instalacji odwodnienia i kanalizacja deszczowa, 2.7. montaż urządzeń i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlano-wykonawczego: o Remont bieżni lekkoatletycznej, boiska do piłki nożnej, boiska do koszykówki, boiska do piłki ręcznej, o Instalacja odwodnienia i kanalizacji deszczowej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a pomocniczo również przedmiar robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: o wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z zamawiającym w celu prawidłowej realizacji i rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami Ministerstwa Sportu i Turystyki. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie załączyć opis materiałów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V ust 5 pkt 3.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45233250-6,
45233253-7,
45223820-0,
45111200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
150 dni od podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na uzasadniony wniosek wykonawcy w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych tj. wykonania podbudowy poliuretanowej oraz nawierzchni poliuretanowej na podstawie par. 14 pkt 2 ppkt 2 tiret 2 umowy zmienia się termin wykonania przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.