eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Zakup sprzętu multimedialnego w ramach programu "Aktywna tablica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07

Ogłoszenie nr 500071117-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.

Gmina Ropczyce: Zakup sprzętu multimedialnego w ramach programu "Aktywna tablica"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614985-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu multimedialnego w ramach programu "Aktywna tablica"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.34.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w urządzeń: 1) zestaw: tablica interaktywna + projektor ultrakrotkoogniskowy - 11 sztuk, 2) tablica interaktywna - 4 sztuki, 3) projektor - 15 sztuk, 4) projektor ultrakrótkoogniskowy - 3 sztuki, 5) monitor interaktywny - 1 sztuka, 6) zestaw głośnikowy - 37 sztuk, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis techniczny Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - oferta techniczna. 3. Warunki dostarczenia sprzętu: 1) Dostarczony sprzęt posiada deklarację CE, 2) Producent posiada certyfikat ISO 9001 na zakupione pomoce dydaktyczne, 3) Dany rodzaj pomocy sprzętu ma pochodzić od jednego producenta, 4) Komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy, 5) Sprzęt jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed data dostawy) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 6) Sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim, 7) Okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawce nie krótszy niż 2 lata. 4. Miejsce dostarczenia, montażu i uruchomienia technicznego: 1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ropczycach, Ropczyce, ul. Wyspiańskiego 8: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - projektor ultrakrótkoogniskowy, - projektor, 2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Ropczycach, Ropczyce, ul. Robotnicza 48: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - tablica interaktywna, - projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Ropczycach, Ropczyce, ul. 3 Maja 424: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 4) Szkoła Podstawowa nr 5 im. S. Udzieli w Ropczycach, Ropczyce, ul. Konarskiego 4: - 2 x tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x zestaw głośnikowy, 5) Szkoła Podstawowa nr 6 w Ropczycach, Ropczyce, ul. Szkolna 33: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 6) Szkoła Podstawowa im. Św. Maksymiliana Kolbe w Gnojnicy, Gnojnica 268: - Tablica interaktywna, 2 x projektor ultrakrótkoogniskowy, - 2x projektor, - 10 x zestaw głośnikowy, 7) Szkoła Podstawowa w Gnojnicy Woli, Gnojnica 504: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 1 x zestaw głośnikowy, 8) Szkoła Podstawowa w Łączkach Kucharskich, Łączki Kucharskie 469: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 9) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Lubzinie, Lubzina 188: - Tablica interaktywna, - projektor, - 2 x zestaw głośnikowy, - monitor dotykowy, 10) Szkoła Podstawowa w Małej, Mała 35: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 11) Szkoła Podstawowa im. Baśni Polskiej w Niedźwiadzie Dolnej, Niedźwiada 40: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - 2 x projektor, - 3 x zestaw głośnikowy, 12) Szkoła Podstawowa w Niedźwiadzie Górnej, Niedźwiada 261: - Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym, - tablica interaktywna, - 4 x zestaw głośnikowy. 5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw handlowych wskazujących na konkretnych producentów sprzętu, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. Wykonawca, składający ofertę na dostawę sprzętu, który jego zdaniem odpowiada cechom opisanym przez Zamawiającego przy użyciu nazw handlowych, lub wskazujących na konkretnego producenta, musi udokumentować równoważność. Zamawiający nie ogranicza w tym względzie rodzaju dowodów przedstawionych przez Wykonawców w celu udokumentowania równoważności. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w każdej placówce osobno i potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 7. W dniu odbioru Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim. 8. Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego sprzętu, na podstawie złożonych wraz z ofertą kart technicznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje parametrów spełniających wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony sprzęt liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 2 lata. Zamawiający wymaga by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 3 dni roboczych, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, lub e-mail. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony wyżej, tj. 7 dni czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy, sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38652120-7


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170732.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa COMAX COMPUTERS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 4
Kod pocztowy: 39-100
Miejscowość: Ropczyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202313.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202313.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202313.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.