Ogłoszenie nr 500073717-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Gliwice: Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej (3) Część nr 1 - Kurs: "systemy nawadniające - projektowanie, montaż i eksploatacja" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy Urzędem Miejskim w Gliwicach (44-100), ul. Zwycięstwa 21 a Zespołem Szkół Budowlano-Ceramicznych (44-100), ul. Bojkowska 16 prowadzenie niniejszego postępowania na rzecz Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych zostało powierzone Urzędowi Miejskiemu w Gliwicach (Wydział Zamówień Publicznych).
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000,
ul. Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 238 55 30, e-mail
za@um.gliwice.pl, faks
32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej (3) Część nr 1 - Kurs: "systemy nawadniające - projektowanie, montaż i eksploatacja"
Numer referencyjny
ZA.271.145.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
A. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Przedmiotem zamówienia są szkolenia i kursy zawodowe
dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu
o tytule Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest
przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego
do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT.
2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów i szkoleń zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic ZSBC w Gliwicach oraz poszerzenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanym dalej Odbiorcą Usługi).
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic
od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych
przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie
z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez Odbiorcę Usługi.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania
lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin,
o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, faksem
lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy
do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przedstawienia do akceptacji Odbiorcy usługi programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć
dla każdej grupy, miesięcznych kart czasu pracy;
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników
na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: dyrekcja@zsb.gliwice.pl;
e) prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły;
f) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:
Część nr 1
Kurs: "systemy nawadniające - projektowanie, montaż i eksploatacja"
Liczba grup: 5 grup.
Łączna liczba uczniów: 50.
Kurs realizowany w wymiarze 30 godzin zegarowych dla każdej grupy.
Czas trwania kursu dla poszczególnych grup;
2 grupy od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2018 r., pozostałe 3 grupy od kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
Zakres tematyczny:
Zajęcia będą prowadzone w układzie: 30% zajęcia teoretyczne, 70% zajęcia praktyczne.
Zajęcia teoretyczne będą dotyczyły podstawowych pojęć z dziedziny hydrauliki, zagadnień związanych z określeniem parametrów źródła wody, jej znaczenia dla wzrostu i rozwoju roślin, nazewnictwa oraz zasad doboru i rozmieszczania elementów systemu nawadniającego. W ramach grupowych zajęć praktycznych uczniowie będą pracować indywidualnie lub w małych grupach nabywając umiejętności praktyczne - projektowania oraz montażu detali i podzespołów systemów, programowania sterownika, konserwacji i przygotowania systemu nawadniającego do zimy. Po zakończeniu kursu uczestnik/czka musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu, które powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1632). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu na drukach własnych, z zastrzeżeniem że zaświadczenie musi zawierać wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera przywołane rozporządzenie.
Dodatkowo zaświadczenia powinny być opatrzone znakiem funduszy europejskich z nazwą programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 oraz logo Unii Europejskiej z nazwa funduszu - Europejski Fundusz Społeczny według wzoru zamieszczonego na stronie:
http://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_do_31_grudnia_2017
Wykonawca zapewni przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji kursu.
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
80533200-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W przeprowadzonym, z podziałem na części, w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu pod nazwą "Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej" przedmiotem zamówień była m.in. część 1 Kurs: "systemy nawadniające - projektowanie, montaż i eksploatacja". Postępowanie w zakresie tej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Tym samym zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tzn. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
MEGA CENTRUM ROZWOJU ,
sekretariat@mega.bytom.pl,
ul. Gabriela Narutowicza 7A ,
41-933,
Bytom, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.