eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO (INTERNATU) NR 1 PRZY UL. SZTABOWEJ 1 W ŚWIĘTOSZOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-04

Ogłoszenie nr 500068875-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO (INTERNATU) NR 1 PRZY UL. SZTABOWEJ 1 W ŚWIĘTOSZOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598175-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO (INTERNATU) NR 1 PRZY UL. SZTABOWEJ 1 W ŚWIĘTOSZOWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

65/V/WE/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA "Remont budynku koszarowego (internatu) nr 1 przy ul. Sztabowej 1 w Świętoszowie" - zadanie nr 21842 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację projektową służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl art. 31 ustawy PZP dla rzeczowej realizacji robót budowlanych. 1.2. Stan istniejący: Budynek nr 1 został wybudowany na początku XX wieku z przeznaczeniem na siedzibę ówczesnej administracji koszar. Obecnie obiekt objęty jest ochroną konserwatorską. Po modernizacji przeprowadzonej w roku 1998 pełni funkcję internatu wojskowego, gdzie pomieszczenia na kondygnacjach nadziemnych przeznaczone są na pokoje mieszkalne, a w piwnicach na kotłownię oraz pomieszczenia gospodarcze. Budynek jest dwukondygnacyjny, w całości podpiwniczony, z poddaszem użytkowym. Wzniesiony został na planie prostokąta, przykryty dachem spadzistym krytym dachówką ceramiczną karpiówką ułożoną podwójnie w koronkę. Ściany zewnętrzne budynku murowane z cegły pełnej o grubości od 25 cm do 52 cm, ocieplone od zewnątrz wełną mineralną grubości 6 cm pokrytą tynkiem cienkowarstwowym na siatce. Budynek posiada stropy o konstrukcji drewnianej, a nad piwnicą i klatką schodową strop gęstożebrowy z wypełnieniem pustakami ceramicznymi. Obiekt przekryty jest drewnianą więźbą dachową. Budynek wyposażony jest w : przyłącze elektryczne - złącze kablowe ZK-3a wraz z wyposażeniem, główny wyłącznik przeciwpożarowy GW ppoż, typ RSX 160A w obudowie podtynkowej metalowej z szybką IP40, tablicę licznikową TL z układem pomiarowym w obudowie metalowej podtynkowej IP40, tablicę administracyjną TA wraz z wyposażeniem w obudowie metalowej podtynkowej IP40, wyłącznik główny prądu WG typ RSX 125A w obudowie metalowej podtynkowej IP40, tablicę główną TG wraz z wyposażeniem w obudowie metalowej podtynkowej IP40, tablice rozdzielcze kondygnacyjne T-1, T-2 i TK wraz z wyposażeniem w obudowach metalowych podtynkowych IP40, wewnętrzne linie zasilające WLz-ty, instalacje : instalację odgromową (drut FeZn fi 6mm), ochronną od porażeń, połączeń wyrównawczych, elektryczną oświetleniową (ośw. podstawowego + awaryjnego + ewakuacyjnego), elektryczną gniazd wtyczkowych 230V i 400V, teletechniczną (domofonową i telefoniczną), radiowo - telewizyjną (RTV), sieć - wyeksploatowaną instalację oświetlenia zewnętrznego parkowego przy i między budynkami nr 1 i nr 2, instalację wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz gazową dla potrzeb istniejącej kotłowni. Budynek wyposażony jest w instalację gazową zasilaną z istniejącego przyłącza gazowego, skrzynka z zaworem głównym i gazomierzem zlokalizowana jest na elewacji zachodniej budynku. Źródłem ciepła jest kotłownia gazowa zlokalizowana w piwnicy budynku. Budynek wyposażony jest w instalację wodociągową z poziomami z rur stalowych ocynkowanych zasilaną z istniejącego przyłącza do sieci wodociągowej. Rozprowadzenie wody w piwnicy do istniejących pionów wody zimnej i ciepłej odbywa się rurami stalowymi ocynkowanymi, instalacja w.z. i c.w.u. wykonana z rur pp o połączeniach zgrzewanych. Instalacja centralnego ogrzewania wykonana z rur PexAlPex. Rozprowadzenie ciepła odbywa się przewodami w systemie dwururowym pionami zakrytymi w ścianach, a następnie poprzez rozdzielacze umieszczone w szafkach, przewodami umieszczonymi pod posadzkami betonowymi do grzejników stalowych płytowych, zawieszonych na ścianach. Grzejniki