eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Budowa budynku mieszkalnego z 16 mieszkaniami socjalnymi w miejscowości Czerwonka, gmina Biskupiec na działce gminnej nr geod. 24.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072264-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Biskupiec: Budowa budynku mieszkalnego z 16 mieszkaniami socjalnymi w miejscowości Czerwonka, gmina Biskupiec na działce gminnej nr geod. 24.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 22547 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 67587-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000, ul. al. Niepodległości 2, 11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego z 16 mieszkaniami socjalnymi w miejscowości Czerwonka, gmina Biskupiec na działce gminnej nr geod. 24.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.06.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu: 1. budynku mieszkalnego z 16 mieszkaniami socjalnymi, o pow. 618,28m2 i kubaturze 3128,95, 2. budynku o przeznaczeniu gospodarczym o pow. 69,12m2 i kubaturze 308,8m2, 3. dróg dojazdowych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych, 4. wew. instalacje wod-kan. c.o., elektrycznych, 5. przyłączy wod.kan. 6. elementów oświetlenia zewnętrznego, 7. terenów zieleni 8. placu zabaw 9. dodatkowych 2 przyłączy wg załącznika nr 1 zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Zamawiający nie dołącza przedmiaru robót (podst.: § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego). Przedmiot zamówienia dostosowany będzie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniony będzie dostęp dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób, które zobowiążą się do wykonywania na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym, czyli w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) czynności polegających na osobistym, bezpośrednim, fizycznym uczestniczeniu: odnośnie budynku socjalnego w wykonaniu: robót ziemnych, podkładów, podbudów, ław, obrzeży, izolacji, ścian fundamentowych, ścian budynków i ścianek działowych, wieńców żelbetowych, rdzeni żelbetowych, ułożenia nadproży, posadzek betonowych, podkładów pod posadzki, posadzek z płytek terakota, murłaty, dachów, deskowania połaci dachowych, pasów nadrynnowych, pokrycia dachów papą, pokrycia dachów blachodachówką, okładzin stropów, kanałów wentylacyjnych i spalinowych, obudowie kominów, nakrywie kominów, gładzi gipsowych, prac malarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, dociepleń, chodników i parkingu, montażu łat i kontrłat, wiatrownic szczytowych, montażu płotków przeciwśniegowych, montażu ław kominiarskich, rynien, rur spustowych, podsufitek okapów, montażu okien, parapetów, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, schodów betonowych, montażu daszków dwuspadowych, montażu trzepaka, ławeczki i urządzeń placu zabaw; odnośnie instalacji co w wykonaniu: wykucia bruzd, izolacji, montażu kratek wentylacyjnych, montażu kuchni, komina z blachy stalowej nierdzewnej, montażu rurociągów, rur, głowic do zaworów termostatycznych, grzejników, tulei, przeprowadzenia prób; odnośnie instalacji wodociągowej w wykonaniu: montażu rurociągów, izolacji rurociągów, montażu baterii, natrysków, zaworów, wodomierzy, tulei ochronnych, przeprowadzaniu prób; odnośnie instalacji kanalizacyjnej w wykonaniu: wykopów liniowych, montażu rurociągów, zaworów, czyszczaków kanalizacyjnych, ustępów, umywalek, zlewozmywaków, brodzików natryskowych, kabin prysznicowych, tulei, przeprowadzaniu prób; odnośnie instalacji elektrycznej w wykonaniu: wewnętrznych linii zasilających, instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych, ogrzewania elektrycznego, budowy instalacji wyrównawczej i ochronnej, budowy instalacji odgromowej, pomiarów kontrolnych, montażu grzejników; odnośnie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej w wykonaniu: robót ziemnych, montażu rurociągów, hydrantów, studni wodomierzowych, studni rewizyjnych, przepompowni ścieków, przeprowadzaniu prób. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 84 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 84 miesięcy. W przypadku wskazania w opisanym przedmiocie zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - w celu wyeliminowania możliwości doprowadzenia do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy przyjąć że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny"- tzn. o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia" (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne." Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45211000-9,

45233226-9,

45233222-1,

45223300-9,

45300000-0,

45330000-9,

45331000-6,

45310000-3,

45315300-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12.04.17 r. - 16.10.17 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: 0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Elektryczny Patrol Ewa Giedrys, , Aleja Broni 1l/22B, 11-300, Biskupiec, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1176422.76 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakończenie robot do dnia 31 maja 2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakończenie robot do dnia 31 maja 2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zakończenie robot do dnia 31 maja 2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a) przyczyna: wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególności uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, pracę ludzi oraz maszyn budowlanych oraz negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy w postaci zbyt intensywnych opadów deszczu; b) przyczyna - zmiana opisana w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 (wystąpiła konieczność zmiany posadowienia budynku, wzmocnienia przylegającej skarpy, uzyskania nowego pozwolenia na budowę).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.