eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU NR 6 W BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 3 I LOKALU NR 12 W BUDYNKU PRZY UL. DOBREJ 20 W DZIELNICY WESOŁA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500069021-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU NR 6 W BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 3 I LOKALU NR 12 W BUDYNKU PRZY UL. DOBREJ 20 W DZIELNICY WESOŁA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612914-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 773 60 60, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 773-60-99.
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU NR 6 W BUDYNKU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 3 I LOKALU NR 12 W BUDYNKU PRZY UL. DOBREJ 20 W DZIELNICY WESOŁA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

66/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych w lokalu nr 6 w budynku przy ul. Warszawskiej 3 bl. 3 i w lokalu nr 12 w budynku przy ul. Dobrej 20, należących do zasobu lokalowego Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Zakres robót remontowo-budowlanych w lokalu nr 6 w budynku przy ul Warszawskiej 3 bl. 3: 1. KUCHNIA o Przygotowanie tynku do malowania. o Malowanie ścian i sufitu. o Ułożenie płytek na ścianach. o Wymiana podłogi. o Regulacja okna wraz z umyciem i montaż nawietrzników. o Wymiana parapetu. o Wymian instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Wymiana podejścia do kuchni gazowej z łączem elastycznym, wymiana kuchni. o Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą i zlewozmywakiem. o Wymiana przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z wymiana kratki wentylacyjnej. o Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i pieca gazowego. 2. ŁAZIENKA o Wymiana drzwi. o Przygotowanie tynku do malowania. o Wymiana glazury i terakoty. o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną o Umycie grzejnika o Wymian instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych o Wymiana instalacji wod.-kan. demontaż starej armatury i montaż nowego brodzika, umywalki wraz z armaturą, oraz miski ustępowej. o Przebudowa przewodów kominowych wraz z wymiana kratki wentylacyjnej. o Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 3. PRZEDPOKÓJ o Wymiana drzwi wejściowych o Przygotowanie tynku do malowania. o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną na biało. o Wymiana podłogi, wymiana listew przypodłogowych. o Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 4. POKÓJ o Wymiana drzwi. o Przygotowanie tynku do malowania o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną na biało. o Wymiana podłogi i wymiana listew przypodłogowych. o Regulacja okna wraz z montażem nawiewników. o Wymiana parapetu o Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Zakres robót remontowo-budowlanych w lokalu nr 12 w budynku przy ul. Dobrej 20: 1. KUCHNIA o Docieplenie stropu. o Przygotowanie tynku do malowania. o Malowanie ścian i sufitu. o Mycie glazury i terakoty. o Regulacja okna wraz z umyciem i konserwacja ramy. o Kontrola instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Wymiana podejścia do kuchni gazowej z łączem elastycznym, wymiana kuchni. o Wymiana podejścia instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą i zlewozmywakiem. o Kontrola przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z wymiana kratki wentylacyjnej. o Umycie grzejnika 2. ŁAZIENKA o Wymiana okuć drzwi. o Przygotowanie tynku do malowania. o Mycie glazury i terakoty. o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną o Umycie grzejnika o Kontrola instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Wymiana instalacji podejścia i odpływowego, demontaż starej armatury i montaż nowego brodzika, umywalki wraz z armaturą, oraz miski ustępowej. o Sprawdzenie przewodów kominowych wraz z wymiana kratki wentylacyjnej. 3. PRZEDPOKÓJ o Przygotowanie tynku do malowania. o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną na biało. o Naprawa podłogi, wymiana listew przypodłogowych. o Kontrola instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Regulacja drzwi wejściowych wraz z wymianą wkładki. 4. POKÓJ NR 1 bez aneksu o Regulacja drzwi wraz z wymiana okuć o Docieplenie stropu o Przygotowanie tynku do malowania o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną na biało. o Do wymiany listwy przypodłogowe. o Regulacja okna wraz z umyciem i konserwacja ramy. o Kontrola instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Umycie grzejnika. 5. POKÓJ NR 2 z aneksem kuchennym o Regulacja drzwi wraz z wymiana okuć. o Docieplenie stropu. o Przygotowanie tynku do malowania. o Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną na biało. o Do wymiany listwy przypodłogowe. o Regulacja okna wraz z umyciem i konserwacja ramy. o Kontrola instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów i wymianą gniazd elektrycznych. o Umycie grzejnika.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45310000-3, 45330000-9, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72543.83
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRIS Krzysztof Wolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balzaka nr 2 lok. 165
Kod pocztowy: 01-917
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74556.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74556.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170000
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.