eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073669-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Gmina Ślesin: Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615983-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Ślesin 62-561 Ślesin ul. Kleczewska 15, Małgorzata Ficner tel. 632704011 w.34
Miejsko -Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie, 62-561 Ślesin ul. Młodzieżowa 11, Michał Chmielewski, te. 501438308
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 62-561 Ślesin. ul. Spokojna 10, Krzysztof Kocaj, tel. 632704513
Zespół Szkolno- Przedszkolny, 62-561 Ślesin. ul. Żwirki i Wigury 55, Bożena Balewska, tel. 632704027
Szkoła Podstawowa w Ostrowążu, 62-561 Ślesin, Ostrowąż 21, Elżbieta Jarka, tel.632703122
Szkoła Podstawowa w Wąsoszach, 62-561 Ślesin, Wąsosze 73, Mariola Adamczyk, tel.632706191
Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach, 62-561 Ślesin, Piotrkowice 27, Ewa Wesołowska, tel.632706121
Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach, 62-561 Ślesin, Szyszyńskie Holendry 162, Alina Sobota, tel. 632704026
Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym, 62-563 Licheń Stary, ul. Konińska 48, Ewa Szabelska, tel: 632707915


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ślesin, Krajowy numer identyfikacyjny 53110500000, ul. ul. Kleczewska 15, 62561 Ślesin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 704 011, e-mail przetargi@slesin.pl, faks 632 704 198.
Adres strony internetowej (url): www.umig.slesin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z porozumieniem zawartym w dn. 06.11.2017 r. 1.Partnerzy zgodnie ustanawiają, iż upoważnioną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego jest Gmina Ślesin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.12.PN.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin", który dzieli się na 2 części: Część A - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 2.843.176 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część B - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 880.000 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.). Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób: Część A: 1) 2.584.706 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 258.470 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Część B: 1) 800.000 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 80.000 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiających. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja 10%) na dostawę energii elektrycznej wynosi: a) Część A: 2.843.176 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku; b) Część B: 880.000 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 653930.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barton Energia Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krakowska 90B
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 758872.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 758872.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 894210.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barton Energia Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krakowska 90B
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 234880.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234880.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273197.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.