eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068258-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Wojskowa Akademia Techniczna: "DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556701-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500006574-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojskowa Akademia Techniczna, Krajowy numer identyfikacyjny 121229000, ul. gen Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261837865, e-mail dzp@wat.edu.pl, faks +48261839723.
Adres strony internetowej (url): www.wat.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

117/ZZM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: DLA ZAD. 1: różnego rodzaju biurek, foteli, komód, kontenerków, krzeseł, luster, ławek, ławko-wieszaków nadstawek nad meble, półek wiszących, regałów biurowych, stołów i stolików okolicznościowych, szaf i wieszaków. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ. DLA ZAD. 2: szaf ubraniowych, szaf biurowych, płyt z lampą, komód, biurek, stołów, witryn, foteli, krzeseł, kontenerków, lamp, zestawów gospodarczych, szafek pod ksero, stolików komputerowych, szafek wiszących i wykładzin. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3A do SIWZ. DLA ZAD. 3: gablotek wystawienniczych regałów bibliotecznych oraz stołów komputerowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3B do SIWZ. DLA ZAD. 4: stanowisk audytoryjnych i ławek korytarzowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3C do SIWZ. DLA ZAD. 5: stołów warsztatowych, nadstawek nad stoły warsztatowe, wózków warsztatowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3D do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34912100-4


Dodatkowe kody CPV: 39000000-2, 39100000-3, 39112000-0, 39113100-8, 39113600-3, 39121100-7, 39130000-2, 39134100-1, 39136000-4, 39141100-3, 39141300-5, 39143122-7, 39143210-1, 39150000-8, 39151200-7, 39160000-1, 39299300-7, 44112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 466708.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JARD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro2@jardwaw.pl
Adres pocztowy: Al. Na Skarpie 21/11
Kod pocztowy: 00-488
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 619999.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 619751.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 619999.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.