To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie nr 500070810-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Gmina Tuchola: Rozbudowa i przebudowa placówki opiekuńczo-wychowawczej (świetlicy wiejskiej) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji i elektryczną oraz przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz przebudową przyłącza elektroenergetycznego na działce o nr ewid. 676 w m. Białowieża, gmina Tuchola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602642-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000,
ul. pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 56 42 500, e-mail
przetargi212@tuchola.pl, faks
52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa placówki opiekuńczo-wychowawczej (świetlicy wiejskiej) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji i elektryczną oraz przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz przebudową przyłącza elektroenergetycznego na działce o nr ewid. 676 w m. Białowieża, gmina Tuchola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.19.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa i przebudowa placówki opiekuńczo-wychowawczej (świetlicy wiejskiej) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji i elektryczną oraz przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz przebudową przyłącza elektroenergetycznego na działce o nr ewid. 676 w m. Białowieża, gmina Tuchola. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: ? CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę ? CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków ? CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne ? CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach ? CPV 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych ? CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne ? CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków ? opis przedmiotu zamówienia. Budynek świetlicy wiejskiej w Białowieży zlokalizowany jest na działce o nr ewidencyjnym 676. Dostęp do nieruchomości realizowany jest od drogi publicznej (dz. nr ewid. 642) własność gmina Tuchola. Do budynku doprowadzone jest przyłącze energetyczne napowietrzne, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne. Ponadto budynek wyposażony jest w instalację telekomunikacyjną. Nowopowstająca inwestycja ma nawiązać do charakterystyki, formy istniejącego budynku. Zadanie polega na rozbudowie oraz przebudowie istniejącego budynku świetlicy wiejskiej zgodnie z prawomocną decyzją nr BD.6740.TUCH.84.2017.WK z dnia 25 sierpnia 2017r. Starosty Tucholskiego, obejmującą rozbudowę i przebudowę placówki opiekuńczo-wychowawczej (świetlicy wiejskiej), powierzchnia zabudowy 49,25 m², powierzchnia użytkowa 38,65 m², kubatura 165,50 m³, usytuowanej na terenie działki o nr ewid. 676 położonej w miejscowości Białowieża 8A wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji i elektryczną oraz przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i przebudową przyłącza elektroenergetycznego. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy dokonać rozbiórki (demontażu) istniejącego napowietrznego przyłącza energetycznego oraz istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze studzienką kanalizacji sanitarnej i urządzeń placu zabaw, pokazanych na projekcie zagospodarowania działki i przeznaczonych do rozbiórki. Powyższa rozbudowa realizowana będzie od strony południowo-zachodniej budynku. Do zakresu zadania wchodzą: Rozbudowa budynku, która polegać będzie na: ? zaplecza kuchennego; ? 2 pomieszczeń gospodarczych; ? kotłowni. Łączna powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy wynosi 49,25 m² Przebudowa budynku, która polegać będzie na: ? przebudowie istniejących łazienek i dostosowaniu ich do aktualnych wymogów przepisów techniczno-budowlanych, ? wykonaniu łazienki spełniającej wymogi łazienki dla osób niepełnosprawnych ? rozbiórce części ścianek działowych w istniejącym budynku, ? wykonaniu 2 otworów drzwiowych w miejscu istniejących otworów okiennych, ? rozbiórce istniejącego kominka, ? przebudowie istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, ? przebudowie istniejącego napowietrznego przyłącza elektroenergetycznego czyli demontaż i zastąpienie kablem ziemnym z nowo projektowanego złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego na działce Inwestora przy istniejącym transformatorze. oraz wykonanie robót: Branża elektryczna do zakresu zadania wchodzą: ? budowa linii kablowej, ? budowa rozdzielni el. TG, ? instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd wtykowych, ? ochrona przeciwporażeniowa i połączenia wyrównawcze, ? instalacja odgromowa. Branża sanitarna do zakresu zadania wchodzą: ? Instalacja wodociągowa: - instalacja wody zimnej - instalacja wody ciepłej i cyrkulacja - izolacja termiczna - zabezpieczenie przed wtórnym zanieczyszczeniem wody - próba szczelności instalacji wodociągowej ? Instalacja kanalizacyjna: - instalacja kanalizacyjna na zewnątrz budynku - instalacja kanalizacyjna wewnętrzna ? Instalacja centralnego ogrzewania: - bilans ciepła - źródło ciepła - przewody - grzejniki - izolacja ciepła ? Instalacja wentylacji. Budynek musi zostać dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Należy wykonać zadanie zgodnie z dokumentacją projektową przy wejściu głównym, pochylnię dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa wraz z decyzją; ? Załącznik nr 2 - PZT; ? Załącznik nr 3 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45310000-3, 45300000-0, 45331000-6, 45332000-3, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193079.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Malarstwo Tapeciarstwo Usługi Remontowo Budowlane Leszek Stosik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215000.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.