eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie zdjęć lotniczych oraz sporządzenie numerycznego modelu terenu i cyfrowej ortofotomapy dla miasta Gliwice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500070385-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Wykonanie zdjęć lotniczych oraz sporządzenie numerycznego modelu terenu i cyfrowej ortofotomapy dla miasta Gliwice.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny miasta Gliwice - sklep on-line

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513699-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030656-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zdjęć lotniczych oraz sporządzenie numerycznego modelu terenu i cyfrowej ortofotomapy dla miasta Gliwice.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Wysokorozdzielczej ortofotomapy. 2. Numerycznego modelu terenu, modelu 3D. 3. Zdjęć ukośnych wraz z przeglądarką danych. 4. Skaningu laserowego. Dla realizacji zadania "Powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny miasta Gliwice - sklep on-line". Projekt obejmuje rozbudowę systemu informatycznego Urzędu Miasta Gliwice i stworzenie sklepu internetowego pozwalającego zautomatyzować proces zakupu danych geodezyjnych i kartograficznych. W wyniku realizacji projektu zainteresowani będą mogli on-line zamówić i opłacić zakup dowolnych danych z powiatowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. Usługi udostępniane przez sklep internetowy kierowane będą głównie do mieszkańców i przedsiębiorców z Gliwic lub takich osób fizycznych lub prawnych, które zainteresowane będą pozyskaniem szeroko rozumianych danych przestrzennych z terenu miasta. Ponadto w ramach projektu zostanie wykonana ortofotomapa, która będzie udostępniana poprzez sklep internetowy z licencją na jej wykorzystanie również do celów komercyjnych. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w formie elektronicznej w formatach wymaganych w SIWZ. Udostępnienie przedmiotu zamówienia poprzez sieć internetową zapewni dostęp każdemu użytkownikowi z domowego komputera, także osobom z dysfunkcjami narządów ruchu oraz wzroku (za pomocą dostępnych narzędzi możliwość powiększania obrazu). Przedmiot zamówienia opracowany w odpowiednich formatach umożliwi udostępnienie dla użytkowników wewnętrznych -pracowników Urzędu Miejskiego w Gliwicach poprzez systemy informatyczne UM oraz dla użytkowników zewnętrznych poprzez min "sklep on-line". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Obszar opracowania jest zgodny z załącznikiem nr 19 i 20 do SIWZ - załącznik nr 2 do umowy. Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, Wymagany termin rękojmi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.96.12.00 - Usługi fotografii lotniczej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308943.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MGGP AERO SP. Z O.O.
Email wykonawcy: kontakt@mggpaero.com
Adres pocztowy: ul. Karola Kaczkowskiego 6
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 467400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.