eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Renowacja elewacji, z elementami termomodernizacji oraz naprawy dachu, z termoizolacją stropu, w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073971-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Warszawa: Renowacja elewacji, z elementami termomodernizacji oraz naprawy dachu, z termoizolacją stropu, w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549830-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500019928-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 674282000000, ul. ul. Czereśniowa 98, 02456 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 716 100, e-mail administracja@modr.mazowsze.pl, faks 225 716 101.
Adres strony internetowej (url): www.modr.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja elewacji, z elementami termomodernizacji oraz naprawy dachu, z termoizolacją stropu, w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MODR 12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją elewacji i poszycia dachowego w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonane nw. roboty budowlane: 1. naprawa elewacji i termomodernizacja, 2. renowacja tynków elewacyjnych, 3. malowanie elewacji, 4. termoizolacja stropu, 5. remont schodów zewnętrznych, 6. montaż okienka okrągłego, 7. naprawy dachu krytego blacho-dachówką, 8. uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytkami klinkierowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa (z wyłączeniem części dotyczącej wymiany pokrycia dachowego), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45324000-4,

45442110-1,

45443000-4,

45321000-3,

45262120-8,

45111291-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 24.08.2017 r. Termin wykonania zamówienia do dnia 20.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Wystąpienie robót zamiennych i robót zaniechanych. W ramach robót zamiennych wykonano malowanie lukarn na ścianie zachodniej budynku, wykonanie elewacji lukarn na ścianie wschodniej budynku, ocieplenie szczytu elewacji północnej budynku, ocieplenie lukarny od środka budynku, skrócenie drzwi do boksów na strychu. Roboty zaniechane - ocieplenie lukarn, rozebranie posadzki na strychu, ocieplenie posadzki na strychu wełną o grubości 5 cm.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła konieczność zamiennego wykonania robót, co w konsekwencji spowodowało ograniczenie wykonania robót (roboty zaniechane). Zmiany, o których mowa zostały przewidziane w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany w wykonaniu przedmiotu umowy skutkowały zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, które po zmianach wyniosło 213935,69 zł brutto (pierwotna kwota wynagrodzenia wynosiła 221400,00 zł brutto).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.