To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-12
Ogłoszenie nr 500073669-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Gmina Ślesin: Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615983-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Ślesin 62-561 Ślesin ul. Kleczewska 15, Małgorzata Ficner tel. 632704011 w.34
Miejsko -Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie, 62-561 Ślesin ul. Młodzieżowa 11, Michał Chmielewski, te. 501438308
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 62-561 Ślesin. ul. Spokojna 10, Krzysztof Kocaj, tel. 632704513
Zespół Szkolno- Przedszkolny, 62-561 Ślesin. ul. Żwirki i Wigury 55, Bożena Balewska, tel. 632704027
Szkoła Podstawowa w Ostrowążu, 62-561 Ślesin, Ostrowąż 21, Elżbieta Jarka, tel.632703122
Szkoła Podstawowa w Wąsoszach, 62-561 Ślesin, Wąsosze 73, Mariola Adamczyk, tel.632706191
Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach, 62-561 Ślesin, Piotrkowice 27, Ewa Wesołowska, tel.632706121
Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach, 62-561 Ślesin, Szyszyńskie Holendry 162, Alina Sobota, tel. 632704026
Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym, 62-563 Licheń Stary, ul. Konińska 48, Ewa Szabelska, tel: 632707915
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ślesin, Krajowy numer identyfikacyjny 53110500000,
ul. ul. Kleczewska
15,
62561
Ślesin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 704 011, e-mail
przetargi@slesin.pl, faks
632 704 198.
Adres strony internetowej (url): www.umig.slesin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z porozumieniem zawartym w dn. 06.11.2017 r. 1.Partnerzy zgodnie ustanawiają, iż upoważnioną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego jest Gmina Ślesin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.12.PN.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin", który dzieli się na 2 części: Część A - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 2.843.176 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część B - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 880.000 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.). Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób: Część A: 1) 2.584.706 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 258.470 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Część B: 1) 800.000 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 80.000 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiających. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja 10%) na dostawę energii elektrycznej wynosi: a) Część A: 2.843.176 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku; b) Część B: 880.000 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
653930.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barton Energia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
758872.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barton Energia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
234880.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kępa - etap II
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- 2024 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Włochy
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- PN/03/2024 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa energii elektrycznej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.