eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia siedziby Nadleśnictwa Przemków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070931-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Nadleśnictwo Przemków: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia siedziby Nadleśnictwa Przemków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521762-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500042612-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Przemków, Krajowy numer identyfikacyjny 390238660, ul. ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48768320404, e-mail przemkow@wroclaw.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL LP - państowowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia siedziby Nadleśnictwa Przemków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZAA.270.2.2018.KZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia całodobowej usługi ochrony mienia na rzecz Nadleśnictwa Przemków, zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 z późn. zm.).Ochrona budynku powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osoby niekarane wsparte własnymi grupami interwencyjnymi. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia będzie świadczona w budynku przy ul. Ceglanej 3 w Szklarkach, 59-170 Przemków całodobowo przez wszystkie dni tygodnia przez jednego pracownika ochrony. Pod pojęciem ochrony rozumie się stałą obecność osób świadczących ochronę, w określonym miejscu i czasie, celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione dla udaremnienia jego zaboru lub uszkodzenia oraz niedopuszczenie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązuje się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Osoby chroniące budynek powinny znać obsługę komputera, systemu monitoringu oraz central alarmowych i ppoż. Osoby chroniące budynek powinny prowadzić gospodarkę kluczami tj. wpisywać datę, godzinę, imię i nazwisko osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądać potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie czytelnego podpisu. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w jednolity, oznakowany ubiór służbowy, identyfikatory umożliwiające ich identyfikację oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku obowiązkiem pracowników ochrony jest sprawdzenie, czy w budynku pozamykane są okna, zakręcona jest woda, czy nie pozostały podejrzane opakowania, paczki itp. Wykonawca w przypadku jakichkolwiek zagrożeń podejmie stosowne działania przeciw zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie. O zaistniałych zagrożeniach Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić odpowiednio: Policję, Straż Pożarną, grupę interwencyjną, własną stację monitorowania alarmów oraz Zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w "Książce Służby". Do obowiązków Wykonawcy należy: a. Przestrzeganie instrukcji otrzymanych od Zamawiającego w zakresie bhp i p.poż. b. Przeciwdziałanie handlowi obnośnemu. c. Zachowanie się wobec osób trzecich powściągliwie i bez poufałości. d. Udzielanie podstawowych informacji osobom wchodzącym do nadleśnictwa. e. Udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym, wchodzącym do nadleśnictwa. f. Stanowcze interweniowanie, nieprzekraczające ogólnie przyjętych norm taktu i kultury. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość do sześciu kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania osób świadczących usługę ochrony z regulaminami wewnętrznymi obowiązującymi w Nadleśnictwie Przemków, między innymi ppoż. i bhp, zakresem zadań ujętym w przedmiocie zamówienia, a także topografią budynku. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoby świadczące ochronę fizyczną powinny mieć możliwość połączenia się ze stacją monitorowania sygnałów alarmowych Wykonawcy za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon stacjonarny należący do Nadleśnictwa Przemków w celu kontaktów służbowych, używanie telefonu do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykazu pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stałe oraz na zastępstwo, a także aktualnych zaświadczeń o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Sporządzenie i dostarczenie "Instrukcji świadczenia i pełnienia służby" w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Ostateczne podpisanie "Instrukcji świadczenia i pełnienia służby" przez strony umowy nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od daty rozpoczęcia usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 89341140-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

brak

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 526360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIAST Business Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@piast.info.pl
Adres pocztowy: 59-220
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 611429.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 611429.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 611429.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: reakcja grupy interwencyjnej

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.