wyposażono w zawory z głowicami termoregulacyjnymi podłączone do instalacji za pomocą zespołów przyłączeniowych z wbudowanymi zaworami odcinającymi. Ponadto budynek wyposażony jest w muszle podwieszone typu "Geberit" z wbudowaną płuczką uruchamianą przyciskiem, umywalki wiszące postumentem wiszącym i bateriami stojącymi jedno - uchwytowymi, kabiny natryskowe z brodzikami i bateriami prysznicowymi jedno-uchwytowymi, kuchnia i pomieszczenie socjalne wyposażone w zlewozmywaki z blachy stalowej nierdzewnej. Parametry budynku: Kubatura budynku: 2334 m3 Powierzchnia zabudowy: 193,5 m2 Powierzchnia użytkowa łącznie: 461,2 m2 Ilość kondygnacji nadziemnych: 3 Wysokość budynku: 11,2 m Rok budowy: początek XX w. (ok. roku 1909-1914) 1.3.1 Roboty branży budowlanej: * wymiana na klatce schodowej istniejącego wyłazu dachowego na klapę oddymiającą; * wymiana istniejących rynien i rur spustowych na nowe * demontaż paneli podłogowych we wszystkich pomieszczeniach budynku; * wymiana ślepej podłogi na wodoodporną płytę OSB grubości 15 mm w pomieszczeniach, w których usunięto panele podłogowe; * wykonanie wylewki samopoziomującej na płytach OSB w ww. pomieszczeniach; * wymiana wszystkich drzwi przeszklonych w pomieszczeniach parteru, I-go, II-go i III-go piętra na pełne; * wymianach zbutwiałych, spróchniałych i zagrzybionych desek podłogowych na stropach drewnianych; * częściowe skucie i wymiana tynków wapienno-cementowych; * częściowa rozbiórka i odtworzenie tynków z płyt gipsowo-kartonowych; * uzupełnienie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych; * malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń w budynku z klatkami schodowymi i korytarzami włącznie; * wykonanie tynku kamyczkowego na ścianach klatek schodowych i korytarzy do wysokości 160 cm od posadzki; * oklejenie folią mleczną (nieprzeźroczystą) szyb w oknach pomieszczeń sanitarnych na całej powierzchni * wymiana drzwi wejściowych do budynku na nowe atestowane, przeszklone, dymoszczelne o odporności ogniowej min. EI 30 fabrycznie wyposażone w elektrozaczep dla potrzeb instalacji oddymiania * montaż przegród oddzielających klatkę schodową od kondygnacji parteru i I-go, które należy wykonać jako aluminiowe, przeszklone, dymoszczelne o odporności ogniowej min. EI 30 z drzwiami szerokości minimum 1,7 m w kolorze białym * wymiana drzwi (1 szt.) oddzielających klatkę schodową od pomieszczeń poddasza na nowe przeszklone, dymoszczelne o odporności ogniowej min. EI 30 * wymiana drzwi (2 szt.) oddzielających klatkę schodową od pomieszczeń piwnicznych na nowe pełne, dymoszczelne o odporności ogniowej min. EI 30 * odgrzybienie ścian i osuszenie w pomieszczeniach piwnicznych; * rozbiórka ścianki działowej w piwnicy w magazynie oleju opałowego; * skucie okładzin ściennych w piwnicy w magazynie oleju opałowego; * usunięcie izolacji ciężkiej ścian w piwnicy w magazynie oleju opałowego; * wymiana tynków na ścianach w piwnicy w magazynie oleju opałowego; * wymurowanie i otynkowanie ścianki działowej w piwnicy w korytarzu; * demontaż dwóch przęseł płotu zgodnie z załącznikiem nr 2; * wykonanie i zamontowanie 42 mb płotu o przebiegu zgodnym z załącznikiem nr 2 i architekturze identycznej z istniejącym ogrodzeniem; * wykonanie i zamontowanie furtki szerokości 1,2 m; * odrdzewienie i malowanie na kolor czarny istniejącego płotu długości 120 m; * wywiezienie złomu stalowego do magazynu SOI w Świętoszowie; * techniczne środki ppoż., urządzenia elektryczne i drogi ewakuacyjne należy oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami PN:EN; * uporządkowanie terenu; * wykonanie inwentaryzacji budynku po zakończeniu robót zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik do niniejsze specyfikacji; * przygotowanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach; * sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej z wykonaniem zgłoszenia do zasobu geodezyjnego RZI we Wrocławiu. 