eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500071443-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Poznań: Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 30666-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 35635-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 59932-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DI34114/ 2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych. I.Zakres obowiązków inżyniera nadzoru obejmuje w szczególności: 1)Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz innymi obwiązującymi przepisami prawa w branżach: a)konstrukcyjno - budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych d)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, e)drogowej, 2)Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji z projektami i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy Inwestycji (tj. Przedsiębiorstwa Inżynieryjno Budowlanego INFRA Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Podmiejskiej 15c, 66400 Gorzów Wlkp. - dalej zwanego Generalnym Wykonawcą) realizacji wszystkich warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji; 3)Weryfikacja opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych wraz z wnioskowaniem o naniesienie zmian, poprawek oraz propozycji rozwiązań technicznych dla realizowanego zadania inwestycyjnego. 4)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych wykonywanych w ramach realizacji Inwestycji i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości i wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń. Kontrola sposobu składowania materiałów, wyrobów i urządzeń. Zatwierdzanie przedkładanych próbek wszelkich materiałów i urządzeń dostarczonych zgodnie z umową z Generalnym Wykonawcą Inwestycji; 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, testach instalacji i odbiorach technicznych. 6)Uczestnictwo i czynny udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania oraz nadzór nad przygotowaniem dokumentów odpowiednich branż przez Wykonawcę do ich przeprowadzenia. 7)Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót. Potwierdzanie swojej obecności na "Liście obecności Inspektorów" stosownym wpisem; 8)Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót wraz z potwierdzaniem usunięcia wad i usterek, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń zadań. 9)Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji w każdej z branż i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramami rzeczowo finansowymi zadania. Kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania 10)Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska naturalnego przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji. Wyegzekwowanie od Generalnego Wykonawcy Inwestycji bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych, placu budowy oraz przyległego terenu do zaplecza budowy 11) Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych, organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, sporządzanie z nich protokołów (w terminie 3 dni od dnia narady/spotkania), przekazywane do akceptacji uczestników narad. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron, kopie protokołów przekazywane są wszystkim uczestnikom tych narad; 12) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 13) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji - tj. nie później niż w terminie 5 dni od dnia wystąpienia takiej okoliczności; 15) Weryfikacja zgodności wprowadzania podwykonawców i dalszych podwykonawców przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji z wymaganiami wskazanymi w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji, 16) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania Inwestycji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. 17) Weryfikacja i akceptacja raportów z postępu robót stanowiących przedmiot Inwestycji sporządzanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji; w terminie do 3 dni od przedstawienia raportu przez Generalnego Wykonawcę; 18) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót stanowiących przedmiot Inwestycji; 19) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor nadzoru spisuje, przy udziale Zamawiającego, Kierownika budowy i przedstawiciela Nadzoru autorskiego, protokół konieczności; Obowiązkiem Inżyniera nadzoru/ Inspektora nadzoru jest pisemne opiniowanie konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, uwzględniając zapisy Umowy, weryfikacja oszacowanej wartości tych robót, przedłożenie w/w dokumentów Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia wezwania Zamawiającego, celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcom. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć powyższy termin. 20) Bez zgody Zamawiającego Inżyniera nadzoru nie jest upoważniony do wydania polecenia wykonania robót dodatkowych. 21) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Inżynier nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 3 dni od daty dokonania takich wpisów. 22) Inżynier nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawców. 23) Bez osobnego upoważnienia Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach. 24) Nadzorowanie robót dodatkowych, robót zamiennych, potwierdzenie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru . 25) Przygotowywanie w terminach wskazanych przez Zamawiającego danych do sprawozdań i raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania realizacji zadania w tym dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych (min 10 zdjęć), analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami, ocenę wykonawców i jakości wykonywanych robót oraz występujących głównych problemów. 26) Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępu prac inwestycyjnych dla przedmiotowego zadania w ostatnim dniu danego miesiąca lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Raporty powinny zawierać opis wykonanych czynności wraz z informacją o aktualnym etapie zaawansowania robót. Do raportów należy dołączyć oryginały wszystkich spisanych protokołów, notatek itp. utworzonych dla danej budowy w okresie którego dotyczy raport wraz z ich spisem. 27) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym 28) Wykonywanie na wniosek Zamawiającego kontroli spełnienia przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, czynności na podstawie umowy o pracę, wynikające z umowy o wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji; 29) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej oraz pozostałych dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę robót budowlanych na rzecz Zamawiającego; 30) Udział w czynnościach odbiorowych oraz w czynnościach odbiorowych prowadzonych przez organ administracji budowlanej. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji; 31) Od momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie ostatniego z budynków objętych inwestycją, Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa bez dodatkowego wynagrodzenia w czynnościach związanych z obsługą okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji (będzie brał udział w przeglądach gwarancyjnych oraz będzie nadzorował usuwanie przez Wykonawcę robót budowlanych wad stwierdzonych w okresie gwarancji). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. 32) W gestii inspektora nadzoru leży zapewnienie we własnym zakresie kontenerów biurowych na plac budowy z których będą korzystali inspektorzy nadzoru oraz regulowanie rachunków za media zużyte podczas sprawowania nadzoru. II. Każdy z inspektorów nadzoru będzie nadzorował roboty budowlane w zakresie swojej branży przez cały okres trwania inwestycji w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 3 razy na tydzień przez co najmniej 2 godziny oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. Każda z wizyt inspektora nadzoru winna być potwierdzona wpisem w dzienniku budowy. Zamawiający dopuszcza zamianę wizyty na terenie budowy na obecność w siedzibie Zamawiającego przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, w godzinach pracy Zamawiającego w celu realizacji obsługi zadań inwestycyjnych w zakresie dokumentacyjnym i odbywania narad wewnętrznych. W odniesieniu do inspektorów nadzoru branż instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz drogowej, Zamawiający wymaga aby ilość wizyt była jednakowa jak wskazana powyżej, ale tylko w okresie kiedy będą wykonywane roboty dla których nadzór sprawują.


