Ogłoszenie nr 500071976-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych przy ul. Mieszka I 5/85, Mieszka I 5/190, Mieszka I 9/11, Piastów 7/62 w Katowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzgm.katowice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych przy ul. Mieszka I 5/85, Mieszka I 5/190, Mieszka I 9/11, Piastów 7/62 w Katowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.015.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych przy ul. Mieszka I 5/85, Mieszka I 5/190, Mieszka I 9/11, Piastów 7/62 w Katowicach. 2. Prace polegać będą w szczególności na: - wykuciu z muru i wstawieniu nowych drzwi zewnętrznych ( wejściowe, wzmocnione wraz z wymianą klamek z szyldami, zamkiem, wizjerem, numerem, o szer 90 cm i ościeżnicą stalową standard), - poszerzeniu otworu drzwiowego, - wykonaniu tynków na ościeżach, - gruntowaniu, - dwukrotnym malowaniu ościeży, - wymianie progów. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz przedmiar robót - Załącznik nr 2 do Zaproszenia. 4. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty polegające na: wykuciu muru i wstawieniu drzwi zewnętrznych, gruntowaniu podłoża, robotach tynkarskich i malarskich. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 5. Jeżeli przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Tam, gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45410000-4, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8568.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZRB "MARKO" Marek Gorniok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8984.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą (Dz. U. 2017, poz. 1579 ze zmianami) Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 602139-N-2017 z dnia 16.10.2017r. oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.