eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Konserwacja dróg leśnych w Leśnictwie Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068281-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin: Konserwacja dróg leśnych w Leśnictwie Zielona Góra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606616-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin, Krajowy numer identyfikacyjny 81053927828001, ul. ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7596433, 7508339, e-mail rzepin@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 596 205.
Adres strony internetowej (url): http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja dróg leśnych w Leśnictwie Zielona Góra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 2 dróg: 1) Droga do punktu czerpania wody. 2) Droga do wigwamu. 1) Droga do punktu czerpania wody: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w drodze leśnej pożarowej nr 17, a kończy na skrzyżowaniu innej drogi leśnej. Długość drogi przeznaczonej do konserwacji wynosi 573,00 m. Projektowana droga umożliwi wjazd do kompleksu leśnego ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Dane techniczne: - klasa techniczna D, -prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość jezdni 3.5 m, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - kategoria ruchu KR1, - obciążenie 100 kN/oś, - nawierzchnia drogowa ulepszona, Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Na odcinku ok 150 m zupełnie straciła swój pierwotny profil. Na niektórych odcinkach drogę leśną przerastają korzenie rosnących w skrajni poziomej drzew. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których spływająca woda opadowa wyżłobiła w jezdni rowki, koleiny oraz naniosła duże ilości bardzo drobnego piasku co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Droga biegnie w trudnych warunkach terenowych, co jest dodatkowym elementem wpływającym na dewastację drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,0 m. Istniejący drzewostan koliduje z remontowana drogą ograniczając jej skrajnie pozioma do ok. 5,0 m. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: 1. korytowanie głębokości 0,2 m z odwiezieniem gruntu z korytowania na hałdę w obrębie budowy do wykorzystania na obsypanie poboczy, 2. wykonanie koniecznych robót ziemnych - wykopów i nasypów z przerzutem poprzecznym w celu nadania drodze leśnej spadków daszkowych 4%, oraz rowków trójkątnych, 3. mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, 4. rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm na całej szerokości drogi, 5. wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t, 6. wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), 7. rozścielenie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego naturalnego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. 2) Droga do wigwamu: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w drodze leśnej pożarowej nr 17, a kończy na skrzyżowaniu innej drogi leśnej. Długość konserwowanej drogi wynosi 2561,00 m. Projektowana droga umożliwi wjazd do kompleksu leśnego ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo wymienionych prac oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość jezdni 3.5 m, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - kategoria ruchu KR1, - obciążenie 100 kN/oś, - nawierzchnia drogowa nieulepszona, Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową oraz na niewielkich odcinkach wykonana jest z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których spływająca woda opadowa wyżłobiła w jezdni rowki, koleiny oraz naniosła duże ilości bardzo drobnego piasku co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Droga biegnie w trudnych warunkach terenowych, co jest dodatkowym elementem wpływającym na dewastację drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowaną drogą. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: 1. mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, 2. rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi), 3. wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), 4. zagęszczenie gruzu w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym, 5. wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112100-6, 45100000-8, 45233000-9, 45233140-2, 45111200-0, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.). Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na terenie budowy w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach, i innych urządzeniach wykonujących roboty oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Dopuszcza się posiadanie i używanie kanistrów z bezpiecznymi końcówkami (dozownikami), uniemożliwiającymi rozlanie (przelanie) oleju i paliwa podczas tankowania (zastępczo za maty pochłaniające olej i paliwo). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - operator maszyn typu koparko-ładowarka. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262524.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Grzewcze Woda, Kanalizacja, Gaz Andrzej Cegłowski
Email wykonawcy: systemy.grzewcze.ceglowski@neostrada.pl
Adres pocztowy: ul. Zielona 8,
Kod pocztowy: 69-110
Miejscowość: Rzepin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 322905.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 322905.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322905.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE DOTYCZY

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.