eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup i dostawa oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073572-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Miasto Rybnik: Zakup i dostawa oprogramowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610349-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500056704-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa oprogramowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.171.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania: Lp. Nazwa Ilość sztuk A B C 1 SmartLine Device Lock - roczna aktualizacja dla posiadanych 200 licencji Obecne licencje ważne do 2018.01.11 200 2 Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji 1 4 ARCserve Backup Client Agent for Windows - 1 Year Maintenance Renewal - dla 7 licencji. Obecne licencje ważne do 2018.01.21 7 5 ARCserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - dla 2 licencji Obecne licencje ważne do 2018.01.21 2 6 Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - dla 1 licencji. Obecna licencja ważna do 2017.12.19 1 7 AdRem NetCrunch PremiumXE PL - roczna aktualizacja posiadanej licencji Obecna licencja ważna do 2017.11.24 1 8 WinMagic SecureDoc Disk Encryption Client - aktualizacja dla 10 licencji + WinMagic SES SecureDoc - konsola zarządzająca (1 szt.) Obecne licencje ważne do 2017.12.30 1 9 Windows Server Standard SA (samo SA) - aktualizacja 16 licencji 16 10 Windows Device CAL + SA - 50 dodatkowych licencji z pakietem SA 50 11 Windows Device CAL SA (samo SA) - aktualizacja 284 posiadanych licencji 284 12 Vmware vSphere Standard dla 14 procesorów- 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym. Obecne licencje ważne do 2018.01.06 14 13 Vmware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 1 licencji. Obecne licencje ważne do 2018.01.06 1 14 VEEAM Availability Suite Basic Maintenance Renewal - roczne wsparcie i aktualizacja dla posiadanej licencji dla 12 procesorów. Obecne wsparcie ważne do 2017.12.07 12 15 VMware Horizon View - roczna aktualizacja i wsparcie dla 10 posiadanych licencji Contract Number : 42210238 10 16 BuildDesk - konto PRO AUDYT - roczny dostęp do programów Energy Certificate Professional i Energy Audit 1 17 ArCADia Intellicad - 4 nowe licencje z roczną aktualizacją 4 18 ESET Endpoint Antivirus - 50 dodatkowych licencji z aktualizacją do 2019.05.31 Obecnie posiadamy 1050 licencji ESET 50 19 Microsoft Office Standard Open GOV - 17 dodatkowych licencji 17 20 CorelDRAW Graphics Suite x8 - 2 nowe licencje 2 Zamawiający posiada już ww. oprogramowania. Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia, aktualizacji licencji lub zakup dodatkowych licencji użytkowanych w UM systemów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48700000-5


Dodatkowe kody CPV: 48730000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138211.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOGIN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dh@login.katowice.pl
Adres pocztowy: ul. Chromika 5a
Kod pocztowy: 40-238
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157686.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157686.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187723.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.