To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500072356-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Miasto Białystok: Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów
będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515413-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500039848-N-2018, 500044251-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INF-V.271.5.2018.MC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ilość materiałów eksploatacyjnych określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ - oryginały i w załączniku nr 2 do SIWZ - zamienniki. 2. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek, i 7:30-15:30 wtorek - piątek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. 3. Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy: 1) Białystok, ul. Słonimska 1, 2) Białystok, ul. Słonimska 2/2, 3) Białystok, ul. Słonimska 8, 4) Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, 5) Białystok, ul. Bitwy Białostockiej 2/2 6) Białystok, ul. J. Kilińskiego 6, 7) Białystok, ul. Nowy Świat 4, 8) Białystok, ul. Lipowa 16, 9) Białystok, ul. Kościelna 1A, 10) Białystok, ul. Bema 60/1, 11) Białystok, ul. Składowa 11, 12) Białystok, ul. Waryńskiego 32A, 13) Białystok, ul. Legionowa 7, 14) Białystok, ul. Warszawska 3, 15) Białystok, ul. Warszawska 21, 16) Białystok, ul. Warszawska 38 lok.5, 17) Białystok, ul. Świętojańska 22, 18) Białystok, ul. Dobra 3, 19) Białystok, ul. Dr. I Białówny 11, 20) Białystok, ul. Zamenhofa 5c, 21) Białystok, ul. Św. Rocha 3, 22) Białystok, ul. Kamienna 17. 4. W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanej siedziby na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5. Wymagany jest odbiór od Zamawiającego, dwa razy w miesiącu zużytych tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, grzałek, pasów transferowych oraz folii i bębnów potwierdzony kartą przekazania odpadu. 6. W zakresie dostawy tuszy, tonerów, taśm i folii koloru czarnego Zamawiający dopuszcza zamienniki (materiały równoważne), w pozostałym zakresie przedmiotem dostawy są wyłącznie materiały oryginalne. 7. Zamawiający, w trakcie realizacji dostawy, zastrzega sobie prawo wyboru materiału oryginalnego lub zamiennika. 8. Poprzez materiał oryginalny Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie produkt producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest ten materiał. 9. Poprzez materiał zamienny Zamawiający rozumie wszelkie produkty do danego urządzenia nie wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, o parametrach eksploatacyjnych (wydajność, jakość wydruku) równoważne do materiałów oryginalnych. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny materiału oryginalnego. Wśród zamienników, które Zamawiający dopuszcza do zaoferowania można wyróżnić: 1) materiały kompatybilne - to produkty innego producenta urządzeń drukujących, które dzięki oparciu urządzeń o te same czy podobne mechanizmy, można wykorzystać również w naszym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały kompatybilne muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/; 2) materiały nowe nieregenerowane - to materiały nowe, produkowane od podstaw. Od materiałów kompatybilnych różnią się tym, że tworzone są z założeniem użytkowania ich w danym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały nowe nieregenerowane muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/. 10. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych i podrabianych. 11. Zaoferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję, licząc od daty dostawy materiału. 12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanego zamiennika niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego oferowany zamiennik (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymieni na materiał oryginalny w cenie zamiennika w przeciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 13. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych zamienników, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. 14. Warunki realizacji zamówienia: realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych przesyłanych na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub e-maila, w ciągu do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załącznikach do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
569105.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BAWI S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
679222.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF).
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na termomodernizację, dobudowę, przebudowę, remont ze zmianą źródła ciepła dwóch budynków przy ul. Dojnowskiej 80A i 80B w Białymstoku.
- "Zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych dla pracowników i emerytów MOPR w Białymstoku oraz dwóch wycieczek integracyjnych dla uczestników Klubu "Senior+".
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.