eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj. - II poste?powaniie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500072435-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Urząd Miejski: Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj. - II poste?powaniie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500010412-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska 33, 64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj. - II poste?powaniie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie robo?t budowlanych w ramach zadania "Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj" zgodnie z programem funkcjonalno- uz?ytkowym. Zamo?wienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich uzgodnien?, opinii, decyzji umoz?liwiaja?cych realizacje? inwestycji. Przekazanie praw autorskich oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Wykonanie robo?t budowlanych na podstawie przyje?tego przez Zamawiaja?cego do realizacji projektu budowlanego i wykonawczego. 2. Zakres zamo?wienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robo?t budowlanych w ramach zadania "Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj" na kto?ra? składaja? sie? naste?puja?ce prace podzielone na II etapy: a) Etap I: - wykonanie i przekazanie Zamawiaja?cemu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnien? i opinii umoz?liwiaja?cych realizacje inwestycji; - przeniesienie praw autorskich do dokumentacji projektowej na zasadach okres?lonych w umowie; b) Etap II: Wykonanie robo?t budowlanych na podstawie przyje?tego przez Zamawiaja?cego do realizacji projektu budowlanego i wykonawczego kto?ry swym zakresem obejmowac? be?dzie w szczego?lnos?ci: - Budowe? nowego odcinka drogi gminnej, - Przebudowe? skrzyz?owania z innymi drogami publicznymi (gminna), - Budowe? jednostronnego chodnika, - Przebudowe? i budowe? zjazdo?w indywidualnych, - Budowe? i przebudowe? istnieja?cego odwodnienia drogi gminnej (ro?w), - Rozbio?rke? istnieja?cych elemento?w koliduja?cych z projektowana? droga?, - Przebudowe?, budowe? i zabezpieczenie istnieja?cych sieci obcych, - Przebudowe? przepusto?w, - Wycinke? koliduja?cych drzew i krzewo?w, gospodarka istnieja?ca? zielenia?, - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elemento?w bezpieczen?stwa ruchu drogowego, - Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porza?dkuja?cym w tym np.: konieczne prace na ciekach (rowach melioracyjnych). Rozwia?zania przedstawi Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Programie Funkcjonalno-Uz?ytkowym - zała?cznik nr 5 do SIWZ, w warunkach Projektu Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamo?wienia nazywany jest w dalszej tres?ci IDW "przedmiotem zamo?wienia". 3. Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt c) b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, * wykonanie zjazdo?w, * wykonanie podbudowy i nawierzchni, * wykonanie oznakowania pionowego, * roboty rozbio?rkowe, * roboty wykon?czeniowe, 3.2. Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu, b) os?wiadczenie oso?b, o kto?rych mowa w pkt 3.1 ppkt a), z?e sa? zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepiso?w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmo?wienia przedstawiane przez Wykonawce? w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 3.3. Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 3.1 ppkt a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 3.1. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, zanonimizowanego potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. Kopia umowy/umo?w powinna zostac? zanonimizowana w sposo?b zapewniaja?cy ochrone? danych osobowych pracowniko?w, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczego?lnos?ci bez adreso?w, nr PESEL pracowniko?w. Imie? i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prace? i wymiar etatu powinny byc? moz?liwe do zidentyfikowania. 3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w ppkt 3.2 lub 3.3 be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumento?w, o kto?rych mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub ppkt 3.3 Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiaja?cego os?wiadczenia, o kto?rym mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w ppkt 3.3, Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 3.5. W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w ppkt 3.1. pkt b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 45100000-8, 45220000-5, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 463414.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: QBRUK Krzysztof Kubicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinno 158A
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 123000

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.