eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o. o. w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073446-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o. o. w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613890-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 14 6210562, e-mail przetargi@dorzeczebialej.pl, faks +48 14 6210564.
Adres strony internetowej (url): http://www.dorzeczebialej.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o. o. w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-5/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy na terenie gm. Tuchów. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje paliw oraz szacunkowe ich ilości: a. Około 33 000 l oleju napędowego; b. Około 2 500 l benzyny bezołowiowej 95. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianego paliwa jest ustalona na podstawie zużycia w 2017r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliw w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości paliw. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości. Wymagania dotyczące dostawy: a. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego rabatu (opustu) podanego przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym - Załącznik nr 2; b. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów służbowych i odpowiednich zbiorników przenośnych na paliwo; c. Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis dotyczący: marki tankowanego pojazdu, nr rejestracyjny oraz stan licznika w momencie tankowania. W przypadku tankowania do zbiorników na fakturze będzie zapis dotyczący deklarowanego przez pracownika Zamawiającego miejsca planowanego zużycia (nazwa sprzętu, urządzenia); d. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju zatankowanego paliwa. Wszystkie rodzaje paliwa powinny posiadać parametry zgodne z PN jak również spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005r. również w okresie zimowym i mieć odpowiednie certyfikaty. Uwaga! W przedmiotowym postępowaniu mogą brać udział tylko Wykonawcy posiadający stację paliw na terenie gminy Tuchów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134000-7


Dodatkowe kody CPV: 09132000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159228.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BDG Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 105
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156099.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156099.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160373.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.