eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zamówienie obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie jednego typowego publicznego kontenera sanitarnego wraz z wykonaniem fundamentów, zaprojektowaniem i wykonaniem przyłącza elektrycznego, wod-kan. oraz dojścia pieszego do obiektu w lokalizacji wskazanej na załączonym szkicu. Do Wykonawcy należy wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zezwoleniu na prowadzenie robót na terenie parku będącego pod ochroną konserwatorską oraz pozwolenia na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Przed wystąpieniem do właściwych jednostek o uzyskanie ww. pozwoleń Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Wydział Architektury) w zakresie wizualizacji obiektu wraz z jego rozwiązaniem materiałowym (architektura, kolorystyka, rodzaj materiałów itd.).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072060-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Tomaszów Mazowiecki: Zamówienie obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie jednego typowego publicznego kontenera sanitarnego wraz z wykonaniem fundamentów, zaprojektowaniem i wykonaniem przyłącza elektrycznego, wod-kan. oraz dojścia pieszego do obiektu w lokalizacji wskazanej na załączonym szkicu. Do Wykonawcy należy wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zezwoleniu na prowadzenie robót na terenie parku będącego pod ochroną konserwatorską oraz pozwolenia na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Przed wystąpieniem do właściwych jednostek o uzyskanie ww. pozwoleń Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Wydział Architektury) w zakresie wizualizacji obiektu wraz z jego rozwiązaniem materiałowym (architektura, kolorystyka, rodzaj materiałów itd.).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515160

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 109775

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064831000000, ul. ul. POW 42659, 97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 23 11, e-mail admin@tomaszow-maz.pl, faks 44 724 43 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie jednego typowego publicznego kontenera sanitarnego wraz z wykonaniem fundamentów, zaprojektowaniem i wykonaniem przyłącza elektrycznego, wod-kan. oraz dojścia pieszego do obiektu w lokalizacji wskazanej na załączonym szkicu. Do Wykonawcy należy wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zezwoleniu na prowadzenie robót na terenie parku będącego pod ochroną konserwatorską oraz pozwolenia na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Przed wystąpieniem do właściwych jednostek o uzyskanie ww. pozwoleń Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Wydział Architektury) w zakresie wizualizacji obiektu wraz z jego rozwiązaniem materiałowym (architektura, kolorystyka, rodzaj materiałów itd.).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.271.1.4.2017.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie jednego typowego publicznego kontenera sanitarnego wraz z wykonaniem fundamentów, zaprojektowaniem i wykonaniem przyłącza elektrycznego, wod-kan. oraz dojścia pieszego do obiektu w lokalizacji wskazanej na załączonym szkicu. Do Wykonawcy należy wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zezwoleniu na prowadzenie robót na terenie parku będącego pod ochroną konserwatorską oraz pozwolenia na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Przed wystąpieniem do właściwych jednostek o uzyskanie ww. pozwoleń Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Wydział Architektury) w zakresie wizualizacji obiektu wraz z jego rozwiązaniem materiałowym (architektura, kolorystyka, rodzaj materiałów itd.).


II.4) Główny kod CPV: 45215500-2
Dodatkowe kody CPV:

45223800-4,

45332000-3,

45310000-3,

45300000-0,

45262210-6,

45233262-3,

71220000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
8) przedłużających się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedur i postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych, lub innych w szczególności wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót z powodów, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności tj. par. 6 ust. 3 pkt 8 umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana na podst. par. 6 ust. 3 pkt 8 - przedłużających się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedur i postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych, lub innych w szczególności wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót z powodów, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.