II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

71520000-9,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CONY sp. z o.o., , ul. Bonin 28/20, 60-658, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 77120 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu umowy o 10%

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w dniu 06.04.2017 r. podpisał umowę z Wykonawcą CONY Sp. z o.o. na pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego przy ul. Zawady w Poznaniu. Umowa została zawarta na okres realizacji całej inwestycji (przewidywany na 12 miesięcy) z zastrzeżeniem uczestnictwa w czynnościach związanych z obsługą okresu gwarancyjnego. W dniu 27.11.2017 r. Zamawiający odstąpił od umowy z Generalnym Wykonawcą inwestycji (Przedsiębiorstwem Inżynieryjno Budowlanym INFRA Sp. z o.o.). z uwagi na opóźnienie w realizacji prac powodujące, iż niemożliwe było zakończenie inwestycji w umówionym terminie tj. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynków do dnia 10 marca 2018 r. W związku z odstąpieniem od umowy nastąpiła przerwa w sprawowaniu nadzoru nad robotami budowlanymi. Wykonawca sprawujący nadzór pozostaje nadal w gotowości do kontynuacji sprawowania nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach nad wykonywanymi robotami budowlanymi, a za czas przestoju nie pobiera wynagrodzenia. Ze względu na szczególne okoliczności związane z ponad 4 miesięczną przerwą w prowadzeniu robót budowlanych zwiększeniu ulega zakres obowiązków firmy sprawującej nadzór inwestorski. Do dodatkowych obowiązków należy przede wszystkim konieczność sprawdzenia stanu odsłoniętego terenu i obiektów poddanych warunkom zimowym (obiekt w stanie otwartym, niedokończonym został poddany trudnym warunkom atmosferycznym przez długotrwały okres, co może powodować jego degradację). Ponadto do dodatkowych obowiązków inspektora nadzoru należy określenie powstałych ewentualnych uszkodzeń przed wznowieniem robót, określenie sposobu napraw takich uszkodzeń, a nadto weryfikacja prawidłowości wykonania ich napraw. Jednocześnie, inspektorzy nadzoru zobowiązani będą w ramach obowiązków wykraczających poza podstawowy zakres umowy do uczestnictwa w przekazaniu placu budowy nowemu Generalnemu Wykonawcy wraz z informacjami wynikającymi z przeprowadzonego sprawdzenia stanu odsłoniętego terenu i obiektów poddanych warunkom zimowym oraz ewentualnymi zaleceniami dotyczącymi przeprowadzenia niezbędnych napraw. Konieczności zwiększenia zakresu umowy nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu wyłonienia inżyniera nadzoru dla przedmiotowej inwestycji.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy po zmianie 84.832,00 zł brutto, termin wykonania umowy do czasu zakończenia inwestycji.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.