eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ ULICY KASZTELAŃSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500071376-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ ULICY KASZTELAŃSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518272-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 95019-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500011611-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ ULICY KASZTELAŃSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ulicy Kasztelańskiej w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od Zamku w Bykach do granicy pasa drogowego GDDKiA wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane 1. Roboty drogowe: ? rozbiórkowe - jezdni bitumicznej na dł 60 mb, sieci poddanych przebudowie, wycinka 22 drzew, rozbiórka ogrodzeń. ? budowa jezdni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem najazdowym i zastosowaniem krawężników łukowych na skrzyżowaniu ? chodnik z kostki betonowej ? zjazdy do posesji z kostki brukowej grafitowej bez zakończeń opornikiem, w sąsiedztwie chodnika i zakończone opornikiem w terenie zielonym, ? mała architektura: kosze na śmieci, co 100 mb ? ułożenie ziemi urodzajnej grub. 5 cm i obsianie trawą ? oznakowanie pionowe, ? oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne gładkie, 2. Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i przykanalikami, 3. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej, 4. Budowa sieci wodociągowej z budową nowych przyłączy; 5. Roboty elektryczne i teletechniczne: ? rozbudowa oświetlenia ulicznego ? usunięcie kolizji elektroenergetycznych ? przebudowa sieci telekomunikacyjnej 6. Regulacja posadowienia studni sanitarnych i do rzędnych z projektu budowlanego. 7. Nasadzenie 16 szt klonów kulistych przy parkingu. Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Budowę zjazdu do Zamku i odcinka drogi od km 1+100 do 1+ 267 uzgodnić z ODR. 3. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 4. Odsłonięte po wykonaniu chodnika fundamenty ogrodzeń należy uzupełnić tynkiem, bramy i furtki dostosować do nowej niwelety wjazdów. Zamawiający wymaga, aby przy czynnościach określonych poniżej wykonawca zapewnił osoby zatrudnione na umowę o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę to w szczególności: 1.roboty konstrukcyjne drogi - bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy. 2.roboty instalacyjne - montażowe kanalizacji deszczowej. Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Kara umowna za złamanie obowiązku zatrudnienia personelu na umowę o pracę lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek w wysokości 5 000,00 zł. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (zarówno przez Wykonawcę jak i Podwykonawców) zaangażowanych do wykonywania czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Wykonawca ma obowiązek dysponowania do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego umowami o pracę pracowników wskazanych na ww. listach. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi: są to roboty drogowe.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233200-1,

45233260-9,

45231300-8,

45232150-8,

45232400-6,

45232130-2,

45111200-0,

45231400-9,

31527200-8,

45232000-2,

45233221-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.05.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Usunięcie kolizji istniejącego wodociągu z projektowaną studnią kanalizacji deszczowej, spowodowanej błędem projektowym - wartość robót: 9 596,02 zł brutto. Zmiana rodzaju kostki, z której zostanie wykonana nawierzchnia wjazdów do zamku w Bykach oraz parking znajdujący się w sąsiedztwie (pismo Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 19.12.2017 r. znak WUOZ-PT-A.5142.427.2017 RF) - różnica w koszcie zamiany kostki z kosztorysu: 7 469,97 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Remont sieci wodociągowej wody surowej pomiędzy studnią BVI (działka nr 87/2), i studnią AVI (działka 85/1) aż do posesji Kasztelańska 19 (działka nr 71 obręb 2) wraz z wymianą przyłącza do studni głębinowych, na wniosek użytkownika PWiK Sp. z o.o., ze względu na ich bardzo zły stan techniczny (zakres robót nie ujęty w kosztorysie ani przedmiarze) - wartość robót: 272 318,49 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Pompowanie wody z wykopu (igłofiltry) przez 32 godziny (w związku z obfitymi opadami deszczu) - wartość robót: 3 215,84 zł brutto. Częściowa naprawa nawierzchni ul. Kasztelańskiej i ul. Wiatracznej, poprzez wbudowanie półwartościowego kruszywa oraz destruktu, (uszkodzenia powstałe w związku z ponadnormatywnymi opadami deszczu) - wartość robót: 37 193,13 zł brutto.Wykonanie drenażu odsączającego na działkach nr 32/4 i 31/2, działkach nr 22, 23, 24, 25 oraz części działki nr 26 i połączenia go z kanalizacją deszczową - wartość robót: 25 608,94 zł brutto, 0,4 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie],

