eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Dostawa wyposażenia dla trzech szkół w Gminie Pawłów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067585-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Gmina Pawłów: Dostawa wyposażenia dla trzech szkół w Gminie Pawłów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Podnoszenie Efektywności Kształcenia w Gminie Pawłów Poprzez Wzmocnienie Infrastruktury Edukacyjnej w Zespole Szkół w Pawłowie, Zespole Szkół w Rzepinie, Zespole Szkół w Chybicach" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi Priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa RPSW.07.00.00 Sprawne Usługi Publiczne; Działanie RPSW.07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513810-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pawłów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000, ul. Pawłów 56a , 27225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 721 670, e-mail sekretarz@gmina-pawlow.pl, faks 412 721 679.
Adres strony internetowej (url): pawlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia dla trzech szkół w Gminie Pawłów

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla trzech szkół na terenie gminy Pawłów w ramach projektu: "Podnoszenie efektywności kształcenia w gminie Pawłów poprzez wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej w Zespole Szkół w Pawłowie, Zespole Szkół w Rzepinie, Zespole Szkół w Chybicach", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi Priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa RPSW.07.00.00 Sprawne Usługi Publiczne, Działanie RPSW.07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej. Część I I.1. Wyposażenie pracowni - pomoce dydaktyczne dla Zespołu Szkół w Pawłowie I.2. Wyposażenie pracowni - pomoce dydaktyczne dla Zespołu Szkół w Rzepinie I.3. Wyposażenie pracowni - pomoce dydaktyczne dla Zespołu Szkół w Chybicach Część II II.1. Wyposażenie pracowni -edukacyjne programy komputerowe dla Zespołu Szkół w Pawłowie II.2. Wyposażenie pracowni -edukacyjne programy komputerowe dla Zespołu Szkół w Rzepinie II.3. Wyposażenie pracowni -edukacyjne programy komputerowe dla Zespołu Szkół w Chybicach Część III III.1 Wyposażenie pracowni - sprzęt komputerowy i multimedialny dla Zespołu Szkół w Pawłowie, dostawa i montaż. III.2 Wyposażenie pracowni - sprzęt komputerowy i multimedialny dla Zespołu Szkół w Rzepinie, dostawa i montaż. III.3 Wyposażenie pracowni - sprzęt komputerowy i multimedialny dla Zespołu Szkół w Chybicach, dostawa i montaż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 30213100-6, 30213400-9, 48822000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie pracowni - pomoce dydaktyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożono dwie oferty, ale nie spełniały one wymogów SIWZ i w związku z tym zostały odrzucone. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie pracowni -edukacyjne programy komputerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wpłynęła jedna ofert która nie była zgodna z SIWZ, oferta została odrzucona. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie pracowni - sprzęt komputerowy i multimedialny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365853.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy@przp.pl
Adres pocztowy: Połaniec ul. Kilińskiego 6
Kod pocztowy: 28-230
Miejscowość: Połaniec
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242534.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242534.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242534.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.