eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2017/2018



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500071492-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Nowy Wiśnicz: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608408-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500058508-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Wiśnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 54887300000, ul. ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 850 912, e-mail zp@nowywisnicz.pl, faks 146 850 911.
Adres strony internetowej (url): www.nowywisnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2017/2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI-ZPU.271.47.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2017/2018 i obejmuje Nowy Wiśnicz cz. I, Nowy Wiśnicz cz. II, Wiśnicz Mały.


II.4) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:

90630000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od 13.11.2017 r. do 30.04.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zostały spełnione łącznie dwa warunki: Konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający szacując do postępowania przetargowego przewidywaną liczbę kilometrów do zimowego utrzymania dróg, brał pod uwagę liczbę kilometrów, którą wykonawca w danym sołectwie miał do wykorzystania w poprzednim sezonie zimowym. Z uwagi na fakt, iż w bieżącym sezonie zimowym wystąpiły ciężkie warunki pogodowe tj. częste opady śniegu, marznącego deszczu wskutek czego występowały oblodzenia nawierzchni, zamawiający mając na względzie konieczność prawidłowego utrzymania dróg w sezonie zimowym, częściej zlecał danemu wykonawcy posypywanie dróg, czego nie mógł przewidzieć szacując limit kilometrów do postępowania przetargowego. Z uwagi na zapewnienie ciągłości usług oraz w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu kołowym jak i pieszym, konieczne jest zwiększenie ilości usług w stosunku do szacowanych i prognozowanych na etapie postępowania, co wymaga zawarcia stosownego aneksu do umowy dla części nr 1 i 3 zamówienia. Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg dla danej części została określona w protokołach konieczności z dnia 23.03.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany umów dotyczą zwiększenia wynagrodzenia wykonawców wyłonionych z postępowania z części nr 1 i 3 zamówienia. W części I: z kwoty 25.080,00 zł brutto do kwoty 32.350,00 zł brutto. W części III: z kwoty 10.713,60 zł brutto do kwoty 13.759,20 zł brutto. Zakres zmian został określony w § 8 ust. 1 umowy dla danej części.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.