eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072369-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Gmina Polkowice: Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn: "Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach (termomodernizacja)", zgodnie z Uchwałą nr 3489/V/17 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 marca 2017 r., został wybrany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałania 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI (Nr naboru RPDS.03.03.01-IZ.00-02-063/16).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606811-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500055919-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 1, 59100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 84 74 121, e-mail zp@ug.polkowice.pl, faks 076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ug.polkowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.105.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa zadania: "Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach". 1. Przedmiot zamówienia obejmuje : - Etap 1 - termomodernizację budynku Górna 2 - zakres robót objęty wynagrodzeniem ryczałtowym. Etap 1 obejmuje wydatki kwalifikowalne projektu przewidziane do dofinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 (RPO WD); - Etap 2 - wykonanie przebudowy i remontu budynku Górna 2 w celu jego dostosowania do potrzeb funkcjonowania Urzędu Gminy - zakres robót objęty wynagrodzeniem kosztorysowym. Etap 2 obejmuje wydatki niekwalifikowalne projektu przewidziane do finansowania ze środków własnych gminy Polkowice, za wyjątkiem wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne, które kwalifikują się do dofinansowania w kwocie do 10% wartości wydatków kwalifikowalnych projektu. 2. Przedmiot zamówienia pod względem rzeczowym obejmuje : Etap 1 - roboty termomodernizacyjne : a) Wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, b) Ocieplenie metoda lekka mokrą ścian zewnętrznych budynku, c) Ocieplenie połaci dachowej z wymianą okien dachowych, d) Wymianę instalacji c.o. , e) Wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne, f) Wymianę instalacji wentylacji mechanicznej na nowa z rekuperacją i możliwością chłodzenia, g) objęcie wykonanych robót, dostarczonych i zamontowanych urządzeń gwarancją jakości oraz zapewnienie w czasie jej obowiązywania przeglądów serwisowych (gwarancyjnych). Etap 2 - przebudowa pomieszczeń biurowych a) Zmianę układu architektonicznego pomieszczeń biurowych - demontaż ścian działowych wraz z instalacjami wewnętrznymi : - sanitarnymi (wod. - kan.), - elektrycznymi (oświetlenia energooszczędnego, zasilania i teletechniki), - demontaż okładzin ściennych i podłogowych, sufitów podwieszonych, balustrad i wewnętrznej stolarki drzwiowej), - budowa ścianek działowych i remont ścian, - montaż nowych posadzek i sufitów, - montaż nowej stolarki wewnętrznej, - likwidacja progu wejściowego, - wykonanie nowej instalacji wod - kan., - wykonanie nowej instalacji elektrycznej (zasilającej, oświetleniowej i teletechnicznej), - inne roboty wykończeniowe, b) wzmocnienie więźby dachowej, c) przełożenie dachówek (bez wymiany), d) wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich. 3. Parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia : a) Budynek - 5 kondygnacji (piwnica, parter, 1 i 2 - piętro, poddasze użytkowe) b) Powierzchnia budynku : 907,03m2 c) Kubatura budynku : 4032 m3 d) Lokalizacja : dz. nr ew. 1287/1 e) Budynek nie jest zabytkiem, nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków ale zlokalizowany jest na terenie historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta Polkowic objętego ochroną na mocy ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania terenu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach zadania, które składają się z : a) SIWZ b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych : - ST - Specyfikacji Technicznej - wymaganiach ogólne dla wszystkich branż (zwanej dalej ST) - SST - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej SST) dla poszczególnych branż : - budowlanej (SST10), - sanitarnej (SST 11) - elektrycznych (SST12), c) Opisów pozycji przedmiarów robót : Dla Etapu 1 - robót termomodernizacyjnych : - Przedmiaru nr 1 - ocieplenie - Przedmiaru nr 2 - branża instalacyjna - c.o.+ c.t. - Przedmiaru nr 3 - branża instalacyjna - instalacja wentylacji mechanicznej naw.- wyw. - Przedmiaru nr 4 - branża instalacyjna - instalacja chłodu (klimatyzacji) Dla Etapu 2 - przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych - Przedmiaru nr 5 - branża budowlana - Przedmiaru nr 6 - branża instalacyjna - wod. - kan. - Przedmiaru nr 7 - branża elektryczna - Przedmiaru nr 8 - branża teletechniczna d) Dokumentacji projektowej opracowanej przez składająca się z następujących opracowań : - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy - architektura - Projekt wykonawczy - konstrukcja - Projekt wykonawczy - aranżacja pomieszczeń - Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne - instalacja c.o. - instalacja wod. - kan - instalacja wentylacji mechaniczna - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Projekt wykonawczy - instalacje teletechnicznej - Inwentaryzacja stanu istniejącego pomieszczeń - rzuty 5 kondygnacji - Audyt energetyczny budynku - Decyzja pozwolenia na budowę nr 469.2015 Magistrala światłowodowa opisana w projekcie wykonawczy instalacji teletechnicznej (od serwerowni w Ratuszu do studni oznaczonej 332 0913/32E) została wykonana przez Zamawiającego podczas wcześniej zrealizowanego zamówienia. W ramach obecnego zamówienia będzie wykonanie przyłącza światłowodowej od studni oznaczonej 332 0913/32D do budynku Górna 2, oraz całej wewnętrznej instalacji teletechnicznej w tym budynku. Organizacja robót oraz placu budowy powinna zapewnić dostęp do zamieszkałego terenu jego mieszkańcom oraz pojazdom komunalnym (wywóz nieczystości) i uprzywilejowanym (pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, pogotowia gazowego itp.). Z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo lokali mieszkalnych realizacja robót może odbywać się w godzinach od 7.00 do 20.00 Projekt pn: "Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach (termomodernizacja)", zgodnie z Uchwałą nr 3489/V/17 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 marca 2017 r., został wybrany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałania 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI (Nr naboru RPDS.03.03.01-IZ.00-02-063/16). Zamawiający informuje, iż od momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 on i Wykonawca zobowiązani będą stosować logotypy na wszelkich wytworzonych dokumentach zadania (korespondencji, protokołach rozliczenia finansowego, protokołach konieczności i fakturach) celem realizacji obowiązków dotyczących informacji i promocji Projektu. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy a maksimum 60 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i dostarczone urządzenia. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia na okres zgodny z okresem gwarancji jakości. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45111300-1, 45453000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45261210-9, 45421110-8, 45421160-3, 45431000-7, 45432100-5, 45421152-4, 45442100-8, 45331100-7, 45331210-1, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3748059.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZUW URBEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Skłodowskiej-Curie 182
Kod pocztowy: 59-301
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4263572.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4263572.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4272872.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.