Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-11-30
Ogłoszenie nr 500067788-N-2017 z dnia 30-11-2017 r.
Wieliczka: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń uspokojenia ruchu drogowego tj. progów zwalniających i wysepek na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2018 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, Krajowy numer identyfikacyjny 12139884200000,
ul. ul. Limanowskiego
32,
32020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 250 11 90, 278 20 10, e-mail
tkuchnia@wieliczka.eu, faks
12 278 20 10.
Adres strony internetowej (url): http://www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,294742,ogloszenia-o-przetargach.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń uspokojenia ruchu drogowego tj. progów zwalniających i wysepek na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2018
Numer referencyjny
GZD.7223.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz progów zwalniających polegające na: dostawie i montażu znaków drogowych (ok. 286 szt.), dostawie słupków do znaków drogowych (ok.450mb) i ich montażu (ok. 130 szt.), przeglądzie, naprawie, czyszczeniu i myciu znaków drogowych, demontaż i montaż znaków drogowych (400 szt.), dostawie i montażu progów zwalniających (w tym dostawa i montaż elementów progów zwalniających (ok. 120 szt.), montaż elementów progów zwalniających (ok. 50 szt), demontaż elementów progów (ok. 50 szt.), dostawie i montażu azyli (ok. 60.), dostawie i montażu pylonów (ok. szt 22.), dostawie i montażu luster drogowych (ok. 25 szt.).
Ilość poszczególnych znaków określonych w przedmiarze może ulec zmianie. Zakres i rodzaj koniecznych prac do wykonania będzie przekazywany na bieżąco przez Zamawiającego.
Wykonawca w ramach bieżącego utrzymania oznakowania jest zobowiązany do dokonywania okresowych przeglądów (jeden raz w miesiącu) oznakowania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka.
Uwagi z dokonanego przeglądu należy zgłaszać w dniu następnym po jego dokonaniu.
Kod CPV:
34.99.22.00 - Znaki drogowe
Znaki drogowe
II.5) Główny Kod CPV:
34992200-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
170412.74
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki (tj.: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) o treści:
"Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego."
Wykonawcą usługi, któremu Zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. J. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, która jest jednoosobową spółką utworzoną przez Gminę Wieliczka.
Wykazany stan faktyczny oraz prawny wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia, w szczególności:
Zamawiający - Gmina Wieliczka - Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce jest jednostką sektora finansów publicznych o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 uPzp. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka zwana dalej Zamawiającym sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem (100 % udziałów spółki) i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. Powyższe dane wynikają z aktu założycielskiego Spółki oraz danych z KRS. 92,89 % działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Wieliczka. Powyższy procent działalności obliczono uwzględniając średni przychód osiągnięty przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za trzy lata poprzedzające udzielenie zamówienia, tj. za lata 11/2014 - 10/2017 W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Udzielenie przedmiotowego zamówienia jest prawnie uzasadnione i konieczne, mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 12 pkt a) do c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości - ścierki - część 8"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka - Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach."
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi gminnej 560909K i 561139K w Sygneczowie
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- "Remont pomieszczenia łazienki oraz toalet cechowni w budynku B na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wymiana kabli średniego napięcia w szybie Kinga na odcinku: powierzchnia poziom III, powierzchnia poziom VIII"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.