eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500072698-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Gliwice: Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578213-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500038565-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 72425800000, ul. ul. Barlickiego 3, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 326 954, e-mail mdk@mdk.gliwice.pl, faks 322 326 954.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MDK.S.26.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, b) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, c) odtworzenie istniejącej nawierzchni utwardzonej, odtworzenie terenu w związku z wykonywaniem sieci z uwzględnieniem niwelety i trasy sieci, d) wykonanie prac towarzyszących Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania robót odwodnienia ciągów komunikacyjnych ujętych w dokumentacji projektowej Zamawiający informuje, że w ramach rozstrzygniętego w październiku 2016 roku przetargu wykonano podłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej sanitariatów na parterze zgodnie z załącznikiem numer 14 do niniejszej specyfikacji - geodezyjny szkic powykonawczy przyłączenia sanitariatów do istniejącej sieci. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, jeśli zajdzie taki przypadek, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych w obiekcie. - wykona skuteczne zabezpieczenie podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zabrudzeniem, w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wywiezie odpady i podda je utylizacji, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę, - wykona na swój koszt postanowienia pism uzgadniających, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 (w terminie umownym należy przedstawić ID i potwierdzenie złożenia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych), - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe kładki dla pieszych, - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt, - uzyska zgodę Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie robót w pasie drogowym i pokryje koszty z tym związane, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykona i uzgodni w Zarządzie Dróg Miejskich projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, jeśli zajdzie taka potrzeba, - uzyska zezwolenie Zarządu Dróg Miejskich na zajęcie pasa drogowego, dotyczącego prowadzenia robot w pasie drogowym lub na umieszczenie w nim obiektu lub urządzenia oraz poniesie z tego tytułu opłaty, jeśli zajdzie taka potrzeba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - geodezyjny szkic powykonawczy przyłączenia sanitariatów do istniejącej sieci - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45231300-8,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia robót Strony ustalają na dzień: 7 dni od daty podpisania umowy Termin zakończenia prac: 08.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPHU "MARKAS"Marek Zapora , , ul. Generała Waltera Janke 82, 41-215, Sosnowiec , kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 135404.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: termin zakończenia prac: 08.12.2017 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Modernizacja obiektu - przyłączenie do miejskiej sieci kanalizacyjnej, infrastruktura towarzysząca z odwodnieniem nieruchomości przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach. - roboty dodatkowe i zaniechane Termin zakończenia przedmiotu umowy: 08.12.2017 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 16260,16/20000,00 złotych netto/brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Zmiana terminu wykonania w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 3 umowy, w związku z wystąpieniem wykonawcy robót - zmiana dokonana w dniu 14.11.2017 r. na podstawie aneksu do umowy 2) W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 26.09.2017 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie protokołu konieczności, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy. Zmiana dokonana w dniu 04.12.2017 r. na podstawie aneksu do umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.