1.3.2 Roboty branży elektrycznej: * wymiana siatki odgromowej i zwodów pionowych instalacji odgromowej nie spełniającej obowiązujących norm i przepisów (istniejący drut FeZn fi 6 mm zastąpić drutem FeZn fi 8 mm); * wymiana istniejącego wyeksploatowanego złącza kablowego wolnostojącego ZK-3a obudowa z tworzywa sztucznego wraz z wyposażeniem na Złącze Kablowe ZK-3a w obudowie termoutwardzalnej np. Sypniewski, wyposażone w : rozłącznik bezpiecznikowy np. RBK-00 160A z zabezpieczeniami NH-1 63A - 3 szt., podstawy bezpiecznikowe PBD-1 250A szt. 6 z zabezpieczeniami NH-1 250A, szynę PE AL szt.1, szynę N Cu szt. 1, oraz zamek patentowym powtarzalny. W złączu kablowym wykonać rozdział punktu PEN na R<= 30OH; UWAGA: Roboty elektryczne związane z wymianą złącza kablowego realizować w porozumieniu i za zgodą Kierownika SOI Świętoszów przy czynnym udziale elektryka SOI Świętoszów w obecności Kierownika Robót Elektrycznych i elektryka Wykonawcy robót. W istniejącym złączu kablowym ZK-3a przy budynku nr 1 wyjąć bezpieczniki mocy (BM-y), celem unieczynnienia (pozbawienia zasilania) istniejącej linii kablowej YAKY 4 x 240 mm2 zasilającej wyeksploatowane złącze kablowego ZK-3a zlokalizowane przy budynku nr 2. W/w czynności oraz właściwe zabezpieczenie miejsca pracy (ZK-3a budynku nr 1) wykonuje elektryk konserwator SOI Świętoszów na pisemną prośbę - wniosek Kierownika Robót Elektrycznych Wykonawcy robót. Po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika SOI Świętoszów przystąpić do wymiany złącza kablowego ZK-3a. Po zdemontowaniu złącza kablowego w budynku nr 1 wykonać pomiary rezystancji izolacji kabli elektroenergetycznych. W przypadku uzyskania wymaganych parametrów rezystancji izolacji kabli przystąpić do montażu nowego złącza kablowego ZK-3a. Po zakończeniu montażu nowego złącza kablowego ZK-3a Kierownik Robót Elektrycznych Wykonawcy robót występuje ponownie pisemnie do Kierownika SOI Świętoszów o podanie napięcia na kabel zasilający w wymienionym złączu kablowym budynku nr 2. Do w/w pisma należy dołączyć oryginał protokołu pomiarów kabla, który będzie stanowił podstawę do podania napięcia na zaciski nowego złącza kablowego budynku nr 1. Po uzyskaniu zgody Kierownika SOI Świętoszów elektryk konserwator SOI dokonuje czynności uruchomienia zasilania w/w ZK-3a budynku nr 1. * wymiana wyeksploatowanego wyposażenia - aparatów w tablicach rozdzielczych kondygnacyjnych T-1, T-2 i TK; ? wyposażenie tablicy T-1: rozłącznik izolacyjny FR-304 40A szt. 1, wyłącznik różnicowoprądowy P 304 40/0,03A AC szt. 1, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 10A szt. 2, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 16A szt. 5; ? wyposażenie tablicy T-2: rozłącznik izolacyjny FR-304 40A szt. 1, wyłącznik różnicowoprądowy P 304 40/0,03A AC szt. 1, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 10A szt. 3, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 16A szt. 13, włącznik instalacyjny modułowy S 303 B 16A; ? wyposażenie tablicy TK: rozłącznik izolacyjny FR-304 40A szt. 1, wyłącznik różnicowoprądowy P 304 25/0,03A AC szt. 1, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 10A szt. 4, wyłączniki instalacyjne modułowe S 191 B 16A szt. 6; * wymiana wyeksploatowanego wyłącznika przeciwpożarowego prądu - WPppoż. RSX 160A w obudowie (skrzynce) podtynkowej z szybką do zbicia IP41 na przeciwpożarowy wyłącznik prądu - PWP np. VISTOP 160A/3P w obudowie (skrzynce) podtynkowej z szybką do zbicia IP41; * wymiana wyeksploatowanego wyłącznika głównego prądu - WG RSX 125A w istniejącej metalowej obudowie podtynkowej z szybką do zbicia IP41 na główny wyłącznik prądu GWP 125A np. VISTOP 125A/3P IP41. * wymiana wyeksploatowanego wyposażenia - aparatów w tablicy rozdzielczej administracyjnej TA: rozłącznika izolacyjnego FR-301 16A szt. 1, wyłącznika różnicowoprądowego P 302 16/0,3A AC szt. 1, wyłączników instalacyjnych modułowych S 191 B 10A szt. 3; * wymiana wewnętrznego wyeksploatowanego układu pomiarowego w