eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostawa serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, konsoli KVM oraz rozbudowa istniejącego systemu wydruków dla Urzędu Miasta Częstochowy - 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073647-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Gmina Miasto Częstochowa: Zakup i dostawa serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, konsoli KVM oraz rozbudowa istniejącego systemu wydruków dla Urzędu Miasta Częstochowy - 5 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602354-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Częstochowa, Krajowy numer identyfikacyjny 151399002, ul. ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343707100, e-mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl, faks +48343707170.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, konsoli KVM oraz rozbudowa istniejącego systemu wydruków dla Urzędu Miasta Częstochowy - 5 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NA.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, konsoli KVM oraz rozbudowa istniejącego systemu wydruków dla Urzędu Miasta Częstochowy - 5 części: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa Konsoli KVM. CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa serwera aplikacyjnego CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych CZĘŚĆ 5: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa Konsoli KVM.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa serwera aplikacyjnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53826.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: katowice@konicaminolta.pl
Adres pocztowy: ul. Muszkieterów 15
Kod pocztowy: 02-273
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66206.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66206.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66206.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.