Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500069137-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Przeworsk: Wykonanie remontów i konserwacji istniejących nawierzchni dróg, chodników i kanalizacji deszczowej związanych z bieżącym utrzymaniem sieci dróg miejskich oraz sieci kanalizacji deszczowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20068-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 49819-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Przeworska, Krajowy numer identyfikacyjny 52583700000,
ul. ul. Jagiellońska
10,
37200
Przeworsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 487 600, e-mail
info@przeworsk.um.gov.pl, faks
166 487 600.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów i konserwacji istniejących nawierzchni dróg, chodników i kanalizacji deszczowej związanych z bieżącym utrzymaniem sieci dróg miejskich oraz sieci kanalizacji deszczowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IIT.271.05.RB.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Wykonanie remontów i konserwacji istniejących nawierzchni dróg, chodników i kanalizacji deszczowej związanych z bieżącym utrzymaniem sieci dróg miejskich oraz sieci kanalizacji deszczowej. - zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). 2. Przedmiot zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącej załącznik nr.2 a do siwz oraz w załączonym przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr.2 do siwz. . 3. Wymagania jakościowe i materiałowe. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. 4. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót drogowych . W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: 1) prace przy robotach drogowych i obsługi sprzętu (np.: operator koparko- ładowarki, kierowcy) oraz kanalizacji deszczowej 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu.
II.4) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45262600-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wynagrodzenia z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych w zakresie remontu dróg, wynikłych z uwagi na dużą ilość awarii na drogach wynikłych po okresie zimowym , w celu zachowania zachowania bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego na terenie miasta , zaszła konieczność realizacji dodatkowych robót od dotychczasowego Wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa serwerowego systemu operacyjnego oraz dostawa serwerowej pamięci RAM
- "Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkaniowego w Świętoniowej"
- Ulepszenie nawierzchni na drodze powiatowej Nr P 1619R Zarzecze - Pełnatycze - Bystrowice w m. Zarzecze
- Budowa wybiegu dla psów -2
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
- Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie Miasta Kobyłka
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2024 roku
- "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Janowo Leśne - Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi".
- Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.