eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069953-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Krzywiń: Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 332554 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 340349 - 2016, 351337 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 28964 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000, ul. ul. Rynek 1, 64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 170 525, e-mail umig@krzywin.wokiss.pl, faks 655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół w Krzywiniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje w szczególności kompleksową modernizację energetyczną Zespołu Szkół w Krzywiniu, w tym: - ocieplenie cokołu i ścian piwnic do głębokości 50 cm poniżej powierzchni terenu - styropian ekstrudowanym gr. 14 cm; - ocieplenie ścian styropianem metodą BSO z użyciem styropianu - grubość ocieplenia 12 cm; - stropodach wentylowany (szkoła oraz zaplecze sali gimnastycznej) ocieplenie wełną mineralną wdmuchiwaną w przestrzeń międzystropową o grubości 22cm; - stropodach niewentylowany (sala gimnastyczna) ocieplenie styropapą styropianu grubości 21 cm.; - wymiana stolarki okiennej - zarówno PCV i drewnianej na PCV; - przebicie otworów w ścianach zewnętrznych i montaż nawiewników sterowanych ciśnieniowo; - wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na parapety ocynkowane gr. 0,55 mm powlekanych w kolorze szarym; - wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na parapety PCV w kolorze białym; - wymiana stolarki drzwiowej - zarówno PCV i drewnianej na PCV - wg rysunku zestawienia stolarki drzwiowej; - tynkowanie elewacji tynkiem mineralnym na siatce systemowej, a następnie pomalowanie dwa razy tynków nakrapianych o uziarnieniu 1,5 mm farbą akrylową - elewacja w tynku mineralnym gruboziarnistym malowanym farbą w kolorze białym, szarym i brązowym; - ściany cokołów powyżej terenu pomalować farbą cokołową elewacyjną w kolorze brązowym; - obłożenie fragmentów elewacji sali gimnastycznej oraz na ścianach wiatrołapu płytkami klinkierowym w kolorze brązowym; - rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, a następnie ponowny montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk o przekrojach podanych na rysunku; - remont i przebudowa pomieszczeń i technologii kotłowni grzewczej wraz z instalacją elektryczną; - modernizacja instalacji c.o. z wymianą instalacji grzejnikowej; - wymiana źródeł światła na oprawy typu LED; - wykonanie i montaż instalacji odgromowej budynków; - montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW z okablowaniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami - kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że istniejące kotły c.o. po demontażu Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. Referatu Służb Technicznych ul. Powstańca Lewandowskiego nr 6A, 64-010 Krzywiń. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż część prac budowlanych wykonywana będzie podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45443000-4,

45260000-7,

45421100-5,

45331100-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta dnia 21.02.2017 roku z terminem wykonania do dnia 31.08.2017 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/05/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wprowadzenie robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, w tym: wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną z naprawą kominów, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, rozbiórka komina spalinowego na sali sportowej, wykonanie okładzin schodów zewnętrznych, wymurowanie murków ogniowych, wykonanie centralnej skrzynki sterującej otwieraniem okien na sali sportowej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) W związku z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na praktycznie całej powierzchni dachu budynku szkoły, po wykonaniu termomodernizacji, nie będzie możliwości wykonania skutecznego i szczelnego pokrycia dachu w terminie późniejszym. Dotyczy to również kominów, które pod wpływem warunków atmosferycznych uległy znacznej degradacji. Również stare pokrycie dachowe cechuje się znacznym zużyciem i w niedługim czasie może wymagać wymiany. Wobec powyższego zasadnym jest wykonanie pokrycia dachu na całej powierzchni i naprawy kominów przed wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na dachu. 2) Po dokonaniu odkopu ścian fundamentowych budynku okazało się, iż istniejąca izolacja pionowa jest nieskuteczna, a jej stan wskazuje na znaczna degradację przez warunki gruntowo-wodne, wobec powyższego konieczne jest odtworzenie skutecznej izolacji pionowej w postaci mas bitumicznych nakładanych na ściany od strony zewnętrznej. 3) W związku z faktem, iż komin spalinowy zlokalizowany na dachu sali sportowej jest nieużytkowany, a zaopatrzenie sali sportowej w ciepło następuje za pomocą centralnego ogrzewania z kotłowni szkoły oraz w celu zlikwidowania dodatkowej przeszkody na połaci dachu ww. komin należało rozebrać. 4) Obecnie istniejące schody od strony dziedzińca szkoły oraz wejściowe do sali sportowej wykonane są z betonu nie posiadającego okładziny zewnętrznej i nie są zaopatrzone w wycieraczkę. Stan techniczny betonu wykazuje zdegradowanie struktury i liczne spękania, a fakt modernizacji elewacji powoduje również, że pozostawienie tych schodów w stanie niezmienionym będzie nieestetyczne i zaburzać będzie ogólny efekt wizualny całości prac. 5) Wymurowanie murków ogniowych na budynku sali sportowej spowodowane jest względami technicznymi. Wymurowanie murków ogniowych zabezpiecza bocznie nowo ułożone ocieplenie sali sportowej oraz zapewnia lepszą trwałość i szczelność połaci dachowej. 6) Wykonanie centralnych skrzynek sterujących otwieraniem okien spowodowane jest względami praktycznymi. Aktualny projekt przewiduje lokalizację włączników starowania otwieraniem okien pod samymi oknami, co skutkuje montażem 36 sztuk włączników, po jednym pod każdym skrzydłem okiennym, co w przypadku sali sportowej wielokrotnie zwiększa ryzyko zniszczenia urządzeń podczas zwykłego użytkowania sali. Natomiast centralne ulokowanie włączników sterowania otwieraniem okien na jednej ścianie w jednym miejscu pozwoli na łatwiejsze użytkowanie oraz umożliwi zabezpieczenie przed zniszczeniem.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.