Ogłoszenie nr 500073863-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Kołbaskowo: Zagospodarowanie lewego brzegu Odry Zachodniej w miejscowości Siadło Dolne, gmina Kołbaskowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Nazwa projektu: "Zagospodarowanie lewego brzegu Odry Zachodniej w miejscowości Siadło Dolne, gmina Kołbaskowo. Umowa nr RPZP.04.09.00-32-400/17-00 z dnia 4 września 2017 r.".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600300-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500045110-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500069104-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981,
ul. Kołbaskowo
106,
72001
Kołbaskowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 119 521, e-mail
serszen@kolbaskowo.pl, faks
091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.kolbaskowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie lewego brzegu Odry Zachodniej w miejscowości Siadło Dolne, gmina Kołbaskowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2017.ŻS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn.: Zagospodarowanie lewego brzegu Odry zachodniej w miejscowości Siadło Dolne , gmina Kołbaskowo. CPV: 45111200-0: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112710-5: roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45242000-5: budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych, 45262300-4: betonowane, 45240000-1: budowa obiektów inżynierii wodnej, 45342000-6: wznoszenie ogrodzeń, 45421160-3: instalowanie wyrobów metalowych, 45320000-6: roboty izolacyjne, 34928210-3: wiaty drewniane, 45112720-8: roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 34928430-1: znaki nawigacyjne 45111291-4: roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45112210-0: usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45112700-2: roboty w zakresie kształtowania terenu, 45520000-8: wynajem koparek wraz z obsługą operatorską, 77310000-6: usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 45231000-5: roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45233220-7: roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. umocnienie linii brzegowej rzeki Odry narzutem kamiennym w formie materacy faszynowo-kamiennych i w postaci uzupełnienia narzutu kamiennego. 2.2.umocnienie skarp istniejącego kanału melioracji podstawowej "autostrada" wraz z nadaniem mu wymaganych parametrów geometrycznych.. 2.3.wykonanie ciągu pieszo-rowerowego w konstrukcji nawierzchni bitumicznej wraz z oświetleniem parkowym. 2.4.wykonanie elementów małej architektury: o altana piknikowa w konstrukcji stalowo-drewnianej, o przebudowa wraz ze zmianą lokalizacji istniejącej altany w konstrukcji drewnianej, o wiaty przeznaczone do przechowywania kajaków oraz wiaty pełniącej funkcję zadaszenia istniejących skrzynek listowych, o stanowiska wypoczynkowo-rekreacyjne tj.: ławki, stoły, piknikowe wraz z elementami towarzyszącymi jak stoliki, grille itp. o stanowisko rowerowe - stacja napraw rowerów, o elementy gabionowe, o ogrodzenie istniejącej przepompowni ścieków, o paleniska, tablice informacyjne, śmietniki, stojaki rowerowe itp., 2.5.montaż pomostów pływających wraz z systemowymi trapami oraz elementami cumowania. 2.6.niwelację terenu w wymaganym zakresie. 2.7.przebudowę sieci wodociągowej. 2.8.wykonanie nasadzeń zastępczych i uzupełniających. 2.9. wycinkę drzew i krzewów. 2.10.przywrócenie terenu sąsiedniego do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: o wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności operatorów sprzętu drogowego, operatorów koparek, pilarzy, monterów wodno-kanalizacyjnych, monterów oświetlenia, pracowników w zakresie zagospodarowania terenu (mała architektura, prace ogrodnicze), jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Nazwy własne mogące się pojawić w opisach nie maja na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45112710-5,
45242000-5,
45262300-4,
45342000-6,
45421160-3,
45320000-6,
34928210-3,
45112720-8,
34928430-1,
45111291-4,
45112210-0,
45112700-2,
45520000-8,
77310000-6,
45231000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
180 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przeiwdziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które okrślają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie par. 14 ust. 2 pkt 3 oraz par. 3 ust. 3 umowy nr 310/2017 z dnia 27.11.2017 r. na wniosek Wykonawcy dokonano zmiany kierownika budowy i kierownika robót konstrukcyjno-budowlanego
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.