eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068040-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Powiat Drawski: Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego - ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu VIII Edukacja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603964-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500049111-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765, ul. Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943630780, e-mail a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks 943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego - ETAP II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Inż.272.8.2.2017.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia polega na adaptacji istniejących pomieszczeń w budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ulicy Wałeckiej 57 w Czaplinku i dostosowaniu ich na potrzeby pracowni gastronomicznej na 10 stanowisk z dostosowaniem do aktualnych wymogów użytkowych i technicznych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przebudową sanitariatów oraz ciągu korytarzy z dostosowaniem dla osób niepełnosprzwnych na wóźkach inwalidzkich. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania, z uwagi na różne źródła finansowania przez Instytucje Zarządzające/Pośredniczące poszczególnych Zadań: Zadanie 1 - Adaptacja istniejącej pracowni gastronomicznej: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wymianę posadzek z wykończeniem płytkami ceramicznymi, wykończenie ścian płytkami ceramicznymi zgodnie ze standardami wyposażenia kuchni, rozebranie ścianek działowych dla stworzenia wymaganej normami powierzchni pracowni, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie podwieszanych sufitów w pracowni, wykonanie niezbędnej ilości sanitariatów na potrzeby pracowni, drobne prace budowlane, dostosowawcze w przebieralni, np. malowanie ścian i sufitów, naprawę tynków z gładziami gipsowymi i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, remont wentylacji mechanicznej, wymianie instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą - wykonać zgodnie z projektem dla części wymienionych jak wyżej (wspólną dla części a i b). Instalację centralnego ogrzewania w pomieszczeniach 2, 3, 4, i 5 należy pozostawić bez zmian, ciepłą wodę rozprowadzić z podgrzewaczy elektrycznych. Detektory gazu zamontować jak w projekcie budowlanym. UWAGA! W kalkulacji oferty nie należy uwzględniać kosztu zakupu kuchenek gazowych. Zadanie 2 - Przebudowa części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Przedmiot zamówienia polega na dostosowaniu istniejących łazienek nr 6, 7, 8 i 9 dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, likwidacja barier architektonicznych poprzez wyrównanie poziomu posadzek w korytarzach - 1 - prowadzących do pracowni gastronomicznej przez rozebranie istniejącego podłoża, ocieplenie, podniesienie i zrównanie wszystkich poziomów posadzek dla sprawnego poruszania się wózkami, w tym również w pomieszczeniach 2, 3, 4 i 5, poszerzenie wszystkich otworów drzwiowych do normatywnych wymiarów, wymianę drzwi i bram, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie wentylacji w częściach 6, 7, 8 i 9. Ponadto w łazienkach zamontować osprzęt łazienkowy dla osób niepełnosprawnych, wykonać podejścia kanalizacyjne i wodne, ścianki w łazienkach wykończyć płytkami ceramicznymi a posadzki płytkami terakotowymi jak w projekcie. Wszystkie ściany i sufity pomalować lub wykończyć płytkami jak w projekcie budowlanym. Instalację elektryczną wykonać zgodnie z projektem dla części wymienionych jak wyżej (wspólną dla części a i Instalację centralnego ogrzewania w pomieszczeniach 6, 7, 8 i 9 dostosować jedynie w zakresie rozmieszczenia grzejników jak w projekcie, korzystając z istniejącej (w budynku) sieci c.o. ciepłą wodę rozprowadzić z bojlera elektrycznego o pojemności 150 l. UWAGA: Rozdzielenie robót budowlanych wynika tylko i wyłącznie ze względu na sposób finasowania zadania a celem nadrzędnym jest likwidacja barier architektonicznych we wszystkich pomieszczeniach objętych projektem co stworzy warunki nauki dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zadanie objęte jest jednym projektem budowlanym a obszar zaznaczony jest na rysunkach zieloną przerywaną linią (T-2). Wszystkie roboty za wyjątkiem instalacji centralnego ogrzewania wykonać jak w projekcie budowlanym. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 4. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach edukacyjnych. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówek. 5. Z uwagi na czynne obiekty Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektów, których dotyczy niniejsze postępowanie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlany, wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie pomieszczeń, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 412100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Kubaczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 1/4
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 397560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397560
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 397560
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.