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ustalenia: W związku z tym że zakres projektu "Przebudowa ulicy Kasztelańskiej w Piotrkowie Trybunalskim" nie obejmował: 1. Usunięcie kolizji istniejącego wodociągu z projektowaną studnią kanalizacji deszczowej - w projekcie nie było kolizji natomiast istniejący wodociąg w rzeczywistości przebiegał pod proj. studnią kanalizacji deszczowej. Błąd przebiegu na mapie geodezyjnej - koszt 9 596,02 zł 2. W związku z ponad normatywnymi opadami deszczu pompowanie wody z wykopu - igłofiltry - koszt 3 215,84 zł 3. W dniu 06.09.2017 r. do Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego wpłynęło pismo PWiK Sp. z o.o. znak sprawy TN.804-64/2017 z dnia 06.09.2017 r. z prośbą o wymianę wodociągu wody surowej pomiędzy studnią BVI (działka nr 87/2), i studnią AVI (działka 85/1) aż do posesji Kasztelańska 19 (działka nr 71 obręb 2) wraz z wymianą przyłącza do studni głębinowych. PWiK uzasadnia to tym że istniejący wodociąg wybudowany został na przełomie lat 60 - 70 i wykonany został z żeliwa, przez co w ostatnich 10 latach ulegał on licznym awariom. Jednocześnie należy zauważyć że w/w wodociąg przebiega praktycznie na całej swojej długości w projektowanym chodniku nowo wykonywanej ulicy i pozostawienie go w obecnym stanie skutkowałuje koniecznością ingerencji w nowo powstały chodnik a to niesie za sobą problemy z gwarancją i rękojmią. Pismem z dnia 28.09.2017 r., PWiK wydał warunki techniczne na remont w/w sieci wodociągowej. Wykonano wycenę robót zgodnie z w/w wytycznymi. Wycena ta została sprawdzona i zaakceptowana przez inspektora nadzoru inwestorskiego Urzędu Miasta - koszt 272 318,49 zł 4. Naprawa ul. Kasztelańskiej i ul. Wiatracznej w trakcie wykonywania kanalizacji deszczowej i przykanalików. W trakcie wykonywania w/w kanalizacji występowały prawie ciągłe i ponadnormatywne opady, po ulicy Kasztelańskiej poruszały się ciężkie pojazdy które powodowały niszczenie ulicy i rozjeżdżanie jej (duże błoto). Na skutek interwencji mieszkańców i z troską o ich funkcjonowanie podjęto decyzję o choć częściową naprawę nawierzchni poprzez wbudowanie półwartościowego kruszywa oraz destruktu - koszt 37 193,13 zł 5. W decyzji nr 103/2017, znak WUOZ-PT-A.5146.93.2017.AWS z dnia 31.03.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim warunek 1 i 2 który nakazuje uzgodnienie rodzaju i koloru nawierzchni na wjazdach do zamku w Bykach. PBDiM ERBEDIM Sp. z o.o. z dnia 11.12.2017 r. wystąpiło z pismem do w/w Urzędu o ustaleniu warunku 1 i 2. Pismem znak WUOZ-PT-A.5142.427.2017.RF z dnia 19.12.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim uzgodniło że wjazdy do zamku w Bykach będą wykonane z kostki granitowej a parking znajdujący się w sąsiedztwie będzie wykonany z kostki betonowej w kolorze grafitowym i szarym. Zmiana ta spowoduje różnicę w koszcie zamiany kostki z kosztorysu - koszt 7 469,97 zł 6. W związku z występowaniem na działkach 32/4 i 31/2 oraz działkach 22, 23, 24, 25, części działki 26 wód spływowych z pól, co po wybudowaniu nowej ulicy spowoduje zatrzymanie w/w wody i podmywanie konstrukcji ulicy należy wykonać drenaż odsączający i połączyć go z kanalizacją deszczową - koszt 25 608,94 zł ? Dokumentacja projektowa "Przebudowy ulicy Kasztelańskiej" została opracowana kompleksowo dla w/w obiektu. Wykonawca robót elektrycznych tj. firma ELEKTROMECH na naradzie koordynacyjnej w dniu 31 sierpnia poinformował uczestników spotkania że: istniejący słup stylowy oświetlenia ulicznego przewidziany projektem do przestawienia w nowe miejsce jest uszkodzony mechanicznie i nie nadaje się do naprawy. Ustalono że ten słup należy zdemontować i przekazać do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta a w jego miejsce wbudować nowy słup stylowy - rozliczenie kosztorysowe - różnicowe ? istniejąca skrzynka oświetlenia ulicznego jest w złym stanie technicznym. Obudowa z laminatu termoutwardzalnego jest wypaczona, drzwiczki nie domykają się, zamki nie działają, wyposażenie elektryczne skrzynki uszkodzone pod wpływem warunków atmosferycznych. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego należy wymienić skrzynkę oświetlenia ulicznego na nową - koszt 6 271,18 zł W związku z tym że termin zakończenia zadania inwestycyjnego "Przebudowie ulicy Kasztelańska w Piotrkowie Trybunalskim", zgodnie z Umową nr 975/RIM/I/17 z dnia 24 lipca 2017 r. upływa 31 maja 2018 r. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp. z o.o. ul. Żelazna 3, 97-300 Piotrków Trybunalski wystąpiło z prośbą o przesunięcie w/w terminu na dzień 30 czerwca 2018 r. W uzasadnieniu przesunięcia terminu podano następujące przyczyny: ? ponad normatywne opady deszczu w październiku i listopadzie 2017 r. uniemożliwiające realizację robót zgodnie z harmonogramem - § 18 ust 2 pkt 4 z w/w Umowy ? remont wodociągu wody surowej - § 18 ust 2 pkt 3 z w/w Umowy Obecni potwierdzają zasadność wykonania w/w robót i że są niezbędne do wykonania przed zakończeniem robót podstawowych. Jednocześnie potwierdzają wystąpienie w/w przyczyn i akceptują wydłużenie zakończenia inwestycji do dnia 30.06.2018r. Wartość robót (bez pozycji 6 odnośnik 1) - 361 673,57 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.