eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej na potrzeby projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067457-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Gmina Nowa Sól - Miasto: Dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej na potrzeby projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu "Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego" jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502626-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015392-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Sól - Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 97077028000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 590 300, e-mail zampub@nowasol.pl, faks 684 590 358.
Adres strony internetowej (url): www.nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej na potrzeby projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP) wraz z systemem łączności bezprzewodowej dla 17 przystanków autobusowych położonych na terenie Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie instalacji kablowej zasilającej tablice przystankowe, fundamentu i konstrukcji wsporczej dla 17 tablic przystankowych, b) dostawę, montaż i instalację 17 sztuk czterowierszowych, dwustronnych, elektronicznych, fabrycznie nowych tablic informacyjnych wykonanych w technologii LED wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem (16 szt. na terenie miasta Nowa Sól, 1 szt. m. Kożuchów, woj. lubuskie), c) dostawę i instalację oprogramowania użytkowego dla systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z licencjami, d) dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja dedykowanych serwerów wraz z zestawem komputerowym, e) uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, f) przeprowadzenie szkolenia pracowników operatora komunikacji miejskiej. 3. Lokalizacja tablic przystankowych systemu dynamicznej informacji pasażerskiej: a) 16 tablic przy przystankach (zatokach autobusowych) w Nowej Soli: 1) ul. Chałubińskiego, przy szpitalu, 2) ul. Chałubińskiego, przy przychodni, 3) ul. Piłsudskiego, przy Urzędzie Miasta Nowa Sól, 4) ul. Piłsudskiego, przy ul. Witosa (wcześniej przy banku BPH), 5) ul. Piłsudskiego, przy Skwerze Sybiraków 6) ul. Piłsudskiego, przy ul. Wesołej, 7) ul. Kościuszki, przy ul. Kupieckiej., 8) ul. Kościuszki, przy ZUS, 9) ul. Zielonogórska, przy ul. E. Plater, 10) ul. Staszica, przy ul. Matejki (wcześniej przy os. XXX lecia), 11) ul. Staszica, przy centrum handlowym Kaufland, 12) ul. Muzealna, przy ul. Wróblewskiego, 13) ul. Wrocławska, przy ul. Lipowej, 14) ul. Głogowska, przy pętli autobusowej, 15) ul. Towarowa, przy dworcu PKP, 16) ul. Wojska Polskiego, przy Sanepidzie. b) 1 tablica przystankowej systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z instalacją zasilającą na ul. Traugutta w Kożuchowie, na terenie lokalnego centrum obsługi pasażerów w Kożuchowie (dworzec autobusowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48813000-2


Dodatkowe kody CPV: 48813100-1, 45310000-3, 48800000-6, 48900000-7, 48611000-4, 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 931227.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPTECHNOLOGY Sp.z o.o.
Email wykonawcy: ogrzelak@mp-technology.com
Adres pocztowy: ul. Portowa 13B
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 688800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 688800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1382699.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.