eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069716-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606856-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

141.2711.63.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 1.1Zamawiający zastrzega, że zakres rzeczowy objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy) wraz z kalkulacją ceny przedstawioną w Załączniku A do Formularza oferty stanowią orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się oraz w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości asortymentu, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 60% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załączniku A do Formularza oferty pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartość cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy.1.2Usługą prania objęty jest następujący asortyment: a)bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła) ręczniki, ścierki, serwetki;b)pozostały asortyment (koce, kołdry, narzuty, nakładki higieniczne, poduszki);1.3Zakres zamówienia obejmuje pranie, prasowanie, składanie, pakowanie w folie, dostarczanie worków na brudne pranie oraz transport. Przedmiot zamówienia obejmuje również krochmalenie asortymentu zawartego w pozycjach 3.1 i 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy.1.4Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do umowy oraz w kalkulacji cenowej, tj. w załączniku A do Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ (plik w formacie Excel). 1.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.1.6Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.1.7Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności:1.7.1Zapewnienie dokonywania sukcesywnej usługi prania w czasie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od złożenia zamówienia jednostki do chwili dostarczenia wypranego asortymentu. Realizacja zamówień odbywać się będzie w terminach uzgodnionych telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Odbiór i dostawa wypranej partii prania pod wskazany adres odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.001.7.2Dostarczenie czystego prania pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie tj. Dom Studencki "A" na ul. Badurskiego 17, Dom Studencki "B" na ul. Badurskiego 15, Dom Studencki na ul. Racławickiej 9a.1.7.3 Czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki w zależności od złożonego zamówienia jednostkowego w czasie nie dłuższym niż: maksymalnie do 7 dni kalendarzowych * warunek dodatkowo punktowanyz zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.7.4 Usługi pralnicze wykonywane będą w siedzibie Wykonawcy, w pomieszczeniach spełniających wymagania sanitarne w zakresie prania, składowania, przy pomocy sprzętu i urządzeń Wykonawcy niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.1.7.5 Zapewnienie należytego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach oraz z zastosowaniem środków piorących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 1.7.6 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.7.7 Transport asortymentu do i z siedziby Zamawiającego odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy przystosowanymi do przewozu asortymentu zawartego w załączniku nr 1 do umowy na koszt Wykonawcy. 1.7.8 W przypadku awarii maszyn lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonanie usługi Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie i zabezpieczenia ciągłości wykonywania usługi w innej pralni na własny koszt z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ.1.7.9Dostarczanie faktur pod adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ul. Anny 12, 31-008 Kraków pok. 15. Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych* warunek dodatkowo punktowany od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.1.8Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. Odbiór i zwrot Zamawiającemu poszczególnych partii asortymentu następować będzie każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli.2.Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 poz. 1666):2.1Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób pełniących czynności w zakresie pracownika pralni (minimum 1 osoba) do realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy.2.2Pracownik pralni będzie odpowiedzialny za obsługę maszyn do prania i prasowania oraz składanie asortymentu po prasowaniu. 2.3Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń).2.4Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osoby/ę będące/ą pracownikiem/ami, o którym/ch mowa w pkt. 2. 1. 2.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osób, o których mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 2.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34704.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe PROFIL A Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@profil-a.pl
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 23 B
Kod pocztowy: 31-574
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41726.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41726.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84692.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.