Ogłoszenie nr 500072712-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Radom: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522748-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 96385-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 110163-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 620 471, e-mail
inwest@umradom.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):In.III.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji zespołu zabudowań dawnego ratusza (ratusz, oficyna) wpisanego do rejestru zabytków wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonanie niezbędnych zewnętrznych instalacji i przyłączy w obrębie działek nr 31, 30/1, 29, 21, 63 i ulic: Rynek, Wolność i Szwarlikowskiej w Radomiu. Obecny stan techniczny elementów konstrukcyjnych budynków wymaga uzupełnienia wieńców, wzmocnienia nadproży, wzmocnienia i wymiany elementów konstrukcji dachu, wzmocnienia osuszenia i izolacji zawilgoconych ścian fundamentowych.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0,
45260000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.07.2017 r. - 06.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Betonox Construction Sopot S.A., Sp. k.,
,
ul. Pokorniewskiego 4,
81-860,
Sopot, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Stosownie do treści § 21a pkt 1 ppkt 1 lit. a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzono protokoły konieczności z których wynika, że z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe, a z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej konieczne jest wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które to roboty stały się niezbędne do wykonania a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W następstwie niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia okoliczności (stan faktyczny dot. obiektu okazał się inny niż przewidziano to w dokumentacji projektowej, a ustalenie w/w okoliczności stało się możliwe dopiero w trakcie prowadzenia prac, tj. po skuciu tynków, przeprowadzeniu prac dot. fundamentów,wykonaniu dodatkowych ekspertyz, usunięciu deskowania) opisanych w:
- protokole konieczności z dn. 31.01.2018r. dot. konieczności zwiększenia zakresu skucia i odtworzenia tynków w budynku głównym Ratusza,
- protokole konieczności z dn. 09.03.2018r. dot. konieczności wymiany stropu drewnianego w budynku oficyny,
- protokole konieczności z dn. 09.03.2018r. dot. konieczności wzmocnienia podłoża gruntowego pod budynkiem głównym Ratusza,
konieczne stało się zrealizowanie przez Wykonawcę robót dodatkowych w zakresie skucia i odtworzenia tynków w budynku głównym Ratusza i wzmocnienia podłoża gruntowego pod budynkiem głównym Ratusza oraz robót dodatkowych i zamiennych w zakresie wymiany stropu drewnianego w budynku oficyny. W/w zakres koniecznych robót dodatkowych oraz zamiennych uzyskał stosowne akceptacje od autorów dokumentacji projektowej oraz Konserwatora Zabytków. W związku z realizacją przedmiotowych robót dodatkowych i zamiennych o zmianie (zwiększeniu o kwotę 2.920.563,89 zł brutto) ulega wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia nastąpiła i została wyliczona w oparciu o stosowne zapisy umowy.
Jako, że konieczność realizacji robót dodatkowych i zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlane, a także konieczność sporządzenia dodatkowych ekspertyz i dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z pierwotnie zawartej umowy, wydłużeniu -o okres 80 dni, tj. o okres konieczny do prawidłowej realizacji w/w robót- ulega termin wykonania zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-26-2024 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy GE Healthcare dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Budowa ul. Godowskiej 60 w Radomiu
- Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2150 szt. w tym 100 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.