Ogłoszenie nr 500072888-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
Bierutów: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz niezbędnym zagospodarowaniem na działce nr 38 w miejscowości Strzałkowa.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580204-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500047279-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Bierutowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52862300000,
ul. ul. Moniuszki
12,
56420
Bierutów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 3146251 w. 31, e-mail
przetargi@bierutow.pl, faks
713 146 432.
Adres strony internetowej (url): www.bierutow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz niezbędnym zagospodarowaniem na działce nr 38 w miejscowości Strzałkowa.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.2710.9.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku świetlicy wiejskiej typu kontenerowanego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz niezbędnym zagospodarowaniem na działce nr 38 w miejscowości Strzałkowa. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.budynek użyteczności publicznej - świetlica wiejska typu kontenerowanego, 2.2.miejsca postojowe dla samochodów osobowych (budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych usytuowanych na działce nr. 38 o szerokości 2,5x5 oraz 3,6x5 dla NP, budowa nawierzchni utwardzonych (chodników) z kostki brukowej betonowej, staro-bruk, 2.3.małą architekturę, ławki parkowe i śmietnik, 2.4.lampy solarne 2 szt., 2.5.infrastrukturę techniczną Teren zostanie zaopatrzony w: - energię elektryczną: z projektowanego ZK 3A usytuowanego w granicy działki, - ?przyłącze wodociągowe doprowadzone będzie z istniejącej sieci wiejskiej na podstawie warunków technicznych, - ?kanalizacyjna sanitarna podłączona zostanie do projektowanego zbiornika bezodpływowego, żelbetowego o pojemności max 10.00 m3, zlokalizowany na terenie omawianej działki, ?- centralnego ogrzewania - projektowany budynek będzie posiadał ogrzewanie elektryczne i grzejnikowe w wybranych pomieszczeniach - zgodnie z ustaleniami z inwestorem, ?- wody opadowe - doprowadzone zostaną na teren inwestora, ?- projektowany zjazd - zjazd z drogi gminnej. Powierzchnia działki gruntowej nr 38 7 517,00 m2 Powierzchnia zabudowy 61,16 m2 Kubatura 258,00 m3 Powierzchnia użytkowa 56,15 m2 Wysokość budynku mierzona od poziomu terenu przy głównym wejściu do kalenicy dachu - budynek (N) niski 4,92 m Wysokość okapu 3,16 m Kąt nachylenia dachu 25°- 46,6 % Układ połaci dachowy dach stromy o symetrycznych połaciach, dwuspadowy Liczba kondygnacji - 1 - kondygnacje nadziemne, niepodpiwniczony. Szerokość elewacji frontowej od strony drogi gminnej 10,16 m Powierzchnia utwardzona kostką betonową 105,00 m2 Wielkość powierzchnia zabudowy projektowanego budynku w stosunku do terenu objętego wnioskiem 0,94% Powierzchnia biologicznie czynna 97,44% Pokrycie dachu - blacho-dachowka o matowym wykończeniu powierzchni w kolorze ceglastym Ilość kondygnacji nadziemnych w tym poddasze nieużytkowe 1 Wysokość pomieszczeń usługowych min. 3,00 m 3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 4.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
II.4) Główny kod CPV: 44211100-3
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45223500-1,
45320000-6,
45432210-9,
45233200-1,
45332300-6,
45421160-3,
45231400-9,
45311200-2,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie: 1)Budynek użyteczności publicznej - świetlica wiejska wraz z infrastrukturą techniczną - do dnia 15 grudnia 2017 r. 2)Infrastruktura drogowa wraz z zagospodarowaniem terenu - do dnia 31 maja 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt 26.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany wprowadzone do umowy dotyczą sposobu rozliczania umowy z Wykonawcą, w tym wprowadzenia dodatkowo faktury częściowej za stan surowy budynku, ze względu na braku dostępu do sieci elektrycznej przez GW (brak ZK dla inwestycji w działce), za które odpowiada Zamawiający.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz § 13 ust. 2 pkt 3) lit. c) oraz ust. 3 pkt 1) umowy, w związku z brakiem dostępu do sieci elektrycznej przez GW (brak ZK dla inwestycji w działce), wprowadza się zmiany do postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany nie powodują zwiększenia zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego przez Wykonawcę w ofercie, a ich konieczność wynika z protokołu konieczności stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego aneksu.
Wykonanie prac budowlanych związanych z budynkiem wykończonym pod klucz do końca upływu terminu stało się nie możliwe ze względu na braku dostępu do sieci elektrycznej przez GW (brak ZK dla inwestycji w działce), za które odpowiada Zamawiający. Na etapie rozpoczęcia budowy przez Wykonawcę, Zamawiający zobowiązany był uzyskać odpowiednie pozwolenia i wykonać przyłącze energetyczne, co zostało nie zrobione. Podczas budowania świetlicy (stan surowy) Wykonawca korzystał z własnego źródła zasilania (agregatu prądotwórczego), za co nie będzie rościł dodatkowych kosztów.Do chwili obecnej budynek został zamknięty (stan surowy). Dodatkowe prace, podczas których Wykonawca dalej korzystałby z agregatu prądotwórczego spowodowałyby ogromnie koszty. W związku z powyższym koniecznym stała się zmiana terminu wykonania kompletnego budynku, wprowadzenia dodatkowo jednej faktury częściowej za stan surowy budynku oraz wprowadzenia zmian do harmonogramu rzeczowo-finansowego, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.Ponadto stwierdzić należy, iż dalsze prace elewacyjne (na chwilę obecną położono styropian wraz z siatką zatopioną w kleju) ze względu na technologię wykonania prac korzystniej jest przesunąć na okres wiosenny.
W związku z powyższym zmianie ulegają następujące zapisy umowy:
"§ 2. 9.Zamawiający dopuszcza wystawiania dwóch faktur częściowych po wybudowaniu budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszej faktury za stan surowy, drugiej za stan wykończeniowy."
"§ 6. 1.Wszystkie roboty wynikające z niniejszej umowy i dokumentów stanowiących jej załączniki Wykonawca wykona w nieprzekraczalnym terminie od daty zawarcia umowy do:
?15 grudnia 2017 r.- budynek użyteczności publicznej - świetlica wiejska wraz z infrastrukturą techniczną - stan surowy,
?31 marca 2018 r.- budynek użyteczności publicznej - świetlica wiejska wraz z infrastrukturą techniczną - stan wykończeniowy,
?31 maja 2018 r.- infrastruktura drogowa wraz z zagospodarowaniem terenu."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Bierutowie - Etap I (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.