Ogłoszenie z dnia 2017-11-30
Ogłoszenie nr 500067934-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.
Biały Dunajec: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-2017, 2017-2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326168-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 347217-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Biały Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 53225700000,
ul. ul. Jana Pawła II
312,
34-425
Biały Dunajec, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 073 197, e-mail
sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks
182 073 124.
Adres strony internetowej (url): www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-2017, 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonach zimowych 2016-2017, 2017-2018," w ramach następujących zadań - części: CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie - Leszczyny Długości dróg: drogi asfaltowe - 6,25 km; drogi żwirowe 0,2 km; place i parkingi 800 m2; chodniki 1,63 km CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny Długości dróg: drogi asfaltowe - 11,37 km; drogi żwirowe 2,04 km; place i parkingi 3000 m2; chodniki 3,65 km CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) Długości dróg: drogi asfaltowe - 10,46 km; drogi żwirowe 0,22 km; chodniki 1,55 km CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny Długości dróg: drogi asfaltowe - 8,79 km; drogi żwirowe 1,92 km; place i parkingi 900 m2; chodniki 0,46 km Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje: - odśnieżania dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów. - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg, - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą mieszanki piaskowo-solnej, na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego. - usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego
II.4) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2,
90611000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od 08.11.2016r do 30.04.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
USŁUGI BUDOWLANE, DROGOWE "DEJA" JACEK DEJA,,
jacekdeja@op.pl,
Pyzówka ul. Podhalańska 27,
34-404,
Klikuszowa, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
USŁUGI BUDOWLANE, DROGOWE "DEJA" JACEK DEJA,
jacekdeja@op.pl,
Pyzówka ul. Podhalańska 27,
34-404,
Klikuszowa, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Drogi rejonu Gliczarów Górny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
USŁUGI BUDOWLANE, DROGOWE "DEJA" JACEK DEJA,
jacekdeja@op.pl,
Pyzówka ul. Podhalańska 27, ,
34-404,
Klikuszowa, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Warunki pogodowe panujące w okresie zimowym 2016/2017 były bardzo niekorzystne w stosunku do lat poprzednich na podstawie których szacowano wartość zamówienia. Bardzo niskie temperatury, oblodzenia oraz częste opady śniegu wymagały częstych przejazdów w celu usunięcia śliskości na drogach co spowodowało wykorzystanie kwot umownych dla części 2, 3 oraz 4.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
CZĘŚĆ NR 2 "Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny"
§ 4 umowy otrzymuje brzmienie:
Wykonawca rozliczać się będzie sukcesywnie na podstawie zbiorczych faktur wystawionych za dany miesiąc za wykonane usługi do 10 dnia następnego miesiąca.
Wynagrodzenie płatne będzie na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego z potwierdzonymi kartami pracy.
Łączna kwota faktur za wykonane usługi nie może przekroczyć: 169 041,88 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy czterdzieści jeden zł 88/100)
W razie zmiany podstawy podatku VAT, zostanie on doliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie wystawienia faktury.
§ 1 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie: Umowa zostaje zawarta na okres od 08.11.2016r do 31.12.2017r.
CZĘŚĆ NR 3 "Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)"
§ 4 umowy otrzymuje brzmienie:
Wykonawca rozliczać się będzie sukcesywnie na podstawie zbiorczych faktur wystawionych za dany miesiąc za wykonane usługi do 10 dnia następnego miesiąca.
Wynagrodzenie płatne będzie na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego z potwierdzonymi kartami pracy.
Łączna kwota faktur za wykonane usługi nie może przekroczyć: .167 764,32 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt cztery zł 32/100)
W razie zmiany podstawy podatku VAT, zostanie on doliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie wystawienia faktury.
§ 1 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie:
Umowa zostaje zawarta na okres od 08.11.2016r do 31.12.2017r.
CZĘŚĆ NR 4 "Drogi rejonu Gliczarów Górny"
§ 4 umowy otrzymuje brzmienie:
Wykonawca rozliczać się będzie sukcesywnie na podstawie zbiorczych faktur wystawionych za dany miesiąc za wykonane usługi do 10 dnia następnego miesiąca.
Wynagrodzenie płatne będzie na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego z potwierdzonymi kartami pracy.
Łączna kwota faktur za wykonane usługi nie może przekroczyć: 280 146,37 zł brutto (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy sto czterdzieści sześć zł 37/100)
W razie zmiany podstawy podatku VAT, zostanie on doliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie wystawienia faktury.
§ 1 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie: Umowa zostaje zawarta na okres od 08.11.2016r do 31.12.2017r.
INNE PRZETARGI BIAŁY DUNAJEC
więcej: przetargi BIAŁY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni i terenów zewnętrznych Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Kaliszu i Pile - 2 pakiety.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa polegająca na bezpośredniej całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia (wraz ze świadczeniem usług porządkowych - jeśli dotyczy) w obiektach położonych w Warszawie, Radomiu i Grzmiącej
- "USŁUGI SPRZĄTANIA CZĘŚCI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ OBIEKTÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH"
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - postępowanie nr 2
- USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.