eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500070012-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Krzywiń: Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 332554 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 340349 - 2016, 351337 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 28964 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000, ul. ul. Rynek 1, 64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 170 525, e-mail umig@krzywin.wokiss.pl, faks 655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje w szczególności kompleksową modernizację energetyczną Zespołu Szkół w Krzywiniu, w tym: - ocieplenie cokołu i ścian piwnic do głębokości 50 cm poniżej powierzchni terenu - styropian ekstrudowanym gr. 14 cm; - ocieplenie ścian styropianem metodą BSO z użyciem styropianu - grubość ocieplenia 12 cm; - stropodach wentylowany (szkoła oraz zaplecze sali gimnastycznej) ocieplenie wełną mineralną wdmuchiwaną w przestrzeń międzystropową o grubości 22cm; - stropodach niewentylowany (sala gimnastyczna) ocieplenie styropapą styropianu grubości 21 cm.; - wymiana stolarki okiennej - zarówno PCV i drewnianej na PCV; - przebicie otworów w ścianach zewnętrznych i montaż nawiewników sterowanych ciśnieniowo; - wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na parapety ocynkowane gr. 0,55 mm powlekanych w kolorze szarym; - wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na parapety PCV w kolorze białym; - wymiana stolarki drzwiowej - zarówno PCV i drewnianej na PCV - wg rysunku zestawienia stolarki drzwiowej; - tynkowanie elewacji tynkiem mineralnym na siatce systemowej, a następnie pomalowanie dwa razy tynków nakrapianych o uziarnieniu 1,5 mm farbą akrylową - elewacja w tynku mineralnym gruboziarnistym malowanym farbą w kolorze białym, szarym i brązowym; - ściany cokołów powyżej terenu pomalować farbą cokołową elewacyjną w kolorze brązowym; - obłożenie fragmentów elewacji sali gimnastycznej oraz na ścianach wiatrołapu płytkami klinkierowym w kolorze brązowym; - rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, a następnie ponowny montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk o przekrojach podanych na rysunku; - remont i przebudowa pomieszczeń i technologii kotłowni grzewczej wraz z instalacją elektryczną; - modernizacja instalacji c.o. z wymianą instalacji grzejnikowej; - wymiana źródeł światła na oprawy typu LED; - wykonanie i montaż instalacji odgromowej budynków; - montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW z okablowaniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami - kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że istniejące kotły c.o. po demontażu Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. Referatu Służb Technicznych ul. Powstańca Lewandowskiego nr 6A, 64-010 Krzywiń. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż część prac budowlanych wykonywana będzie podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45443000-4,

45260000-7,

45421100-5,

45331100-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta dnia 21.02.2017 roku z terminem wykonania do dnia 31.08.2017 roku, tj. 6 miesięcy i 7 dni.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wprowadzenie robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, w tym: wymiana i montaż grzejników w sali sportowej nr 1/27 i w sali nr 2/49 nie przewidzianych do wymiany w projekcie podstawowym w ilości 10 sztuk wraz z rurarzem, roboty demontażowe w kotłowni dotyczące zaworów, rusociągu stalowego i izolacji rur.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Wymiana i montaż grzejników w sali sportowej nr 1/27 (za drabinkami) w ilości 5 sztuk oraz w sali nr 2/49 w ilości 5 sztuk wraz z rurarzem wynika z powodu stwierdzenia podczas robót budowlanych bardzo złego stanu technicznego wyżej wskazanych grzejników, a ich wymiana nie była przewidziana zamówieniem podstawowym; 2) Roboty demontażowe w kotłowni dotyczące zaworów w ilości 48 sztuk, rurociągu stalowego OC o długości 36 m i izolacji rur na długości około 160 m wynika z konieczności wykonania ww. robót dla umożliwienia całościowego wykonania robót budowlanych związanych z przebudową kotłowni, a prace te nie były przewidziane w zamówieniu podstawowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.