istniejącej tablicy licznikowej TL: indukcyjnego licznika energii elektrycznej C52 3x220/380V 25/100A z podstawą licznikową i zabezpieczeniem topikowym przedlicznikowym 3x25A na licznik typu OR-WE 505 3x230/400V 40/100A z zabezpieczeniem przedlicznikowym - rozłącznikiem bezpiecznikowym TYTAN R303 63A i wkładkami bezpiecznikowymi do w/w rozłącznika 40A; * wymiana wyeksploatowanych gniazd bezpiecznikowych tablicowych EZV 63A szt.15 z wkładkami bezpiecznikowymi WT-1/gG 32A szt. 9, 40A szt. 3 i 63A szt.3 na rozłączniki bezpiecznikowe TYTAN R303 63A szt. 5 z wkładkami bezpiecznikowymi do w/w rozłączników 25A szt. 3, 32A szt. 6, 40A szt. 3 i 63A szt. 3 w istniejącej tablicy głównej TG. Montaż w TG ochronników przepięciowych klasy B+C (typ I+II kombinowany) np. DehnVentil TNS 255 o stopniu ochrony Up<1,5kV. Ochronniki uziemić; * częściowa wymiana uszkodzonych istniejących obwodów instalacji elektrycznej podtynkowej i natynkowej oświetlenia ogólnego, wraz z całkowitą wymianą istniejącego wyeksploatowanego osprzętu elektrycznego podtynkowego i natynkowego IP 20 i IP 44 oraz z wymianą wyeksploatowanych istniejących opraw elektrycznych żarowych na oprawy LED-owe oświetlenia ogólnego IP 20 i IP 54; * zaprojektować i wykonać instalację elektryczną podtynkową oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na korytarzach i klatce schodowej budynku wraz z doborem opraw oświetleniowych LED-owych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami PN:EN. Dla potrzeb oświetlenia awaryjnego przewidzieć oprawy awaryjno - użytkowe LED z czujnikiem ruchu. Projekt budowlano wykonawczy w/w instalacji wykonać w 3 egz. oraz uzgodnić z Rzeczoznawcą d/s Zabezpieczeń Przeciwpożarowych; * zaprojektować i wykonać system oddymiania klatki schodowej, projekt wykonawczy w/w instalacji wykonać w 3 egz. oraz uzgodnić z Rzeczoznawcą d/s Zabezpieczeń Przeciwpożarowych: * częściowa wymiana uszkodzonych istniejących obwodów instalacji elektrycznej podtynkowej i natynkowej gniazd wtyczkowych 230V i 400V wraz z całkowitą wymianą istniejących wyeksploatowanych gniazd wtyczkowych podtynkowych i natynkowych 230V i 400V IP 20 i IP 44, pierścieni rozgałęźnych w puszkach podtynkowych i natynkowych fi 70mm oraz puszek elektrycznych rozgałęźnych natynkowych IP 44; * wymienić wyeksploatowaną i uszkodzoną sieć - instalację oświetlenia zewnętrznego w parku oraz przy i między budynkami nr 1 i nr 2 (linię kablową kablem YKY 4x6mm2 dł.109m, słupy parkowe na fundamentach betonowych i oprawy parkowe w ilości 7szt. W rowie kablowym w odległości 20cm od w/w kabla ułożyć uziom ochronny (bednarkę FeZn 25x4 mm2) i podłączyć go do słupów stalowych parkowych oraz uziomów powierzchniowych budynków nr 1 i nr 2; * ze słupów parkowych zdemontować 4 wyeksploatowanego kamery systemu telewizji przemysłowej CCTV. Kamery przekazać komisyjnie do magazynu SOI Świętoszów; * sprawdzić oraz uruchomić uszkodzoną instalację antenową RTV radiowo - telewizyjną; * zabezpieczyć niesprawny system przyzywowy. * Wykonawca zobowiązany jest wykonać komplet pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, rezystancji uziemienia, ochrony przeciwporażeniowej) oraz pomiary natężenia oświetlenia. Koszty związane z w/w pomiarami należy ująć w kosztach ogólnych zadania. * po wykonaniu powyższych robót należy wykonać dokumentację techniczną powykonawczą w/w instalacji elektrycznych w trzech egzemplarzach. Wykonawca robót (uprawniony geodeta) dokona inwentaryzacji powykonawczej istniejącej linii kablowej zasilającą złącze kablowe ZK-3a oraz wykona operat geodezyjny powykonawczy w trzech egzemplarzach w w/w zakresie. Koszty w/w prac uwzględni w pozycjach przedmiaru robót jako kalkulacja własna. * Materiały elektryczne z demontażu należy przekazać komisyjnie do magazynu SOI Świętoszów. 