Ogłoszenie nr 500068983-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Poznań: Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: Modernizacja pokrycia dachowego poprzez docieplenie w lokalu użytkowym przy ul. Rynek Śródecki 16a
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 105041-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Zadanie realizowane będzie na rzecz dwóch podmiotów - Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. Każdy z nich zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie prac na rzecz tego podmiotu. Na rzecz ZKZL sp. z o.o. realizowane będą prace dotyczące remontu głównych klatek schodowych. Pozostała część przedmiotu zamówienia realizowana będzie na rzecz Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków. Każdy z zakresów został określony w osobnym kosztorysie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o dokumentacje projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przygotowane indywidualnie przez Wykonawcę przedmiary robót. W przypadku wątpliwości wynikających z dokumentacji projektowej należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013. poz. 21), utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016 poz. 250). W ramach przedmiotu zamówienia należy również: 1. Wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac uzgodniony z Zarządem Dróg Miejskich, dla zrealizowania robót wszystkich branż objętych dokumentacją projektową; 2. Wykonać wymagane projekty i rysunki wykonawcze lub warsztatowe uzgodnione z Nadzorem Autorskim oraz Zamawiającym; 3. usunąć napotkane kolizje; 4. dokonać uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót; 5. wykonać tymczasowe niezbędne przełączenia instalacyjne: elektryczne, teletechniczne i kanalizacyjne dla zapewniania ciągłości eksploatacji obiektów; 6. wykonać dokumentację powykonawczą; 7. zapewnić obsługę geodezyjną i geologiczną; 8. zapewnić obsługę archeologiczną; 9. przygotować dokumentację formalnoprawną wynikającej z art. 56 i 57 Prawa budowlanego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
42416100-6,
45313000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15.11.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MD KONS Sp. z o. o. oraz Zakład Budowlano - Sztukatorski Konserwacja Zabytków Marian Domaniecki ,
,
ul. Sobotecka 10,
60-161,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji inwestycji stwierdzono konieczność przeprowadzenia prac dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym: naprawa murów w ścianach elewacji tylnej i elewacji prawej oficyny, montaż nadproży okiennych w 6 oknach, przemurowanie kominów - dodatkowo 10m3, rozbiórka metalowej rampy przyległej do tylnej ściany budynku, montaż spięcia ściany szczytowej budynku za pomocą cięgna, montaż śmietnika, usunięcie kolizji kabla elektrycznego na klatce schodowej, wykonanie posadzki w prześwicie bramowym, wykonanie dodatkowych zdobień 24 okien na I i II piętrze elewacji frontowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania prac dodatkowych do 20.12.2017r. wartość prac dodatkowych wynosi 245000 zł brutto
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją wnętrz budynku Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy (segment B).
- Zadanie 55287 "Przebudowa budynku biurowo-sztabowego dla potrzeb Wojskowego Centrum Rekrutacji w Koninie". Wykonanie Dokumentacji Projektowo - Kosztorysowej.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.