To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-07
Ogłoszenie nr 500071117-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.
Gmina Ropczyce: Zakup sprzętu multimedialnego w ramach programu "Aktywna tablica"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614985-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000,
ul. ul. Krisego
1,
39100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(017) 2210550, e-mail
ropczyce@intertele.pl, faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu multimedialnego w ramach programu "Aktywna tablica"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w urządzeń: 1) zestaw: tablica interaktywna + projektor ultrakrotkoogniskowy - 11 sztuk, 2) tablica interaktywna - 4 sztuki, 3) projektor - 15 sztuk, 4) projektor ultrakrótkoogniskowy - 3 sztuki, 5) monitor interaktywny - 1 sztuka, 6) zestaw głośnikowy - 37 sztuk, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis techniczny Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - oferta techniczna. 3. Warunki dostarczenia sprzętu: 1) Dostarczony sprzęt posiada deklarację CE, 2) Producent posiada certyfikat ISO 9001 na zakupione pomoce dydaktyczne, 3) Dany rodzaj pomocy sprzętu ma pochodzić od jednego producenta, 4) Komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy, 5) Sprzęt jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed data dostawy) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 6) Sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim, 7) Okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawce nie krótszy niż 2 lata. 4. Miejsce dostarczenia, montażu i uruchomienia technicznego: 1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ropczycach, Ropczyce, ul. Wyspiańskiego 8: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - projektor ultrakrótkoogniskowy, - projektor, 2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Ropczycach, Ropczyce, ul. Robotnicza 48: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - tablica interaktywna, - projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Ropczycach, Ropczyce, ul. 3 Maja 424: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 4) Szkoła Podstawowa nr 5 im. S. Udzieli w Ropczycach, Ropczyce, ul. Konarskiego 4: - 2 x tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x zestaw głośnikowy, 5) Szkoła Podstawowa nr 6 w Ropczycach, Ropczyce, ul. Szkolna 33: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 6) Szkoła Podstawowa im. Św. Maksymiliana Kolbe w Gnojnicy, Gnojnica 268: - Tablica interaktywna, 2 x projektor ultrakrótkoogniskowy, - 2x projektor, - 10 x zestaw głośnikowy, 7) Szkoła Podstawowa w Gnojnicy Woli, Gnojnica 504: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 1 x zestaw głośnikowy, 8) Szkoła Podstawowa w Łączkach Kucharskich, Łączki Kucharskie 469: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 9) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Lubzinie, Lubzina 188: - Tablica interaktywna, - projektor, - 2 x zestaw głośnikowy, - monitor dotykowy, 10) Szkoła Podstawowa w Małej, Mała 35: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 11) Szkoła Podstawowa im. Baśni Polskiej w Niedźwiadzie Dolnej, Niedźwiada 40: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 12) Szkoła Podstawowa w Niedźwiadzie Górnej, Niedźwiada 261: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - tablica interaktywna, - 4 x zestaw głośnikowy. 5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw handlowych wskazujących na konkretnych producentów sprzętu, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. Wykonawca, składający ofertę na dostawę sprzętu, który jego zdaniem odpowiada cechom opisanym przez Zamawiającego przy użyciu nazw handlowych, lub wskazujących na konkretnego producenta, musi udokumentować równoważność. Zamawiający nie ogranicza w tym względzie rodzaju dowodów przedstawionych przez Wykonawców w celu udokumentowania równoważności. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w każdej placówce osobno i potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 7. W dniu odbioru Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim. 8. Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego sprzętu, na podstawie złożonych wraz z ofertą kart technicznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje parametrów spełniających wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony sprzęt liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 2 lata. Zamawiający wymaga by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 3 dni roboczych, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, lub e-mail. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony wyżej, tj. 7 dni czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy, sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38652120-7
Dodatkowe kody CPV: 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170732.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa COMAX COMPUTERS
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
202313.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Dostawa leku przeciwzakrzepowego oraz ludzkiego aktywatora plazminogenu w różnych dawkach.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika m. Gnojnica
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla szkół podstawowych w Michalowie, Rachaniach i Wożuczynie zgodnie z realizacją projektu: "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Rachanie
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wynajem sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Modernizacja placu zabaw , doposażenie w sprzęt związany z rozwojem kompetencji cyfrowych, modernizacja sieci informatycznej, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych w Ciechanowie .
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.