eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej, środków ochronny indywidualnej oraz ekwipunku osobistego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073903-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej, środków ochronny indywidualnej oraz ekwipunku osobistego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620267-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 431029398, ul. Szczerbowskiego 6, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815351320, e-mail sekretariat@kmpsp.lublin.pl, faks +48815325934.
Adres strony internetowej (url): http://kmpsp.lublin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej, środków ochronny indywidualnej oraz ekwipunku osobistego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MKT.2370.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. UBRANIE SPECJALNE (Ubranie specjalne składa się z kurtki długości 3/4 i spodni wykonanych z tkaniny zewnętrznej, wodoodpornej (membrany) i warstwy termoizolacyjnej (filc przepikowany z podszewką), tkanina zewnętrzna - 99 % włókna aramidowe 1% włókno antystatyczne (właściwości na rozrywanie i rozdzieranie po promieniowaniu cieplnym i przed promieniowaniem), membrana - 100% włókna aramidowe laminat PTFE, wkład termoizolacyjny i podszewka 50% włókno aramidowe / 50% Wiskoza, zakończenie rękawa (ściągacz) 50% włókno aramidowe / 50% włókna wiskozy, zamki na taśmie 100% włókna aramidowe, taśmy rzepowe trudnopalne, nici 100% włókno aramidowe, taśmy odblaskowe / fluoroscencyjne i napisy, łączna gramatura wszystkich warstw minimum 570g/m2, waga standardowego ubrania około 3kg, podpinka odpinana) - 10 kpl. 2. UBRANIE KOSZAROWE 2-CZĘŚCIOWE (tkanina trudnopalna, odporna na wycieranie, kolor czarny, tkanina 50% włókna aramidowe/50 % włókna wiskozy, wykończona wodo i olejoodpornie, komplet składa się z: bluzy, czapki i spodni) - 7 kpl. 3. RĘKAWICE SPECJALNE (Czterowarstwowa rękawica z membraną. Podstawową warstwą strony grzbietowej jest Kermel. Część chwytna wykonana jest ze specjalnego rodzaju materiału, odpornego na ciepło, ścieranie i przecięcie. Pozostałe warstwy stanowi materiał aramidowy dodatkowo zwiększający odporność na ciepło, ścieranie i przecięcia. Rękawica posiada membranę klimatyczną nie przepuszczającą cieczy, krwi, bakterii oraz substancji chemicznych.) - 19 par 4. BUTY SPECJALNE GUMOWE (chronią przed: płomieniami i promieniowaniem cieplnym, porażeniem prądem elektrycznym o napięciu przemiennym do 1kV, kontaktem z gorącym podłożem o temp. 300oC w czasie 1 minuty, uderzeniem z energią 200 J i zgnieceniem z siłą 15 kN (palce stóp), przekłuciem z siłą do 1100 N (stopy), olejami, wodą, wilgocią, poślizgiem SRC (na podłożu ceramicznym i stalowym); posiada właściwości elektroizolacyjne (klasa 0); kolor: wierzch czarno-żółty, podeszwa czarna; podszewka: tkanina bawełniano-poliestrowa EBT-86, tkanina SEGEL S-250; wkład ocieplający filc dziany WT1; ochrony palców stopy: stalowe; wkładka zabezpieczająca przed przebiciem: stalowa; podeszwa: mieszanka gumowa trudnopalna, czarna) - 8 par 5. PRZYŁBICA DO HEŁMU STRAŻACKIGO TYPU GALLET F1 SF - 7 szt. Kod CPV 18.41.00.00 - Odzież specjalna Odzież specjalna 18800000-7 Obuwie Środki ochrony indywidualnej mają spełniać wymagania określone w Dyrektywie nr 89/686/EWG i rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej z dnia 21 grudnia 2005r. (Dz. U. Nr 259, poz. 2173) oznaczone znakiem CE i posiadać deklaracje zgodności typu WE. Ponadto spełniać wymagania techniczne i jakościowe oraz wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. Nr 143 poz. 1002 ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz.U. Nr 85, poz. 553). Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące, max. 36 miesięcy (kryterium oceniane). Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury, jednak nie później niż 31 grudnia 2017 roku. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 30% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 3 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (t.j. Dz.U.2017.1221 z póź. zm.). Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18410000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25739
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SUBOR ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ EWA PTAK
Email wykonawcy: subor@subor.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 40
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31658.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31658.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31658.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.