eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Udzielenie kredytu w kwocie 1.414.000,00 zł na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500072852-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Gmina Słomniki: Udzielenie kredytu w kwocie 1.414.000,00 zł na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w 2017 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613417-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słomniki, Krajowy numer identyfikacyjny 35155556500000, ul. ul. Kościuszki 64, 32090 Słomniki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 881 102, e-mail ochrona@slomniki.pl, faks 123 882 102.
Adres strony internetowej (url): www.slomniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu w kwocie 1.414.000,00 zł na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w 2017 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIiR.271.44.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu w kwocie 1.414.000,00 zł na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w 2017 roku. 1. Wysokość kredytu 1.414.000,00 PLN 2. Wpływ kredytu na rachunek bankowy Gminy Słomniki po podpisaniu umowy na wniosek Zamawiającego (około 30.11.2017) w terminie 1, 2 lub 3 dni od złożenia wniosku- zgodnie z ofertą Wykonawcy II kryterium 3. Bank pobiera od Kredytobiorcy prowizję w wysokości 0,00% od kwoty przyznanego kredytu określonej w ust. I Umowy. 4. Okres spłaty - od 31.03.2018r do 30.12.2023r. 5. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 6. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie do 10-tego dnia następnego miesiąca po kwartale za dany okres obrachunkowy (kwartał), począwszy od I kwartału 2018 roku. 7. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 9. Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN) 10. Zamawiający informuje, że: 1. na wekslu zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika. 2. na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika. 3. nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 4. został złożony wniosek o wydanie Opinii RIO o możliwości spłaty kredytu i zostanie ona przekazana przed podpisaniem umowy. 5. nie jest możliwe dołączenie do oferty, projektu umowy wg wzoru banku, zawierającego zapisy SIWZ, zamiast proponowanego wzoru przez zamawiającego. 6. decyzja Rady w sprawie zaciągnięcia kredytu zawarta jest w treści uchwały budżetowej oraz jej zmianach (XXVIII/332/17, XXXI/362/17) 7. posiada zaciągnięte długoterminowe kredyty i pożyczki -wg staniu na dzień 31.10.2017r. 1) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Data zaciągnięcia 24.07.2014r. Kwota zaciągniętego zobowiązania 1.175.122,00 zł Aktualne zadłużenie 1.055.122,00 zł Data zakończenia 30.09.2022r. 2) Bank Spółdzielczy w Słomnikach Data zaciągnięcia 14.07.2014r. Kwota zaciągniętego kredytu 3.890.000,00 zł Aktualne zadłużenie 3.695.000,00 zł Data zakończenia 30.12.2022r. 3) Bank Pocztowy S.A w Bydgoszczy Data zaciągnięcia 25.11.2010r. Kwota zaciągniętego kredytu 10.000.000,00 zł Aktualne zadłużenie 2.460.000,00 zł Data zakończenia 31.12.2018r. 4) ING Bank Śląski Katowice S.A. Data zaciągnięcia 03.08.2012r. Kwota zaciągniętego kredytu 3.000.000,00 zł Aktualne zadłużenie 75.000,00 zł Data zakończenia 30.12.2017r. 5) ING Bank Śląski Katowice S.A. Data zaciągnięcia 04.09.2013r. Kwota zaciągniętego kredytu 2.830.000,00 zł Aktualne zadłużenie 2.420.000,00 zł Data zakończenia 30.12.2018r. 6) Bank Spółdzielczy w Słomnikach Data zaciągnięcia 04.08.2015r. Kwota zaciągniętego kredytu 610.000,00 zł Aktualne zadłużenie 522.500,00 zł Data zakończenia 30.12.2020r. 7) Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Data zaciągnięcia 28.07.2015r. Kwota zaciągniętego kredytu 1.237.600,00 zł Aktualne zadłużenie 1.202.600,00 zł Data zakończenia 20.12.2022r. 8) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Data zaciągnięcia 10.10.2016 Kwota zaciągniętego zobowiązania 277.054,00 zł Aktualne zadłużenie 268.054,00 zł Data zakończenia 31.03.2022 9) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Data zaciągnięcia 10.10.2016 Kwota zaciągniętego zobowiązania 175.870,00 zł Aktualne zadłużenie 169.870,00 zł Data zakończenia 31.03.2022 10) Bank Spółdzielczy w Słomnikach Data zaciągnięcia 21.11.2016r. Kwota zaciągniętego kredytu 500.000,00 zł Aktualne zadłużenie 500.00,00 zł Data zakończenia 30.12.2021r. 11) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Data zaciągnięcia 05.12.2016 Kwota zaciągniętego zobowiązania 287.568,00 zł Aktualne zadłużenie 249.670,00 zł Data zakończenia 30.06.2022 12) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Data zaciągnięcia 05.12.2016 Kwota zaciągniętego zobowiązania 164.567,00 zł Aktualne zadłużenie 142.188,00 zł Data zakończenia 30.06.2022 Zamawiający informuje, że raty zaciągniętych w/w zobowiązań spłacane są w okresach kwartalnych. 8. ? Uchwały Rady Miejskiej w Słomnikach opublikowane zostały na stronie http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,13638.html 9. Sprawozdania budżetowe: Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS, Rb 27s, Rb 28s. za 2013, 2014, 2015, 2016 oraz na dzień 30.09.2017 roku. -w załączeniu do SIWZ 10. Dokumenty - w załączeniu do SIWZ: 1) NIP 2) Regon Gminy 3) Regon Urzędu 4) Uchwała o powołaniu Skarbnika 5) Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Zamawiający ustala następujący harmonogram spłaty rat kredytu: Rata Data/Termin spłaty Wysokość spłaty 2018 50.000,00 1. 30.03.2018 12.500,00 2. 30.06.2018 12.500,00 3. 30.09.2018 12.500,00 4. 30.12.2018 12.500,00 2019 50.000,00 5. 30.03.2019 12.500,00 6. 30.06.2019 12.500,00 7. 30.09.2019 12.500,00 8. 30.12.2019 12.500,00 2020 240.000,00 9. 30.03.2020 60.000,00 10. 30.06.2020 60.000,00 11. 30.09.2020 60.000,00 12. 30.12.2020 60.000,00 2021 240.000,00 13. 30.03.2021 60.000,00 14. 30.06.2021 60.000,00 15. 30.09.2021 60.000,00 16. 30.12.2021 60.000,00 2022 400.000,00 17. 30.03.2022 100.000,00 18. 30.06.2022 100.000,00 19. 30.09.2022 100.000,00 20. 30.12.2022 100.000,00 2023 434.000,00 21. 30.03.2023 100.000,00 22. 30.06.2023 100.000,00 23. 30.09.2023 100.000,00 24. 30.12.2023 134.000,00 2. Nomenklatura wg CPV (CPV) - 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Słomnikach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Żeromskiego 1A
Kod pocztowy: 32-090
Miejscowość: Słomniki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144909.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144909.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205167.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.