1.3.3 Roboty branży sanitarnej: * wymiana zaworów z podłączeniem do wężyka przyłączeniowego baterii umywalkowych Ø 15 mm * wymiana wężyków przyłączeniowych baterii umywalkowych Ø 15 mm * wymiana zaworów wypływowych- czerpalnych Ø 15 mm * wymiana baterii umywalkowych jednouchwytowych stojących * wymiana baterii zlewozmywakowych jednouchwytowych stojących * wymiana baterii natryskowych w kabinach natryskowych * wymiana zlewozmywaków z blachy nierdzewnej jednokomorowych z ociekaczem i z szafką * wymiana desek sedesowych muszli klozetowych podwieszanych typu Geberit * wymiana automatów spłukujących pisuaru * sprawdzenie, naprawa z wymianą uszkodzonych części i regulacje spłuczek podtynkowych muszli ustępowych typu Geberit * udrożnienie instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej * dwukrotne płukanie instalacji w.z. i c.w.u. wodą * wymiana uszczelnień sylikonowych przy umywalkach, brodzikach, muszlach ustępowych, pisuarach, kabinach natryskowych, zlewozmywakach * montaż listew uszczelniających przy brodzikach natrysków * wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie instalacji hydrantowej składającej się z pionu hydrantowego z rury stalowej ocynkowanej, czterech wnękowych skrzynek hydrantowych z zaworem i wężem po jednej na każdej kondygnacji * uzyskanie pozytywnej opinii rzeczoznawcy ppoż. do wykonanej dokumentacji technicznej na wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej * zawiadomienie Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej o wykonaniu dokumentacji * wykonanie instalacji hydrantowej zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną * wymiana grzejników stalowych płytowych typu CV * wymiana głowic termostatycznych zaworów grzejnikowych * wymiana zaworów automatycznego odpowietrzenia instalacji na istniejących rozdzielaczach instalacji c.o. * demontaż i ponowny montaż grzejników w celu wykonania ich płukania * płukanie grzejników pod ciśnieniem wodą z instalacji wodociągowej * dwukrotne płukania instalacji centralnego ogrzewania * próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. na gorąco * w porozumieniu z ZGKiM Osiecznica wstawienie na przyłączu wodociągowym dodatkowej zasuwy ziemnej z lokalizowanej na terenie kompleksu wojskowego w odległości nie większej niż 2m od granicy działki * naniesienie lokalizacji ww. zasuwy na geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Niniejsze opracowanie dotyczy przywrócenia do pierwotnego stanu technicznego instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 1 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy ul. Sztabowej w Świętoszowie. W tym celu należy dokonać wymiany wszystkich baterii umywalkowych, natryskowych, zlewozmywakowych oraz dwóch uszkodzonych grzejników płytowych. Wymiana elementów instalacji sanitarnych wynika ze złego stanu technicznego i zwiększonego ryzyka wystąpienia awarii, ze względu na pozostawanie budynku w ostatnim okresie w stanie wyłączonej eksploatacji, bez wymaganego dozoru i serwisowania instalacji. Przewidziane do wymiany elementy instalacji w.z., c.w.u. i c.o. podlegają demontażowi i montażowi nowych z zachowaniem istniejących technologii wykonawczych i typu armatury, wielkości i miejsc montażu grzejników, rodzaju i rozmieszczenia przyborów sanitarnych i urządzeń. Roboty sanitarne zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym na podstawie obmiarów faktycznie wykonanych robót, potwierdzonych przez inspektora nadzoru robót sanitarnych. Załączone przez Zamawiającego przedmiary robót należy traktować, jako orientacyjne i pomocnicze do wykonania kosztorysu ofertowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310210.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno - Usługowy MAG - BUD, Małgorzata Grochowska
Email wykonawcy: magbud@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Nowosolna 41
Kod pocztowy: 67-120
Miejscowość: Kożuchów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 397146.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397146.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 693605.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.