Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500072435-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Urząd Miejski: Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj. - II poste?powaniie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500010412-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000,
ul. ul. Poznańska
33,
64300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4426600, 4426641, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl, faks
614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.nowytomysl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj. - II poste?powaniie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie robo?t budowlanych w ramach zadania "Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj" zgodnie z programem funkcjonalno- uz?ytkowym. Zamo?wienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich uzgodnien?, opinii, decyzji umoz?liwiaja?cych realizacje? inwestycji. Przekazanie praw autorskich oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Wykonanie robo?t budowlanych na podstawie przyje?tego przez Zamawiaja?cego do realizacji projektu budowlanego i wykonawczego. 2. Zakres zamo?wienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robo?t budowlanych w ramach zadania "Budowa ulicy Kre?tej w Jastrze?bsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj" na kto?ra? składaja? sie? naste?puja?ce prace podzielone na II etapy: a) Etap I: - wykonanie i przekazanie Zamawiaja?cemu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnien? i opinii umoz?liwiaja?cych realizacje inwestycji; - przeniesienie praw autorskich do dokumentacji projektowej na zasadach okres?lonych w umowie; b) Etap II: Wykonanie robo?t budowlanych na podstawie przyje?tego przez Zamawiaja?cego do realizacji projektu budowlanego i wykonawczego kto?ry swym zakresem obejmowac? be?dzie w szczego?lnos?ci: - Budowe? nowego odcinka drogi gminnej, - Przebudowe? skrzyz?owania z innymi drogami publicznymi (gminna), - Budowe? jednostronnego chodnika, - Przebudowe? i budowe? zjazdo?w indywidualnych, - Budowe? i przebudowe? istnieja?cego odwodnienia drogi gminnej (ro?w), - Rozbio?rke? istnieja?cych elemento?w koliduja?cych z projektowana? droga?, - Przebudowe?, budowe? i zabezpieczenie istnieja?cych sieci obcych, - Przebudowe? przepusto?w, - Wycinke? koliduja?cych drzew i krzewo?w, gospodarka istnieja?ca? zielenia?, - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elemento?w bezpieczen?stwa ruchu drogowego, - Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porza?dkuja?cym w tym np.: konieczne prace na ciekach (rowach melioracyjnych). Rozwia?zania przedstawi Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Programie Funkcjonalno-Uz?ytkowym - zała?cznik nr 5 do SIWZ, w warunkach Projektu Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamo?wienia nazywany jest w dalszej tres?ci IDW "przedmiotem zamo?wienia". 3. Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt c) b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, * wykonanie zjazdo?w, * wykonanie podbudowy i nawierzchni, * wykonanie oznakowania pionowego, * roboty rozbio?rkowe, * roboty wykon?czeniowe, 3.2. Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu, b) os?wiadczenie oso?b, o kto?rych mowa w pkt 3.1 ppkt a), z?e sa? zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepiso?w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmo?wienia przedstawiane przez Wykonawce? w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 3.3. Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 3.1 ppkt a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 3.1. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, zanonimizowanego potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. Kopia umowy/umo?w powinna zostac? zanonimizowana w sposo?b zapewniaja?cy ochrone? danych osobowych pracowniko?w, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczego?lnos?ci bez adreso?w, nr PESEL pracowniko?w. Imie? i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prace? i wymiar etatu powinny byc? moz?liwe do zidentyfikowania. 3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w ppkt 3.2 lub 3.3 be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumento?w, o kto?rych mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub ppkt 3.3 Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiaja?cego os?wiadczenia, o kto?rym mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w ppkt 3.3, Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 3.5. W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w ppkt 3.1. pkt b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 45100000-8, 45220000-5, 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
463414.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: QBRUK Krzysztof Kubicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
750000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 123000 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego
- "Przebudowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) w miejscowości Paproć - Przebudowa ul. Krętej w Paproci"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Wykonanie i wyznaczenie miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.