Ogłoszenie nr 500068290-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Kartuzy: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolonii
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia dofinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Kartuzy-etap I"." Projekt ten realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53254 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 58331 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 83013 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000,
ul. ul. gen. Józefa Hallera
1,
83300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 694 52 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks
586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolonii
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Kolonii. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1) prace przygotowawcze, 2.2) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, 2.3) wymiana źródeł oświetlenia na LED-owe, 2.4) modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z wymianą źródła ciepła - z kotła węglowego na pompę ciepła, 2.5) docieplenie stropodachu styropapą o grubości 17 cm, 2.6) przemurowanie kominów ponad dachem, 2.7) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z cokołem styropianem gr. 15 cm, 2.8) roboty wykończeniowe. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 4) Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące, 4.2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
39715210-2,
45321000-3,
45453000-7,
31524120-2,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Realizacja przedmiotu umowy: do dnia 21.07.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiekszenie zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie konstrukcji okapów oraz związane z tym wynagrodzenie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót budowlanych stwierdzono korozję istniejącej konstrukcji stalowo-drewnianej okapów budynku Szkoły Podstawowej w Kolonii. Bardzo zły stan konstrukcji mógł spowodować w przyszłości zarwanie konstrukcji okapu. W związku z powyższym stwierdzono, że w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia koniecznie należy wykonać nową konstrukcję z płyt OSB na stelażu z łat drewnianych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku zwiększenia zakresu przedmiotu umowy wydłużono Wykonawcy termin realizacji do dnia 04.08.2017 r. oraz zwiększono wynagrodzenie do kwoty 977582,77 zł brutto (zwiększenie wynagrodzenia o 18505,30 zł)
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Oświetlenie sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.